mslello Skrevet Mars 18 Skrevet Mars 18 Imponerende, selv om det sikkert er mye fin motorveikjøring. hennum, Bækkmann, Paulus og 4 andre reagerte på dette 7
Bækkmann Skrevet Mars 19 Skrevet Mars 19 (endret) Godt å høre at det ikke har vært et eneste feilslag med luftdemping bak på 240.000km, her må BMW ha gjort noe riktig. Minnes flere frustrerte F11 eiere som ble litt leie av slitne luftbelger.😅 Endret Mars 19 av Bækkmann Paulus reagerte på dette 1
tennbrikket Skrevet Mars 19 Skrevet Mars 19 (endret) 1 time siden, Bækkmann skrev: Godt å høre at det ikke har vært et eneste feilslag med luftdemping bak på 240.000km, her må BMW ha gjort noe riktig. Minnes flere frustrerte F11 eiere som ble litt leie av Endret Mars 19 av tennbrikket
mslello Skrevet Mars 20 Skrevet Mars 20 12 timer siden, Bækkmann skrev: Godt å høre at det ikke har vært et eneste feilslag med luftdemping bak på 240.000km, her må BMW ha gjort noe riktig. Minnes flere frustrerte F11 eiere som ble litt leie av slitne luftbelger.😅 Er jo bare 3 år gammel, så alder kan vel slå inn etterhvert også tenker jeg. Men veldig lovende uansett. Bækkmann reagerte på dette 1
S-Bullaren Skrevet i går, 09:51 Skrevet i går, 09:51 Godt å få på sommerhjul på denne M60 for første gang. Ble tidligere brukt på min forrige i4 M50. Har i mellomtiden endret farge på de fra titan silver til gunmetal hos Oslo Felgretting. Heik80, sveigis, laffe og 6 andre reagerte på dette 9
Saltkjelen Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Pent! Forfriskende farge også. S-Bullaren og Heik80 reagerte på dette 1 1
Saltkjelen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Sagaen om den amerikanske Alibaba-i4en går sin gang. laffe, Dusy, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 3 1
S-Bullaren Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeez , enda mere tivoli effekter. Er alright med normalt ambientlys, men dette er å dra strikken aaaalllt for langt imo.
Saltkjelen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 33 minutter siden, S-Bullaren skrev: Jeez , enda mere tivoli effekter. Er alright med normalt ambientlys, men dette er å dra strikken aaaalllt for langt imo. Ja, dette er vel det man kan si er i overkant for mye. Han var jo inne på night vision, men dette lot seg ikke vise med MGU21. Da hadde jeg nok heller droppet prosjektet enn å kladde på en ekstern skjerm over plankeskjermen. 😅 Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Oioi. Slik LED-list er populært hos Tesla-folket også. Jeg har detimot valgt å hoppe bukk over den trenden. Men nå irriterer jeg meg over at jeg hører spylervæska splashe(i mangel av norsk ord) i tanken. Så dårlig lydisolert er den. Kjørte G05 X5 igår, med 2 tonn henger, den var jo lydløs i forhold og her er det jo en sekser som går under panseret. Nei, lukter stadig på G01 X3 hybrid eller G26 i4 M50, men vanskelig å gjøre handling ut av ord. Inntil videre så må musikken overdøve støyen, det er jo kjempebra lydanlegg da i Tesla laffe reagerte på dette 1
S-Bullaren Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Ja, dette er vel det man kan si er i overkant for mye. Han var jo inne på night vision, men dette lot seg ikke vise med MGU21. Da hadde jeg nok heller droppet prosjektet enn å kladde på en ekstern skjerm over plankeskjermen. 😅 Mere lys i bagasjerommet er jo en nice touch. Og fornuftig i forhold til i4. Men gjennomføringen her er litt off (for å si det diplomatisk) 🤭 Saltkjelen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå