EspenV Skrevet August 1, 2022 Forfatter Share Skrevet August 1, 2022 Da er det veldig lenge siden jeg har kommet med noen oppdateringer å det er det en god grunn for. I starten av året fikk jeg endelig lov av Lillestrøm komunne å bygge meg ny garasje. Dette etter ca 1 år med søknads proses å krangel. Dette siden huset står i nærheten av kvikkleire og på LNRF område plus at komunnen ikke liker når folk ønsker å bygge garasje større en 50m2. Så når gravingen var ferdig har jeg måtte prioritere bygging av garasje I stede for e24 desverre. I tilegg har jeg også hatt en del å gjøre på vanlige jobben. Men nå er garasjen kommet langt nok til at jeg kunne hente bilen fra min veldig snille nabo sin garasje å endelig ha den tilbake i egen plass. Bilen kjørte selv uten noe tull fra naboen sin garasje og ned i min. Er fremdeles en del igjen på garasje bygget som må prioriteres men nå er det vertfall en mulighet for å endelig få prosjektet ferdig Otis, sveigis, tambur4 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Wow det var en tøff løftebukk og grattis med ny garasje 👍 Velkommen tilbake på tråden og jeg ser frem til oppdateringer 🥳 Ron Jeremy, sveigis og EspenV reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Hvilken saksløfter har du der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet August 1, 2022 Forfatter Share Skrevet August 1, 2022 9 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Hvilken saksløfter har du der ? https://efmotor.no/butikk/loftebukker/sakselofter/techlift-s7-hoytloftende-sakselofter-for-nedfelling/ Techlift s7 mk2. Ikke rekke å brukt den så mye men tror den er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Suer garasje der ja - Gratulerer. Og herlig med sakseløfter, nedfelt i gulvet. EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Perfekt prosjektbil og flott garasje du bygger. 👌 EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Godt å se oppdatering herifra igjen og grattis med garasje og super løfter 😊😊 EspenV reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenV Skrevet August 1, 2022 Forfatter Share Skrevet August 1, 2022 Ja det blir fint med ordentlig garasje som er litt større en den jeg hadde før. 120m2 fordelt på 2 rom nå i stede for ca 25/30m2 som den gamle var. (Ville ha et stort rom men kommunen sa nei) så da blir det et garasje rom på 49m2 og et "lager" på 71m2. Er laget i 30cm systemblokker å med huldekke tak med veranda oppå. Viktig med veranda for alle veit at "happy wife=happy life" Så håper jeg å få inn sandblåser kabinett og annet kos ettervert når jeg kommer så langt. Er mulig å få 4 biler inn. Men da må flere av dem stå på Dolly hjul. Men det er egentlig planen uansett. MrElg, MGunders, skoglund og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet August 2, 2022 Share Skrevet August 2, 2022 Så veldig bra dette:) blir en drøm å holde på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet August 4, 2022 Share Skrevet August 4, 2022 Det der blei garasjen sin ja! Herlig med god plass, når bil er hobby. og Terasse/veranda på toppen er jo gull utnyttelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 Steike så flott, håoer vi får en oppdatering her snart nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå