Jump to content
Ampera

Min 2020 M5 Competition

Recommended Posts

Sånne treff som du var på er gøy og særs sosiale ,ikke minst mye pent å se på 😀👍.

Og neste gang jeg treffer deg ,må jeg nesten få sitte på en tur i denne nydelige M5en din😀

1 time siden, sveigis skrev:

Sånne treff som du var på er gøy og særs sosiale ,ikke minst mye pent å se på 😀👍.

Og neste gang jeg treffer deg ,må jeg nesten få sitte på en tur i denne nydelige M5en din😀

Det må vi få til, men da bør det bli noen runder på en bane. Får håpe at det neste år kan bli noen flere banetreff. Skulle du mot formodning forville deg til Oslo, så kan vi altis få til en kjøretur. Bilen må brukes.

Her er en oversikt hva BMW kan levere som Individual og oversikt over hvilke modeller som ikke har mulighet. Denne er fra 2020

BMW Individual Manufaktur Product- and Pricelist October 2019 – Feasible with January 2020 production. 

BMW_Individual_2020.pdf

Edited by Ampera

20 minutter siden, Saltkjelen skrev:

@Ampera Mye lekkert! Dog svært merkelig at BMW tilbyr skinn på nedre del av dørtrekk på både F3x/F8x og G2x/G8x, mens G3x/F90 ikke fås med det.

Helt enig, men plastdetaljene har skinn.

Door entrance area covered in leather  Plastic covers of the A- and B-pillar, lower section and the inner door sills covered in leather.   An overview of the leather and contrast stitching colour selection can be found at the beginning of this document. 

Det største problemet er at selgere hos BMW ikke har kunnskap om hvilke muligheter Individual har, de ser kun det som er i prislisten.