Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, 316 said:

Enig angående fargen. Skjønner at jeg må lese meg opp på hjelpemidler og ikke minst utstyr, lett å drukne i jungelen av utstyr. Skrur som regel av alt jeg har av hjelpemidler i min Ioniq 5. 😆 Prøver å få solgt den nå, så blir det kanskje for første gang nyere BMW!

Er det heller ikke adaptiv cruise standar? Eller er den bar begrenset?

ACC er en del av Fully Charged. 

Portimao er egentlig en fin farge, men veldig mange velger den slik at den er veldig vanlig, og den er ikke den mest vellykkede fargen på I4 synes jeg. Jeg ville ha sort. Kona ville ha Fire Red (som også er fin), men den fantes ikke på lager (Jeg er en gnitalus som kjøpte M50 på lagertømmingssalg), så da ble det Portimao. Angrer litt, men hey.... Det er en bruksbil.

Skrevet
1 time siden, 316 skrev:

Enig angående fargen. Skjønner at jeg må lese meg opp på hjelpemidler og ikke minst utstyr, lett å drukne i jungelen av utstyr. Skrur som regel av alt jeg har av hjelpemidler i min Ioniq 5. 😆 Prøver å få solgt den nå, så blir det kanskje for første gang nyere BMW!

Er det heller ikke adaptiv cruise standar? Eller er den bar begrenset?

Mener da jeg fikk adaptiv cruise control til å fungere på en fullt charged jeg hadde på lån i helgen 😝

Skrevet

Har helt noia for riper, selv om jeg liker rød bil så har jeg noen erfaringer med det fra en Passat jeg hadde en gang. Måtte også lakkere noe på den etter en skade og det ble selvsagt en grusom fargeforskjell. Det gjelder også sort bil, alt synes. 😅

Skrevet

Ser ut til at jeg har mistet internett forbindelsen i i4`n. Har prøvd å restarte iDrive uten hell. Noen andre tips mottas med takk😊

Skrevet
12 timer siden, Z800 skrev:

Ser ut til at jeg har mistet internett forbindelsen i i4`n. Har prøvd å restarte iDrive uten hell. Noen andre tips mottas med takk😊

Hele verden slet vel litt i går😅 Ref. Microsoft. Vi er jo litt sårbare ser det ut som.

Bra igjen nå da😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...