papertiger Skrevet Tirsdag kl. 20:37 Skrevet Tirsdag kl. 20:37 Gratulerer! Tar gjerne mer info om denne, farge, utstyr etc. sprek grønnfarge!
S-Bullaren Skrevet Tirsdag kl. 20:51 Skrevet Tirsdag kl. 20:51 7 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer! Tar gjerne mer info om denne, farge, utstyr etc. sprek grønnfarge! Som sagt SC (SuperCharged) med M Sport Pro ed. Interiør er merino tartufo skinn og ash blue/gray fine wood. Eksteriør farge individual Isle Of Man Green Metallic. Er helfoliert med ppf og blanke decals skiftet med sorte bak og på siden. Står på 19" 861M vinterhjul Conti VC8. fupsaker reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Tirsdag kl. 21:12 Skrevet Tirsdag kl. 21:12 (endret) 22 minutter siden, S-Bullaren skrev: Som sagt SC (SuperCharged) med M Sport Pro ed. Interiør er merino tartufo skinn og ash blue/gray fine wood. Eksteriør farge individual Isle Of Man Green Metallic. Er helfoliert med ppf og blanke decals skiftet med sorte bak og på siden. Står på 19" 861M vinterhjul Conti VC8. Helsike for en spec! Lekkert har hatt G21 med individual Merino tartufo og det er det lekreste jeg har eid noen gang Endret Tirsdag kl. 21:13 av Snagg30 S-Bullaren og fupsaker reagerte på dette 2
S-Bullaren Skrevet Tirsdag kl. 21:13 Skrevet Tirsdag kl. 21:13 (endret) Minner om at det er 20% på alle digitale kjøp i BMW connected drive (Black week) om det er forlengelser/oppgraderinger fra og med i dag den 25 Nov til 4 Desember. Alle monner drar lol 🤣 Endret i går, 13:30 av S-Bullaren Rettelse: Varer til 4.Desember fupsaker, papertiger og mslello reagerte på dette 3
S-Bullaren Skrevet Tirsdag kl. 21:17 Skrevet Tirsdag kl. 21:17 (endret) 9 timer siden, Snagg30 skrev: har hatt G21 med individual Merino tartufo og det er det lekreste jeg har eid noen gang Enig 😊 Om man skal ha merino lønner det seg med SC over FC. Tillegget blir "kun" 11k med SC , ellers er det 24k med FC. Endret i går, 06:46 av S-Bullaren
316 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Da var den henta. Grufullt slushføre hjem, den var hvert fall ren ca 25 minutter 🤝 Er det mulig å få noen fornuftig visning av ryggekamera? Synes det var helt håpløst å se da jeg rygget inn i garasjen. fupsaker, S-Bullaren, KireS og 7 andre reagerte på dette 10
Orjan Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Gratulerer med nybil @316 - Brooklyn er en undervurdert farge 👍 316 reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har kommet frem til at 800k er skremmende nærme F90, og sistnevnte har like god plass med takboks. Kunne tenkt meg i4 men det blir ikke det denne gang ellers gratulerer med nye biler til dere over! 316 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå