danskiii Skrevet August 16, 2019 Forfatter Share Skrevet August 16, 2019 (endret) @liffi har henta bilen!!!!! Ei uke nå så kommer han opp med den, bra jeg skal være i trondheim på messe i 3 dager fra mandag slik at tiden går fort Endret August 16, 2019 av danskiii BjornarHS, Weltzin, Daniel. og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 16, 2019 Share Skrevet August 16, 2019 Gratulerer med bilen i hende 😊 Ser grom ut 👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 16, 2019 Forfatter Share Skrevet August 16, 2019 42 minutter siden, Tony Soprano skrev: Gratulerer med bilen i hende 😊 Ser grom ut 👍 Ikke i mine hender enda da men snart Takk!! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet August 16, 2019 Share Skrevet August 16, 2019 Digger interiøret👌 gledes til å se utviklingen. Og kanskje jeg ser deg langs veien her å😊 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 16, 2019 Forfatter Share Skrevet August 16, 2019 49 minutter siden, Steinark84 skrev: Digger interiøret👌 gledes til å se utviklingen. Og kanskje jeg ser deg langs veien her å😊 Takker! Det gjør du nok om du bor i Ålesund Steinark84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 16, 2019 Share Skrevet August 16, 2019 Deilig interiør ( og bil ), grattis! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 16, 2019 Forfatter Share Skrevet August 16, 2019 1 time siden, scoot skrev: Deilig interiør ( og bil ), grattis! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 23, 2019 Share Skrevet August 23, 2019 Var godt med en kald pils etter noen timer i bil fupsaker, danskiii, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2019 Forfatter Share Skrevet August 24, 2019 (endret) Bil i hus Fargen på interiøret var ikke helt det jeg så for meg, noe mørkere enn det så ut på annonsebildene. Men hey, usett er usett.. Satt på nye ebay idrive hjulet med en gang. Bare juks å fanteri men ser bedre ut enn det lille og koster jo bare noen få kroner Også oppdatert fra 2014 til 2019 kart! Eneste som var en utrolig skuffelse var at det ikke er DAB+ det er kun DAB... Noen som vet om det går greit å oppdatere? @awt? Endret August 25, 2019 av danskiii BimmerFan!, BjornarHS, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 24, 2019 Share Skrevet August 24, 2019 Deilig Og det interiøret er utrolig pent! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2019 Share Skrevet August 25, 2019 For å bytte fra DAB til DAB+ må du bytte CIC-enheten din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 25, 2019 Forfatter Share Skrevet August 25, 2019 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: For å bytte fra DAB til DAB+ må du bytte CIC-enheten din. var det jeg fryktet... nesten like greit å vurdere nbt da eller enda nyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 25, 2019 Forfatter Share Skrevet August 25, 2019 Da rundes helgen av, merkes som en suksess! Gokart, bunkervandring og Angry Birds 2 med brobeans ( @liffi) og mini-brobeans. Etter dem tok flyet videre til Oslo så vsr det å ta en vask på interiøret i bilen. Ser ut som det ikke hadde vært gått over på noen år så det trengtes. Full støvsuging, skinnvask av ratt, stol og midtkonsoll og rens av alt plast og lister invendig rundt om. Q-tips på knappene da her har vært sølt noe gøgge en gang i tiden samt på ratt i sømmene og pedalene som var hvite av skitt. Var. For godt i gang til å ta bilder før men tok et par etter, ble utvendig vask også Så lurer jeg på en ting, hva er denne øille firkanten (rektangel) på siden av blinklyset? ///M-ini95, fupsaker, ogee1 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 25, 2019 Share Skrevet August 25, 2019 29 minutter siden, danskiii skrev: Så lurer jeg på en ting, hva er denne øille firkanten (rektangel) på siden av blinklyset Den søte trekanten der er sensoren til PMA danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 25, 2019 Forfatter Share Skrevet August 25, 2019 Akkurat nå, ///M-ini95 skrev: Den søte trekanten der er sensoren til PMA PMA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå