Gå til innhold

Ehaugsnes' E36 M3 og e53 X5! - ny bil S18!


turbojugen
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Designer skrev:

Denne blir rå! 🤩

Må nesten være fullspekka for ekstrautstyr denne snart? 😅

Hehe, mangler myyyye! Kjøleskap, multifunksjonsarmlene bak, setevarme bak, elektriske bakseter, skjerm i midtkonsoll bak, active cruise control, individual hifi osv😂 men plan om og montere elektriske bakseter med varme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøvd style32 hjula både foran og bak, samt senka den til ønsket høyde. Upraktisk høyde, men jeg synes det ser helt sjef ut :) 

ellers ikke skjedd så mye, har fått ordna lykteglassa foran. Nyslipt og lakkert, så de er strøkne. Begynner muligens sliping av bilen denne uka, men klarer ikke bestemme meg for farge! Blir enten orientblue som den er nå, eller Biarritz blue. Kunne valgt en helt annen og, men tenkte kun og sprøyte bilen utvendig, derfor noe som ligner den som er fra før. Vil helst slippe store fargeforsjeller i døråpninger! Legger ved et bilde av en biarritz blue bil 😃 Hva syns dere?

har muligens en delebil på handa og. Doble ruter, el rullegardin bak, baksetevarme, elektriske nakkestøtter bak, og avtagbar krok. Alt dette er ting jeg har lyst på i min e38 😎

59C929BB-093D-4A90-AC12-5F64431439BF.jpeg

9A9D4737-3289-48BC-BF25-FABC566DCA9F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at det var veldig sjef med den høyden og style 32 felgene! Sjeldne og fine felger
Angående farge vil jeg nesten alltid si original fargen, men jeg lakkerte min gamle E38 opp igjen i original fargen Biarritz blau som jeg synes var utrolig flott farge i solen, så holder en knapp på den :DIMG_1892.thumb.jpg.9902f7196dd92350622a334f4f5d6e10.jpg

 

Endret av Carlsius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carlsius skrev:

Helt enig at det var veldig sjef med den høyden og style 32 felgene! Sjeldne og fine felger
Angående farge vil jeg nesten alltid si original fargen, men jeg lakkerte min gamle E38 opp igjen i original fargen Biarritz blau som jeg synes var utrolig flott farge i solen, så holder en knapp på den :DIMG_1892.thumb.jpg.9902f7196dd92350622a334f4f5d6e10.jpg

 

Takk for innspill! Denne var veeeeeldig pen😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2020 den 16.59, turbojugen skrev:

Takk for innspill! Denne var veeeeeldig pen😎

Takk for det! Det ble lagt ned utallige timer i min E38 fra kjøp til salg, og i mine øyne stor forskjell. Derfor er det morsomt å følge med i din tråd, da det ser ut til å gå i ca samme form :D Imponerende at du bestilte flunka nye style 32 felger synes jeg, bra noen gjør det 110%.

Ser du er litt mer heldig og har contour stolene! Lette i lang tid etter dem men fant aldri noen i god nok stand til at jeg fikk kjøpt de 😕 De er utrolig deilige og har den sidestøtten jeg manglet i mine comfort stoler. Vet ikke hvilket anlegg du har i din E38 men min hadde standard og det var som 5 iphone høytallere lagt sammen, så forstår du vil oppgradere 😅

Hadde til og med de samme felgene som du har når du fikk din bil som da jeg kjøpte min. Så ser mye likheter :D 
Her kan du se bilde fra da den ble kjøpt til når jeg følte den var ferdig :D 

15134302_1385055964839891_2092619705_n.jpg.73aa3a53e567b667b5033ea5c3c5682c.jpg

DSC01356.thumb.JPG.38ab6e137d5c468af0b4f91827aeb518.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Carlsius vist dette der er den bilen jeg tror det er så må det jo være den mest perfekte 740i'en på norsk jord! ingenting som manglet i mine øyne og kombinasjon av interiør og farger stemte veldig bra, litt overflødig med e38 bensin her i landet med trist interiør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Carlsius skrev:

Takk for det! Det ble lagt ned utallige timer i min E38 fra kjøp til salg, og i mine øyne stor forskjell. Derfor er det morsomt å følge med i din tråd, da det ser ut til å gå i ca samme form :D Imponerende at du bestilte flunka nye style 32 felger synes jeg, bra noen gjør det 110%.

Ser du er litt mer heldig og har contour stolene! Lette i lang tid etter dem men fant aldri noen i god nok stand til at jeg fikk kjøpt de 😕 De er utrolig deilige og har den sidestøtten jeg manglet i mine comfort stoler. Vet ikke hvilket anlegg du har i din E38 men min hadde standard og det var som 5 iphone høytallere lagt sammen, så forstår du vil oppgradere 😅

Hadde til og med de samme felgene som du har når du fikk din bil som da jeg kjøpte min. Så ser mye likheter :D 
Her kan du se bilde fra da den ble kjøpt til når jeg følte den var ferdig :D 

15134302_1385055964839891_2092619705_n.jpg.73aa3a53e567b667b5033ea5c3c5682c.jpg

DSC01356.thumb.JPG.38ab6e137d5c468af0b4f91827aeb518.JPG

Jøss, enig med @Ingvaldsen her! Bare at jeg kunne tenkt meg enda litt lavere. Men jævla pen bil :) tenkte og oppgradere lyden litt ja, men prøver med et par "free air" subber montert i hatthylla først, da dette vistnok skal hjelpe betraktelig. Vil heller ikke ha en subkasse i bagasjerommet

 

angående farge, så blir det og beholde orginalfargen.  Har søkt litt, og sett på min egen, og kommet fram til at det igrunn er en mørk og dyp farge. Litt sånn det skal være på en sånn type bil! Dessuten blir hele bilen i samme farge, motorrom og alt. Og noe annet ville vært dumt. 
blir vel lakk neste helg :) oppdateringer kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • turbojugen changed the title to Ehaugsnes' E36 M3 og e53 X5! - ny bil S18!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...