Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Snagg30 skrev:

Her er jeg helt enig! Aventuri er nydelig men ikke noe jeg hadde valgt med tartufo. Jeg har bygd meg flere biler for å visualisere og tanzanite/tartufo er innertier :) Portimao er og lekkert, og kan passe fint med Tartufo. 
 

Spottet denne nylig, var rå lekker. Manglet bare brunt interiør. 9AE1343D-AE6E-41E1-9B7F-322CA5AA8EB6.thumb.jpeg.16736c66402c09ffbdbd86084aa45872.jpeg

Ja Portimao er virkelig en fresh farge som kler I4 godt. Skulle gjerne sett den live. Demobilen jeg kjørte i januar var Tanzanite, syntes den gjorde lite utav seg i dårlige lysforhold, derfor jeg la den litt bort. Litt ironisk, da jeg virkelig fikk opp øynene for Tanzanite for lenge siden, da på en M3 og en M4. M3 hadde individual hvitt skinn, mens M4 hadde individual Cohiba brunt skinn, som var helt utrolig flott sammen med Tanzanit. Jeg sa til meg selv den gangen at en sånn farge må jeg ha en dag, og nå har jeg jo sjansen. 

Kanskje Ivory White er den beste interiørfargen mot Aventurin? Dessverre ikke så aktuelt med hvitt skinn for oss.

Tror jeg må ta meg en ny tur innom forhandleren, de har den Tanzanit blå demobilen inne enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snagg30 skrev:

Manglet bare brunt interiør.

Ser flere/mange velger brunt interiør, men jeg har aldri skjønt hvorfor🤔😀Ikke for å være ufin, men hva er det som er så fint med det? Smaken er som baken sies det og Er sikkert bondeknøl, men må være lov å lure🤔😀🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Andreas_R skrev:

Ja Portimao er virkelig en fresh farge som kler I4 godt. Skulle gjerne sett den live. Demobilen jeg kjørte i januar var Tanzanite, syntes den gjorde lite utav seg i dårlige lysforhold, derfor jeg la den litt bort. Litt ironisk, da jeg virkelig fikk opp øynene for Tanzanite for lenge siden, da på en M3 og en M4. M3 hadde individual hvitt skinn, mens M4 hadde individual Cohiba brunt skinn, som var helt utrolig flott sammen med Tanzanit. Jeg sa til meg selv den gangen at en sånn farge må jeg ha en dag, og nå har jeg jo sjansen. 

Kanskje Ivory White er den beste interiørfargen mot Aventurin? Dessverre ikke så aktuelt med hvitt skinn for oss.

Tror jeg må ta meg en ny tur innom forhandleren, de har den Tanzanit blå demobilen inne enda.

Den er enda penere live ;)  Tanzanite er vell kun spesielt pen i direkte sollys, da våkner den til. Når jeg har visualisert ny bil har det vært Aventurin / ivory da det er en lekker kombinasjon. Også som jeg sa Tanzanite / Tartufo eller ivory. Ellers håper jeg du går for en farge, hever bilen betraktelig. Spesielt siden du har drømt om det :D 

2 minutter siden, Z800 skrev:

Ser flere/mange velger brunt interiør, men jeg har aldri skjønt hvorfor🤔😀Ikke for å være ufin, men hva er det som er så fint med det? Smaken er som baken sies det og Er sikkert bondeknøl, men må være lov å lure🤔😀🤣

Fordi vi synes det er skikkelig pent, blir mer spennende og unikt kontra sort :) litt som at jeg ikke klarer å forstå at folk velger sort, smak og behag som med alt annet i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Snagg30 skrev:

Den er enda penere live ;)  Tanzanite er vell kun spesielt pen i direkte sollys, da våkner den til. Når jeg har visualisert ny bil har det vært Aventurin / ivory da det er en lekker kombinasjon. Også som jeg sa Tanzanite / Tartufo eller ivory. Ellers håper jeg du går for en farge, hever bilen betraktelig. Spesielt siden du har drømt om det :D 

Ja vi er absolutt enige her. Det blir nok en av blåfargene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Z800 skrev:

Ser flere/mange velger brunt interiør, men jeg har aldri skjønt hvorfor🤔😀Ikke for å være ufin, men hva er det som er så fint med det? Smaken er som baken sies det og Er sikkert bondeknøl, men må være lov å lure🤔😀🤣

Har valgt brunt (mocha) fordi jeg er lei av sort :)
Vurderte Tacora Red også, men medeier satte ned foten for den fargen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fupsaker skrev:

Taycan 4S Cross Turismo. ;-) Men de fjernet annonsen, da den ikke er levert enda. Satser på at den kommer med båten i morgen!

Hvordan er leveringstid på de for tiden? Sport turismo GTS hadde vært noe 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snagg30 skrev:

Synes dere det er verdt å bruke så mye på en el bil?

Ja det skjønner ikke jeg heller, å bruke så mye penger på en elbil. Man kjøper jo elbil fordi det er ett gunstig alternativ til fossile biler, men for prisen av en Taycan får man ganske fet fossilbil og ganske mye penger til bensin, bom og vedlikehold 😅 Det er her jeg mener i4 er sweetspoten, det er en veldig fet bil, går godt, har bra kvalitet og er generelt sett en bra totalpakke. Dette er mye bil for pengene, men når man begynner å bikke millionen og mer så forsvinner gevinsten synes jeg. En Taycan er ikke verd det dobbelte av en i4…den er ikke dobbelt så godt. Med mindre man skal ut på en bane så er en i4 bedre enn en Taycan på alle punker. Og på bane har man ingenting å gjøre i en elbil.. Man kan kjøpe en i4 M50 og en E46 M3 for prisen av en brukbar Taycan 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ja det skjønner ikke jeg heller, å bruke så mye penger på en elbil. Man kjøper jo elbil fordi det er ett gunstig alternativ til fossile biler, men for prisen av en Taycan får man ganske fet fossilbil og ganske mye penger til bensin, bom og vedlikehold 😅 Det er her jeg mener i4 er sweetspoten, det er en veldig fet bil, går godt, har bra kvalitet og er generelt sett en bra totalpakke. Dette er mye bil for pengene, men når man begynner å bikke millionen og mer så forsvinner gevinsten synes jeg. En Taycan er ikke verd det dobbelte av en i4…den er ikke dobbelt så godt. Med mindre man skal ut på en bane så er en i4 bedre enn en Taycan på alle punker. Og på bane har man ingenting å gjøre i en elbil.. Man kan kjøpe en i4 M50 og en E46 M3 for prisen av en brukbar Taycan 😅

Tror kjøpere av elektriske biler er oppegående mennesker som fint klarer å vurdere hva ting er verdt for dem.

Enten det er en elektrisk BMW eller Porsche.

Men dette er jo ikke noe nytt Fredrik, du klarer å drite deg ut med trangsyntheten din gang på gang. 
Du må forsøke å evne at andre har et annet syn på ting enn deg selv.

🙄😂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...