HalvorK Skrevet April 27, 2020 Share Skrevet April 27, 2020 Kjipt X2 😢 Fordelen med KW er jo at da får du tak i reservedeler om ikke anna 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 27, 2020 Forfatter Share Skrevet April 27, 2020 1 hour ago, HalvorK said: Kjipt X2 😢 Fordelen med KW er jo at da får du tak i reservedeler om ikke anna 😎 Ja sant det, så håper dem var på lager nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 28, 2020 Share Skrevet April 28, 2020 (endret) Nettopp knekt fjæren VF på KW-settet mitt også, etter å ha byttet fjæren HF for ikke veldig lenge siden Svært heldig med hull i veien etter de to og en sprekt felg ila et halvt år elns Så jeg føler smerten din om ikke annet. Endret April 28, 2020 av Gabz danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 28, 2020 Forfatter Share Skrevet April 28, 2020 3 hours ago, Gabz said: Nettopp knekt fjæren VF på KW-settet mitt også, etter å ha byttet fjæren HF for ikke veldig lenge siden Svært heldig med hull i veien etter de to og en sprekt felg ila et halvt år elns Så jeg føler smerten din om ikke annet. Haha se der ja, godt det ikke bare er jeg som sliter med flaksen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 28, 2020 Forfatter Share Skrevet April 28, 2020 Felger ankommet! Klarte ikke dy meg ett sekund så ble rett ned på jobb for å bytte! Siden det har bært litt diskusjon på dekkstørrelse her så var jeg også litt nervøsen mtp om det passer i det hele, så høyre foran først! Det passet med ett nødskrik! All klaring er god klaring vel? Kalipper må muligens få seg en liten trim 😅🤷 Bakhul på, det passer!!!! La inn bestilling på X5 stigetrinn mens jeg venter på ny fjør til KW settet, her ble det bakkeklaring! Venstre side: Høyre side: Nå skal det sies at det ligger både coilovere og vinterhjul baki så lavere bak enn uten noe. Bilen var også grovt skitten så fikk seg en god håndvask Alt i alt meget fornøyd men senk MÅ på, det subber bak i fartshumper og raske svinger samt det er kommet noenklunking foran venstre side. Lyden tror jeg er fra når jeg hadde alt fra hverandre på lørdag, nok en bolt/ skrue som er løs. Men det får bli i morgen ogee1, BimmerFan!, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 28, 2020 Share Skrevet April 28, 2020 Absolutt ikke dumt! Style 128 ser bra på utrolig mange BMW modeller Mulig jeg hadde kjørt på med litt mer strekk bak, men ikke alle som er så glad i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 28, 2020 Share Skrevet April 28, 2020 Dette ble skikkelig lekkert. Synes ikke 7-serie dimensjoner så dumt ut heller. Fint alternativ om man funderer med tanken om 21" oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 28, 2020 Forfatter Share Skrevet April 28, 2020 44 minutes ago, Daniel. said: Absolutt ikke dumt! Style 128 ser bra på utrolig mange BMW modeller Mulig jeg hadde kjørt på med litt mer strekk bak, men ikke alle som er så glad i det Hadde kjørt mer strekk jeg også om det ikke følgte me dekk 😅 31 minutes ago, Saltkjelen said: Dette ble skikkelig lekkert. Synes ikke 7-serie dimensjoner så dumt ut heller. Fint alternativ om man funderer med tanken om 21" oppsett. Takker! Nei dette ble smekkert, har vært veldig frem og tilbake på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 28, 2020 Share Skrevet April 28, 2020 7 minutter siden, danskiii skrev: Hadde kjørt mer strekk jeg også om det ikke følgte me dekk 😅 Hehe, ser den 😅 Skikkelige dekk og ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 28, 2020 Forfatter Share Skrevet April 28, 2020 3 minutes ago, Daniel. said: Hehe, ser den 😅 Skikkelige dekk og ser det ut som. Ja michelin pss. Laget i slutten av 2015 men så å si ubrukt Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 28, 2020 Share Skrevet April 28, 2020 8 minutter siden, danskiii skrev: Ja michelin pss. Laget i slutten av 2015 men så å si ubrukt Tøft. Jeg fikk Landsail dekk på mine nye felger 😂 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 29, 2020 Share Skrevet April 29, 2020 Svært så bra! Thumbs up! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 29, 2020 Share Skrevet April 29, 2020 Dette ble tøfft! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 29, 2020 Share Skrevet April 29, 2020 Nice 👌 Skal se ekstra godt etter i Ålesund & omegn 😊 Blir lett å spotte med store hjul & senk 🔝 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet April 29, 2020 Share Skrevet April 29, 2020 21 timer siden, Daniel. skrev: Absolutt ikke dumt! Style 128 ser bra på utrolig mange BMW modeller Mulig jeg hadde kjørt på med litt mer strekk bak, men ikke alle som er så glad i det Har nok ingen valg, når denne kommer ned, så blir det subbing. Alt. foran i sving og! Men tøft at du prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå