*MrB* Skrevet i går, 13:59 Skrevet i går, 13:59 1 hour ago, 316 said: Enig angående fargen. Skjønner at jeg må lese meg opp på hjelpemidler og ikke minst utstyr, lett å drukne i jungelen av utstyr. Skrur som regel av alt jeg har av hjelpemidler i min Ioniq 5. 😆 Prøver å få solgt den nå, så blir det kanskje for første gang nyere BMW! Er det heller ikke adaptiv cruise standar? Eller er den bar begrenset? ACC er en del av Fully Charged. Portimao er egentlig en fin farge, men veldig mange velger den slik at den er veldig vanlig, og den er ikke den mest vellykkede fargen på I4 synes jeg. Jeg ville ha sort. Kona ville ha Fire Red (som også er fin), men den fantes ikke på lager (Jeg er en gnitalus som kjøpte M50 på lagertømmingssalg), så da ble det Portimao. Angrer litt, men hey.... Det er en bruksbil.
tennbrikket Skrevet i går, 14:16 Skrevet i går, 14:16 1 time siden, 316 skrev: Enig angående fargen. Skjønner at jeg må lese meg opp på hjelpemidler og ikke minst utstyr, lett å drukne i jungelen av utstyr. Skrur som regel av alt jeg har av hjelpemidler i min Ioniq 5. 😆 Prøver å få solgt den nå, så blir det kanskje for første gang nyere BMW! Er det heller ikke adaptiv cruise standar? Eller er den bar begrenset? Mener da jeg fikk adaptiv cruise control til å fungere på en fullt charged jeg hadde på lån i helgen 😝
316 Skrevet i går, 15:22 Skrevet i går, 15:22 Har helt noia for riper, selv om jeg liker rød bil så har jeg noen erfaringer med det fra en Passat jeg hadde en gang. Måtte også lakkere noe på den etter en skade og det ble selvsagt en grusom fargeforskjell. Det gjelder også sort bil, alt synes. 😅
Z800 Skrevet i går, 18:00 Skrevet i går, 18:00 Ser ut til at jeg har mistet internett forbindelsen i i4`n. Har prøvd å restarte iDrive uten hell. Noen andre tips mottas med takk😊
Paulus Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 12 timer siden, Z800 skrev: Ser ut til at jeg har mistet internett forbindelsen i i4`n. Har prøvd å restarte iDrive uten hell. Noen andre tips mottas med takk😊 Hele verden slet vel litt i går😅 Ref. Microsoft. Vi er jo litt sårbare ser det ut som. Bra igjen nå da😎
*MrB* Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Alt fungerer strålende her i hvertfall. Marius2002, Orjan, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 1 4
Saltkjelen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hvor i appen får du oversikten der "engine oil" står? Jeg kan ikke se denne på min.
*MrB* Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 hour ago, Saltkjelen said: Hvor i appen får du oversikten der "engine oil" står? Jeg kan ikke se denne på min. Kun tilgjengelig med «utvidet drivverk-pakke» 🤷🏻 mcbanan, Marius2002, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9
mslello Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Da ser det ut som det bare er litt over ett år igjen for dagens i4.. Vil Gran coupe leve videre med neue klasse 🤔 https://g60.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2213362&fbclid=Iwb21leANwdWpjbGNrA3B1GWV4dG4DYWVtAjExAAEe0d9nwPEP03KFr-jWmEMtD4c35ldz7DeClTtoJL_byBmcWRfYz_P0CKTtmRA_aem_8E8MoFGrr0b-Hbwd37felg
Heik80 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hoi, Lurte på om eg sku sette på spacere på dei orginale 20” sommerfelgene til neste sesong. Noen som har det eller noen som har tips om det?
Saltkjelen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 40 minutter siden, mslello skrev: Da ser det ut som det bare er litt over ett år igjen for dagens i4.. Vil Gran coupe leve videre med neue klasse 🤔 https://g60.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=2213362&fbclid=Iwb21leANwdWpjbGNrA3B1GWV4dG4DYWVtAjExAAEe0d9nwPEP03KFr-jWmEMtD4c35ldz7DeClTtoJL_byBmcWRfYz_P0CKTtmRA_aem_8E8MoFGrr0b-Hbwd37felg Det er interessant å se at G26 økses tidligere, mens G22/G23/G82/G83 forlenges til 06/2029. 4 minutter siden, Heik80 skrev: Hoi, Lurte på om eg sku sette på spacere på dei orginale 20” sommerfelgene til neste sesong. Noen som har det eller noen som har tips om det? Her kjører jeg med 10 og 15mm (eller var det 12 og 18mm?). mslello og Ampera reagerte på dette 2
316 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Selvsagt går vinterhjulkampanjen ut i mårra og vipps så blir bilen 25000,- dyrere 🥹 Hauuuuu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå