viggo E34 Skrevet Desember 30, 2020 Share Skrevet Desember 30, 2020 Lekkert🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2021 I dag kom det litt snaks 🤗 Wokke performance armer, bort med de teite som har gummi foring Rep kit til lykte justeringen fra wokke, det er nla hos bmw Ny pakning til soltaket, den som var montert var litt mye bøyd så den ble bulkete når soltaket var igjen. Ny bremselys bryter, den byttes bare for å utelukke evt fremtidige problemer. Og ikke minst deg nye svarte håndtaket til innertaket men så klart fulgte dekslene i enden ikkje med 😐 fikk også 2 svarte knager til taket 🤗 Fikk også soltak skinner 🙃 Patta, Daniel., sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 11, 2021 Share Skrevet Januar 11, 2021 Det blir bra med det du har skaffet deg her .😀 De Wokke stagene har jeg hørt mye bra om ,så blir spennende og se hvordan du opplever de . Om jeg skal overhale forstilling på min e34 ,så skal disse være endel av oppgraderingen når den tid kommer. Soltak service / deler er kjekt og ha i orden da dette og er noe som blir grepet av tidens tann ,og på en sånn bil ,bare må sånt være iorden. Nei Josulf du gjør en meget bra jobb på denne flotte e31en 😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 11, 2021 Share Skrevet Januar 11, 2021 Gleder meg til å kjøpe denne til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2021 (endret) Fikk byttet bremselys bryter i dag 😊 Monterte håndtak i tak også, og en knagg også 🤗 Fikk også byttet ene knappedekselet på høyre del av konsolen 🤗 venstre deksel er nla så der får eg se etter nos del på ebay Tenkte å hive på nye wokke armene men vil behandle boltene før eg montere de😋 Tar stabstag festene også i samme slengen 😀 Endret Januar 15, 2021 av josulf Patta og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2021 On 1/11/2021 at 7:58 PM, Reef89 said: Gleder meg til å kjøpe denne til sommeren 😅😅😅 da gleder eg meg til penger på kontoen igjen🤣 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2021 On 1/11/2021 at 7:07 PM, sveigis said: Det blir bra med det du har skaffet deg her .😀 De Wokke stagene har jeg hørt mye bra om ,så blir spennende og se hvordan du opplever de . Om jeg skal overhale forstilling på min e34 ,så skal disse være endel av oppgraderingen når den tid kommer. Soltak service / deler er kjekt og ha i orden da dette og er noe som blir grepet av tidens tann ,og på en sånn bil ,bare må sånt være iorden. Nei Josulf du gjør en meget bra jobb på denne flotte e31en 😎😎 Er super spent på de wokke armene, sånn den er no så er det merkbart bevegelse inn i svinger føler eg, litt "løs" på en måte er en tung bil så er jo forståelig men kan bare være eg er for kresen 😁 soltaket er digg når virker, bruker aldri soltak men viktig at det virker når først eg tar steget å bruker det 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Januar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2021 I dag har eg fått delene ut av syren som eter rust å egentlig alt drit på metall 😄 den må ha strøm for å funke best, la en rustfri bolt oppi på gøy i en uke, den forsvant nesten helt😋 Tar litt tid å preppe delene, først syre for å ta rust å drit der ligger den alt fra minutter til timer, så skal de tørke Når de er tør så børster eg de, så hiver eg de oppi ny rense syre med strøm så er delene der i noen minutter så renses de i batteri vann, før eg tar de i en ny syre igjen i 20 sekunder for så å skylde de på nytt igjen i batteri vann Etter syre rens så børster eg de igjen før de går i zink badet, der ligger de i 40minutter før de taes opp å dyper de i batteri vann igjen så oppi enda en syre for å bli blank, så dypes de i enten gull eller sølv farge så tørkes det i 1 lite døgn eller i en time om du sniker de inn i ovnen på kjøkkenet 😎 Tror eg må slutte å se på youtube....😛 får så mangen idere der i fra 😄 En ting er sikkert bolter osv blir bedre en det de hva 😇 mslello, Bimmerlorris og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 18, 2021 Share Skrevet Januar 18, 2021 Sånt arbeid kunne jeg også fått fullstendig oppheng på 😂 Det er nesten bare bra at jeg ikke har en varm garasje med god plass. Hadde garantert flytta inn og stuka bort livet 😂 Uansett, veldig artig å se sånt arbeid. Dette blir jo utrolig fint 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Januar 18, 2021 Share Skrevet Januar 18, 2021 Tar du imot bud?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Januar 18, 2021 Share Skrevet Januar 18, 2021 Jøss for en bil! Dette er helt rått🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Februar 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2021 (endret) Går sakte men sikkert framover 😄 bestilte nye stabstag fremme da de var stygge de som sto på 😊 har begynt på bolter bak, er så og si ferdig fremme kun styre stag igjen som må få seg en runde, så må eg vaske den under med motoren, få bort gammelt tynnstoff som er størknet. Så har eg nye utvendig pynte vindu listene hengene klar, og ny sigarett tenner 😋, pakning til soltak må monteres, tenkte å bytte bunpanne pakning og filtre på motor og gir, fikk knapt 2000km på oljen 🥴 Endret Februar 3, 2021 av josulf BjornarHS, viggo E34, Reef89 og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet April 11, 2022 Forfatter Share Skrevet April 11, 2022 Lenge siden sist oppdatering. Bilen har stått varmt å godt i vinter å er klar for sesongen kun litt dill dal å tørke støv av den 😇 tambur4, Bimmerlorris, mslello og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet April 30, 2022 Forfatter Share Skrevet April 30, 2022 Ampera, sveigis, Otis og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2022 Share Skrevet April 30, 2022 Dette er virkelig flotte biler! Og kule biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå