hanssae Skrevet September 12 Share Skrevet September 12 1 hour ago, Ampera said: Takk for link, dette skal jeg vurdere. Til å med jeg har tenkt å pingle meg rundt med B6 en 🙄😎 Første gang på bane så det blir nok med nødblinken på 😂😂 fupsaker, Snagg30 og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 12 Forfatter Share Skrevet September 12 27 minutter siden, hanssae skrev: Til å med jeg har tenkt å pingle meg rundt med B6 en 🙄😎 Første gang på bane så det blir nok med nødblinken på 😂😂 Da sees vi, har booket. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 12 Share Skrevet September 12 (endret) Dette liker vi!! snakkes til neste helg. @Saltkjelen er det ikke på tide å sjekke ut i4’n nå? Endret September 12 av Snagg30 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 12 Share Skrevet September 12 1 time siden, Snagg30 skrev: Dette liker vi!! snakkes til neste helg. @Saltkjelen er det ikke på tide å sjekke ut i4’n nå? Skulle gjerne vært med, men i4en oppfører seg ikke helt pent om dagen, så den får stå i ro til den er friskmeldt. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 12 Share Skrevet September 12 27 minutter siden, Saltkjelen skrev: Skulle gjerne vært med, men i4en oppfører seg ikke helt pent om dagen, så den får stå i ro til den er friskmeldt. 😅 Du kan jo ta M550d din, du må få testet de M5 bremsene fupsaker, Ampera og Larssoyl reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 19 Forfatter Share Skrevet September 19 Tiden går fort, idag er det 5 år siden denne ble registrert. Så mye glede denne har gitt meg under disse år. hanssae, BrokeBoi, Larssoyl og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 19 Share Skrevet September 19 8 minutter siden, Ampera skrev: Tiden går fort, idag er det 5 år siden denne ble registrert. Så mye glede denne har gitt meg under disse år. Er så nydelig! Hvilken bil blir brukt lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 19 Forfatter Share Skrevet September 19 10 minutter siden, Snagg30 skrev: Er så nydelig! Hvilken bil blir brukt lørdag? Denne! hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 19 Share Skrevet September 19 15 timer siden, Ampera skrev: Tiden går fort, idag er det 5 år siden denne ble registrert. Så mye glede denne har gitt meg under disse år. Nydlig bil du har og 5 års jubileum er ikkje værst, kikket på denne på rudskogen på Bmw sitt treff i sommer, knall fin. (Regner med det var din ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 20 Forfatter Share Skrevet September 20 11 timer siden, Syvert skrev: Nydlig bil du har og 5 års jubileum er ikkje værst, kikket på denne på rudskogen på Bmw sitt treff i sommer, knall fin. (Regner med det var din ) Takk! Stemmer nok det, denne skal jeg ha. Det er ikke så mange med denne fargen, i Norge ingen andre. Syvert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 20 Forfatter Share Skrevet September 20 Da var det 5 år siden denne ble hentet ut. Dette er bilder fra den dagen. Har også lagt til noen bilder fra de 5 år jeg har hatt gleden av og eie denne. Dusy, E.C., Tore Høgvold og 15 andre reagerte på dette 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 20 Share Skrevet September 20 Gratulerer med 5 års eierskap av det råeste 😊 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 21 Forfatter Share Skrevet September 21 (endret) Fra en fin dag på Rudskogen, en tank på 68 l, gir ikke så mange mil. Totalt 140 km = 67,5 l. Fin dag med mange runder og stor variasjon av biler. En fikk ikke kjørt så mye. Noen var mere uheldig, ble rødt flagg og en litt lengre pause. Fin dag med mye kjøring. Endret September 21 av Ampera uglefossen, Lars S, ahj og 12 andre reagerte på dette 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 12 Forfatter Share Skrevet Oktober 12 Da er det vel snart slutt for i år, ingen av disse skal brukes i vinter. Morten B, Saltkjelen, Dusy og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 13 Share Skrevet Oktober 13 Kun èn i Norge med den fargen ja, egentlig ganske utrolig, for den klær virkelig bilen. Herlig å se at den blir brukt. 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå