hanssae Skrevet Oktober 26 Forfatter Share Skrevet Oktober 26 6 hours ago, m-blå said: Er så gjennomført den garasjen din👌 og innholdet 😉🚗 Tusen takk 😊 Jeg koser meg veldig med små og store detaljer som jeg endelig kan realisere i min versjon av drømme garasjen 😊 m-blå og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 Ja dette er helt perfekt @hanssae fytte grisen .😊 Jeg liker så godt oppsettet her på alt du har gjort . 10 av 10 🙏🙌 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 26 Forfatter Share Skrevet Oktober 26 4 hours ago, sveigis said: Ja dette er helt perfekt @hanssae fytte grisen .😊 Jeg liker så godt oppsettet her på alt du har gjort . 10 av 10 🙏🙌 Tusen takk @sveigis 🙂 Jeg setter virkelig pris på tilbakemeldingen din 😊 Det ligger mye tenking å surfing i veggene her, hele prosessen og resultatet er ekte kvalitetstid og glede 😀 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 4 Forfatter Share Skrevet November 4 Mandagskveld i garasjen 😁 Og koser meg med å se på biler og motorer 🤩 Er glad for at jeg er født for såpass lenge siden at det kommer til å være bensin så lenge jeg trenger 😇 😅 😎😎😎 Lars S, m-blå, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå