RF91 Skrevet September 29, 2019 Share Skrevet September 29, 2019 (endret) Som @Slavearbeider'n seier så ser det ut til å vera overraskandes god plass frammi E39'en. Forøvrig strøkent arbeid du har gjort her, I digg it a lot 😎 Endret September 29, 2019 av RF91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet Oktober 1, 2019 Share Skrevet Oktober 1, 2019 Vanvittig bra arbeid her, blir spennende å følge med. Artig å se en e39 undergå en så spesiell hjertetransplantasjon. Virker ikke som det er mange som vil spytte penger i disse bilene her for tiden da de blir solgt til gi bort priser, synd mtp at det er så gode biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2019 Takk for hyggelige kommentarer! Motoren sitter helt klart fint i motorrommet, god plass når den er plassert så langt tilbake. Har ca. 2mm klaring til torpedovegg, så det er helt perfekt. Har handlet turbo. Valget falt tilslutt på en BorgWarner S369 med 0,91 A/R. Den er stor, men for å pushe 800-900hk må jeg nok opp på denne størrelsen. Jeg ville i utgangspunktet ha en kulelagerturbo for raskere spool, men prisforskjellen var litt i det meste laget. Ellers har jeg laget motorfester og plassert intercooleren, samt laget fester til denne. El. gasspjeld er på vei, skal lage adapter til dette og da er det straks klart for downpipe og trykkrør. Jeg tror dette blir bra! Mvh Thomas Netlandet lagunilla, hsd, Ivrig86 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2019 Share Skrevet Oktober 5, 2019 Mmm, ser utrolig bra ut 69mm, den turboen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2019 20 timer siden, Gabz skrev: Mmm, ser utrolig bra ut 69mm, den turboen? Jepp, 69mm kompressorhjul og 73mm eksoshjul 😊 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2019 Share Skrevet Oktober 6, 2019 Nice Netlandet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Oktober 6, 2019 Share Skrevet Oktober 6, 2019 Kule oppdateringer! Jeg er fortsatt målløs 😶 Netlandet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 6, 2019 Share Skrevet Oktober 6, 2019 Blir så frekt det der. Netlandet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2019 Benytter tråden til å mimre litt. Her er jeg og en kompis på Rudskogen sommeren 2017 med S50 og S54 E39ene. Det var vel her jeg for alvor skjønte at det var på tide med mer motoreffekt. Gøy var det uansett å kjøre litt sidelengs! 8AF0AE68-5BE9-4834-9A8F-A42A0A53C172.MOV fxslin, AlexHD, mr.Wreckless og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 7, 2019 Share Skrevet Oktober 7, 2019 Overraskande at ein S50 klara å gi sopass med hjulspinn i ein så tung bil som E39. Får berre meir trua på 2JZ'n no 😎 Netlandet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2019 Share Skrevet Oktober 13, 2019 Overraskende friskt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2019 Liten update: Laget ferdig bakre girkassefeste. Montert radiator og laget fester. Kjøpt inn elektronisk gasspjeld og tegnet adapter til dette. Med vennlig hilsen Thomas Netlandet Ingvaldsen, ChrisP, scoot og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 13, 2019 Share Skrevet Oktober 13, 2019 Bøyer meg i hatten Netlandet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2019 Oljekjøler på plass. Perfekt opphengt i gummifester! Med vennlig hilsen Thomas Netlandet BMWE39turbo, fxslin, mr.Wreckless og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2019 Trillet bilen ut og ga den en kjapp vask. Gleder meg virkelig til å få den på veien! Med vennlig hilsen Thomas Netlandet BjornarHS, Skulebollen, uglefossen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå