danskiii Skrevet April 27, 2021 Share Skrevet April 27, 2021 Du blir å kjøpe den M3'n ja, vurderte faktisk det selv også. Lekker bil i meget god stand! Grææts! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 27, 2021 Forfatter Share Skrevet April 27, 2021 6 minutter siden, danskiii skrev: Du blir å kjøpe den M3'n ja, vurderte faktisk det selv også. Lekker bil i meget god stand! Grææts! Kjenner du til bilen eller?😃 jo takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 27, 2021 Share Skrevet April 27, 2021 1 minute ago, turbojugen said: Kjenner du til bilen eller?😃 jo takk! Nei desverre men jeg har også noe til overs for gul sedan hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 27, 2021 Share Skrevet April 27, 2021 Blir aldri feil med sprek E36 limo 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 27, 2021 Share Skrevet April 27, 2021 Tror du har fått deg en bra M3 der. Husker den var på finn for ett års tid siden (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 27, 2021 Share Skrevet April 27, 2021 Meget vakker den e53en din Kondolerer med salg av E38 og gratulerer med m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2021 På tur hjem i en veldig gøy bil😃 e38n har desverre reist, men har spart på noe deler. For det blir e38 igjen, uten tvil! men inntil videre skal jeg kose meg med denne dakargule m3’n😎 er forresten på utkikl etter felger om noen har noe tøft i 17"! Ampera, mslello, Henrik K og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 4, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2021 På tide med litt info om nybilen! det er en 1995 modell 3.0 m3, orginal bil! også orginal dakargul, meg bekjent er det kun produsert 888 3.0sedan m3. Den har pdd gått 210.000, og ser ut til og være veldig bra for rust. Den er godkjent på kw v3 coilovers, og har halvbur. Importert fra italia i 2010, og hadde samme eier i norge fra 2010-2020. Deretter en annen kar, før jeg ble eier nr 3 i norge. Noe småplukk er det, men ingenting alvorlig. Panserlåsen skal justeres, taktrekket skal trekkes opp, rattet må byttes pga slitasje, og jeg skal finne ut av hvorfor turtallet på tomgang går opp til 2k rpm. (Vakumlekkasje?) har også bestilt nye hjul, oransje blinklys foran, ny grill til framfangeren, oljefilter/olje, mikrofilter til vanos og s50b32 kjedestrammer. Blir vel bytta rådelager ila sommeren og😃 pluss noen bilder jeg tok her om dagen! spekulerer også på en beskjeden LTW vinge uten heveklosser, og lakkere buret i samme farge som bilen😎 BTS, mslello, Designer og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2021 Hadde ei effektiv time etter jobb idag! Fikk vaska begge bilene grundig, og bytta dørpakning på x5’n. Irritert meg lenge over dørpakninga som henger utom døra, så det ble ei ny ei. Bytta tilbake til orginale nyrer på x5’n og, da jeg syns de var finere enn titan/4.8is nyrene. henta x5’n fra verksted idag og, med 4 nye hjullager, frambremser, knirkeforinger og integralforinger. Fy faen nå er den god og kjøre😃 And-reas, BTS, BjornarHS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2021 Share Skrevet Mai 8, 2021 Grattis med flott M3! Blir spennende å se hvordan den ender opp LTW vinge hadde gjort seg veldig, føler rumpa på E36er blir så naken uten 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 10, 2021 Share Skrevet Mai 10, 2021 Ble bra med oransje blinkers på M3'n ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2021 På 8.5.2021 den 19.11, Gabz skrev: Grattis med flott M3! Blir spennende å se hvordan den ender opp LTW vinge hadde gjort seg veldig, føler rumpa på E36er blir så naken uten 🤔 Takk😃 har lyst på vinge ja, men usikker om jeg vil ha ltw med eller uten heveklosser! Dog syns jeg sedan kler godt og ikke ha vinge og😂 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2021 (endret) Lite som har skjedd på bilfronten i helga. Har vært full fokus på garasjen, noe som endelig begynner og synes😃 Men det ble en kveldstur og et par rundinger med m3’n, pluss noen bilder av begge to! Har endelig levert 4.8is stylinga til lakkering, og kjøpt et sett style214 til x5, så den blir snart akkurat slik jeg vil ha den😎 har også kjøpt hjul til m3’n.... Endret Mai 10, 2021 av turbojugen La til et bilde sveigis, Henrik K, Ron Jeremy og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 10, 2021 Share Skrevet Mai 10, 2021 Flott garasje, M bil i gult er så riktig, kombinasjonen med E53 er perfekt! Det beste fra to verdener 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 10, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2021 1 minutt siden, Ron Jeremy skrev: Flott garasje, M bil i gult er så riktig, kombinasjonen med E53 er perfekt! Det beste fra to verdener 👍🏻 Takk for det! Har kosta på e53’n en god del nå, for og få den i god teknisk stand. Disse bilene er bare helt nydelige når alt er i orden, en drøm og kjøre😃 savner e38 da, men det får bli en 740/750 neste år Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå