Mariuse34 Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 Skamløst selvpromotering. Da har vi fått grønt lys på jobb til å starte podcast utelukkende om bil. Sparkes overalt og i alle retninger. Den er å finne på Spotify og andre podcast tjenester. Bør være på iTunes ila romjulen. Jobber med å stramme opp konseptet og kvalitet. Håper det kan falle i smak. https://finansavisen.no/motor/nyheter/2019/12/20/7483958/episode-1-den-evige-diskusjonen fupsaker, cityhopper, bimmerfun og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 (endret) Dette er kult! På høg tid med en norsk bilpodcast. dette skal følges med på! 👏🏼 Endret Desember 22, 2019 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 Hva er temaet, vinklingen?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 At elbil er den eneste framtid, at forbrenningsmotoren går en sikker død i møte, og at bilen heretter skal betraktes kun som et onde og et framkomstmiddel, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 Tesla - Tesla - Tesla - Tesla... Skyt meg så kjedelig å høre på.. 24 minutter av livet jeg ikke får tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 Tesla - En elektrisk passat.. Det må være det beste jeg har hørt på lenge.. 🤣 Denne skal jeg skrive ned å bruke ved passende anledninger. 😂 Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 27 minutter siden, Alpejohn skrev: Tesla - En elektrisk passat.. Det må være det beste jeg har hørt på lenge.. 🤣 Denne skal jeg skrive ned å bruke ved passende anledninger. 😂 Har du ikke hørt om det altså? Her i Oslo kaller vi det bare for Bærums Passat. Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: Har du ikke hørt om det altså? Her i Oslo kaller vi det bare for Bærums Passat. Hehe nei den var ny for meg. Har vel ikke spredd seg til Sunnmøre enda 😂 Får hjelpe det litt i gang jeg da. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 Gleder meg til å sette på denne podcasten en stille stund, samme om den handler om Tesla eller Passat. Bilverdenen er en interessant verden uansett Marius2002, Mariuse34 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 Podcast er en ny greie jeg har kasta meg litt over, både bilrelatert og gjeldene andre temaer. Jeg ønsker en norsk bilpodkast velkommen. Men jeg orker ikke å høre på den om det bare skal handle om elbiler og Tesla. Nå har jeg ikke hørt denne aktuelle podkasten ennå, men om den handler om elbiler så er jeg ikke interessert. Jeg skjønner at elbiler er ett dagsaktuelt tema, men hva med oss 2 millioner andre som kjører fossilbil? Jeg er iallfall dritt lei å bli tytet ørene fulle av elbiler hver eneste dag. paukri og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2019 52 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Podcast er en ny greie jeg har kasta meg litt over, både bilrelatert og gjeldene andre temaer. Jeg ønsker en norsk bilpodkast velkommen. Men jeg orker ikke å høre på den om det bare skal handle om elbiler og Tesla. Nå har jeg ikke hørt denne aktuelle podkasten ennå, men om den handler om elbiler så er jeg ikke interessert. Jeg skjønner at elbiler er ett dagsaktuelt tema, men hva med oss 2 millioner andre som kjører fossilbil? Jeg er iallfall dritt lei å bli tytet ørene fulle av elbiler hver eneste dag. Sjekk den ut og se om du liker den. Første episoden er den minst proffe. Og der snakker vi en del om tesla, dog er dette langt fra noen elbil podcast. Da hadde jeg ikke kastet bort tid med å nevne den her. Hele poenget er å dypdykke ned i alt som handler om bil og bilkultur, det være gammel eller nytt, elektrisk eller med behov for blytilsetning. Episode 4, i januar, skal omhandle fusjonen mellom franskmennene og italienerne. Eller rettere sagt, alle de gode historiene som kommer ut av å ikke alltid ha laget verdens beste biler. papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2019 5 timer siden, Ron Jeremy skrev: Hva er temaet, vinklingen?! Målet er å vise at det er lov å like bil. Alt av bilsaker handler om elbiler. Men de som er opptatt av elbil er ikke nødvendigvis akkurat bilfolk, men mer techtyper. Vi synes det er gøy å prate om alt som har med bil å gjøre, og har tenkt til å gjøre nettopp det. Enten ved dedikerte temaer, for eks m5 eller historien om 911, eller mer sleivspark om nyhetsting ting til å prate med folk som er opptatt av dette. Vi har avtaler med noen av de mer profilerte folka som har bil som lidenskap i Norge, men er litt keen på at konseptet skal sitte skikkelig først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2019 4 timer siden, Øyvind L. skrev: Tesla - Tesla - Tesla - Tesla... Skyt meg så kjedelig å høre på.. 24 minutter av livet jeg ikke får tilbake Hyggelig du sjekket det ut likevel. Det setter jeg pris på. Det vil bli vesentlig mindre tesla fremover, selv om jeg rambler litt om hvor stygg jeg synes cybertrucken er i episode 2. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 Nå har jeg hørt den, mens jeg drakk mørkt øl og pakket inn julegaver. Trivelig med litt "uhøytidelig vissvass" rundt ting jeg er interessert i. Har helt klart livets rett i mine ører og jeg skal garantert høre flere/alle. Mariuse34, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 22, 2019 Share Skrevet Desember 22, 2019 Hører mye på podcast, men er mye vissvass og kunnskapsløshet der ute, da blir det gjerne utenlandske løsninger. Hilser velkommen en norsk bil podcast og selvsagt skal jeg teste denne, spennende! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå