Ampera Skrevet Desember 18, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2022 2 minutter siden, Skulebollen skrev: Er det 4hjulssving på denne? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2022 Da har stillheten senket seg, vi har vaska gulvet og pynta tre. En kald en! 🤑 Venter på at det snart blir sommer. Fant et bilde om hva som mangler. Ønsker alle Bimmers en riktig god jul! fupsaker, Hpi, sveigis og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 23, 2022 Share Skrevet Desember 23, 2022 God jul herifra og @Ampera😊 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2022 Da var det årets første skitur i nydelig vær og behagelig vintertemperatur. Ønsker alle ett Godt Nytt År ! Morten B, Saltkjelen, ahj og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 Godt nyttår😊 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2022 Godt nytt år! sveigis, Morten B, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2023 Jeg har startet det nye året med å bruke M5 til og fra jobb. Det er enklere å ta bilen fra garasjen hver morgen. I dag sjekket jeg hvor fort motor får litt temp. Utetemperatur var -12 når jeg startet opp, bilde 1 er etter at motor hadde vært i gang ca 3 min, det siste bilde er etter 10 minutter kjøring. Varmeapparat blåser varmt etter noe minutter. Otis, mslello, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2023 Flott med vinter, snø er ok så lenge det ikke snør på min gårdsplass. I går kveld var gårdsplass helt snøfri, på igjen i morgen! Har uteparkering på jobben, men kan også bruke parkeringshus, her har jeg funnet meg kongeplass, har brukt denne de siste dagene, her er det ingen fare for parkeringsbulker fra andre. fupsaker, flobben, Morten B og 4 andre reagerte på dette 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 6, 2023 Share Skrevet Januar 6, 2023 Skal si du har fått snø her ja ,Gud bedre . Det var parkeringsplassen sin det ,der står den trygt 😊 Hvor mye snø er det kommet ? Hvertfall nok til å dekke Opelen ser jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2023 13 minutter siden, sveigis skrev: Skal si du har fått snø her ja ,Gud bedre . Det var parkeringsplassen sin det ,der står den trygt 😊 Hvor mye snø er det kommet ? Hvertfall nok til å dekke Opelen ser jeg . Det var ca 25 cm når jeg ryddet i går, har vel kommet ny 15 i dag når jeg kom hjem fra jobb og det snør fremdeles, fortsetter det slik til i morgen, er det vel nye 25 cm å rydde.😆 Morten B reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 6, 2023 Share Skrevet Januar 6, 2023 24 minutter siden, Ampera skrev: Det var ca 25 cm når jeg ryddet i går, har vel kommet ny 15 i dag når jeg kom hjem fra jobb og det snør fremdeles, fortsetter det slik til i morgen, er det vel nye 25 cm å rydde.😆 Ja er litt det ja 😊 Men heldigivis så forsvinner det igjen og vår er i anmarsj . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 Var galvaniserte brytere et mulig tilvalg da du bestilte din F90? Jeg har fortsatt til gode å finne en F90 i Norge som faktisk har dette, men har derimot sett flere Competition modeller fra 2019 fra andre land i Europa på Youtube med dette. Merkelig at det ikke er standard for en bil i den klassen, plastknappene trekker ned premiumfølelsen et lite hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2023 17 minutter siden, BrokeBoi skrev: Var galvaniserte brytere et mulig tilvalg da du bestilte din F90? Jeg har fortsatt til gode å finne en F90 i Norge som faktisk har dette, men har derimot sett flere Competition modeller fra 2019 fra andre land i Europa på Youtube med dette. Merkelig at det ikke er standard for en bil i den klassen, plastknappene trekker ned premiumfølelsen et lite hakk. Nei, hadde det vært tilgjengelig, så hadde nok dette vært på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2023 Nyvasket og fri for snø, men hvor lenge varte det. Bilder er lørdag på vekta, 1960 kg. Temperatur -13. 24 timer senere i Hallingdal, bløt vei 7 varmegrader og skriker etter å bli vasket. mslello, Reef89, Morten B og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Januar 31, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2023 Her er noen bilder fra Golsfjellet av et lite utvalg av BMW. mslello, KireS og Morten B reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå