Reef89 Skrevet April 7, 2020 Share Skrevet April 7, 2020 Ja, dette ble vanvittg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 Nå nærmer det seg lakk😊 har brukt noen timer på pussing og rustfjerning i påska. Skal forhåpentligvis grunnes imorgen! funnet masse småbulker, og en del rust på innsia av dørene. Så det blei fjerna best mulig, behandla med rustmelk og 2k epoxygrunning. Det blir nok bra ei god stund, men aldri helt 100 før dørene byttes. Men får vente til jeg evt ha samla opp 4 rustfrie dører og kan bytte alle! Samme gjelder desverre panser. Ellers har jeg vært ned med alle jekkfeste-puter og sjekka tilstand, slipt litt og behandla med rustmelk og epoxygrunning her og. Ikke noe alvorlig rust, men litt understellsmasse som løsna lett med brunfarge under. Kanskje langt fra proft utført, men bedre enn ingenting. Samt jeg får det litt bedre inni meg😅 har også lekt litt med kjøleskapet i delebilen for og planlegge montering i min egen. Kommer nok ny oppdatering når bilen har farge! Kolstad Jr., danskiii, BjornarHS og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jhjertvik Skrevet April 11, 2020 Share Skrevet April 11, 2020 Ta her bli jævlig kult Erlend! Håper det blir muligheter for å dra noen linjer å være ekkel baki denne i sommer 😎 Sieg 🤚 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 13, 2020 Forfatter Share Skrevet April 13, 2020 (endret) Her kommer en deilig update!! Fikk lakkert bilen igår natt. Tok mye lenger tid enn vi trodde, da vi la slipegrunning på nesten hele bilen og klossa den ned. Har brukt mine timer på grunnarbeid i påska😅 men takket være godt grunnarbeid og en dyktig lakkerer ble den blank og fin! Ble veldig fornøyd med fargen, da den ligner ganske mye på orginalfargen, men samtidig er mere svart i mørket, og har mere blå effekt i sollys! klart for slipegrunning ferdig grunna, og utlufting av garasje😅 hiacen stiller opp! siste vask før lakk blank! 😅 nå er sikkert kvaliteten på filmen dårlig, men det er veldig mye dybde og effekt i fargen! IMG_4951.MOV Endret April 13, 2020 av turbojugen Ble med et feil bilde hanssae, StigJ, Skulebollen og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 13, 2020 Share Skrevet April 13, 2020 Gratulerer med nylakkert e38 . Ser jo meget pent ut 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 13, 2020 Share Skrevet April 13, 2020 Ser veldig bra ut! Det er kult at du gjør så mye med bilen! Den blir unik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 13, 2020 Forfatter Share Skrevet April 13, 2020 Par bilder til😃 Patta, Walkabout, Designer og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 13, 2020 Share Skrevet April 13, 2020 Var egentlig litt skeptisk til blå, men tror du traff blink likevel gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 14, 2020 Share Skrevet April 14, 2020 Ble helt nydelig den fargen der! fåpå updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 14, 2020 Share Skrevet April 14, 2020 fantastisk lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 14, 2020 Share Skrevet April 14, 2020 Smellvakkert! Når regner du med å ha bilen ferdig sammenskrudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 14, 2020 Forfatter Share Skrevet April 14, 2020 45 minutter siden, Saltkjelen skrev:Smellvakkert! Når regner du med å ha bilen ferdig sammenskrudd? Takk for det! Aner ikke egentlig, mangler og lakkere fangere og smådeler. Så blir det vel og bestille opp diverse nye klips etterhvert som jeg ser det trengs samt farge ferdig interiøret, men baksete kommer ikke til norge før slutten av mnd.. så satser på midten av mai kanskje! 51 minutter siden, viggo E34 skrev: fantastisk lekkert Takker😃 51 minutter siden, viggo E34 skrev: fantastisk lekkert På 13.4.2020 den 10.33, sveigis skrev: Gratulerer med nylakkert e38 . Ser jo meget pent ut 😀 Ja den ble over all forventning På 13.4.2020 den 10.58, Otis skrev: Ser veldig bra ut! Det er kult at du gjør så mye med bilen! Den blir unik. Tror den skal bli ganske unik ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 21, 2020 Forfatter Share Skrevet April 21, 2020 Lenge siden oppdatering her nå! Men skjedd litt. Fått inn kjøleskapet, og doble ruter bak. Skal forhåpentligvis lime inn den bakerste doble ruta i helga om de nye pakningene fra koed kommer begynt sånn smått med litt listverk osv. Har også prøvd på alle 4 felgene, og hatt den ut av garasjen en tur. Veldig fornøyd med bilen bare sånn som den står nå😅 StigJ, ///M-ini95, Designer og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 21, 2020 Share Skrevet April 21, 2020 Jeg bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 21, 2020 Share Skrevet April 21, 2020 Jeg også. Dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå