Lars S Skrevet Mai 5, 2022 Share Skrevet Mai 5, 2022 1 time siden, fupsaker skrev: Det lukter at jeg holder på i4 en måned. 😁 For å selge litt senere. Må bare få snusen i hvor mye den skal opp, men om euroen fortsetter stige, minimum 40k til på M50 tenker jeg. Porschen kjøpte jeg til en kurs på 9.52, i dag er den 9.99, dvs at jeg måtte betalt rundt 4,5% mer for bilen denne uken enn da jeg kjøpte. Dessuten er vel råvareprisen på det meste steget, samt at deletilgangen stadig blir dårligere. Så blir spennende å se fremover. Vi som bestilte tidlig gjorde nok lurt i det. Har du importert Taycan selv? hvis ikke bestiller man jo i kr så merker ikke små svingninger i euro kursen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 5, 2022 Share Skrevet Mai 5, 2022 5 minutter siden, Lars S skrev: Har du importert Taycan selv? hvis ikke bestiller man jo i kr så merker ikke små svingninger i euro kursen da. Ja, det gjorde jeg. Lars S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 5, 2022 Share Skrevet Mai 5, 2022 38 minutter siden, fupsaker skrev: Ja, det gjorde jeg. Hvilket land importerte du fra? Jeg trodde liksom elbil var billigst i Norge og at import ikke lønnet seg… 😅 Kan import av i4 være en greie eller er prisene like "gale" i utlandet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 5, 2022 Share Skrevet Mai 5, 2022 3 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Hvilket land importerte du fra? Jeg trodde liksom elbil var billigst i Norge og at import ikke lønnet seg… 😅 Kan import av i4 være en greie eller er prisene like "gale" i utlandet også Belgia, men den kom fra Stuttgart og dit. Fabrikkny bil. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViKi Skrevet Mai 6, 2022 Share Skrevet Mai 6, 2022 På 4.5.2022 den 16.56, ViKi skrev: Noen her inne som har sjekket opp noe mer om Alpina eller noen andre seriøse aktører har felger (19" eller 20") som er godkjent for i4 ? Schnitzer får fire 20" felgtyper til i4 https://ac-schnitzer.no/collections/i4-g26 fupsaker og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet Mai 6, 2022 Share Skrevet Mai 6, 2022 1 time siden, ViKi skrev: Schnitzer får fire 20" felgtyper til i4 https://ac-schnitzer.no/collections/i4-g26 hmmm 47000.- for bare felgene er heftig.... sååå fine var de ikke synes jeg. Med så smale veiene og høye steinkanter de lager i byer og tettsteder nå for tiden er det altfor stor sjanse til å kantkjøre felgene (når du møter folk som kjører midt i veien😕). Jeg havnet derfor på vinterfelger til drøye 3000.- pr. stk. Lars S, fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2022 Share Skrevet Mai 6, 2022 (endret) OEM 20"ene er jo milevis finere enn de ACSene. Heftig innpress også.... Rear: wheel 9,5 x 20" offset 50 "bicolor" Front: wheel 8,5 x 20" offset 56 "bicolor" Endret Mai 6, 2022 av StigJ Walkabout, awt, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 Jeg er utåååååååålmooooooooooddddiiiiiiiggggggggg!!!!!!! Haroni, M.J, StigJ og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haroni Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 Samme her. Som om tiden har stått stille etter å ha fått beskjed om at bilen er i Bremenhaven. Nå er det kun par uker unna! Fortollingspapirene er i orden og mekanisk klargjøring bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 28 minutes ago, Haroni said: Samme her. Som om tiden har stått stille etter å ha fått beskjed om at bilen er i Bremenhaven. Nå er det kun par uker unna! Fortollingspapirene er i orden og mekanisk klargjøring bestilt. Jeg har ikke fått beskjed om noe... Så det er nok lenge igjen for meg.. Men det hjelper ikke, akkurat like utålmodig alikavell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 Siste oppdatering for meg er at bilen mest trolig er i Drammen, men ingen anelse på når den ankommer forhandler. Forventet utlevert denne uka. Men selger mistenker litt forsinkelse med tanke ATS konkursen/oppkjøpet. Innafor å ta seg en tur til Drammen med en drone å lete? 😂 ViKi, Haroni og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 Siste oppdatering fra Bavaria Lillestrøm er følgende: Vi er nå straks ferdig med å delegere produksjon på kundebiler bestilt første måned, altså Juni. Disse bilene ligger nå inne for estimert levering i juli. Det vil si at neste runde ut er kunder som bestilte bil i Juli osv. Slik vil det gå til hver enkelt har fått produksjon. Vi håper på at kundebiler bestilt innen / i løpet av Oktober vil få produksjon i år. Så det ser ut som jeg kan få bil i år om ikke annet 😁 Får håpe det var færre som bestilte i juli/august en det var i juni jeg da 🙏 M.J, Torolan, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 Lite/dårlig info fra bmw i tillegg til lang leveringstid gjør at jeg angrer noe innst inni helsike på at jeg ikke stod på mitt ovenfor sjefen(les kona) å bestilte tesla i august i fjor🤭😂😂 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Mai 10, 2022 Share Skrevet Mai 10, 2022 Henter min i morgen, og i går ble det inngått avtale om videresalg. Får prøve å knipse noen bilder før den forsvinner i hvert fall fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Mai 11, 2022 Share Skrevet Mai 11, 2022 (endret) Nå håper jeg plutselig på produksjon etter sommeren... Fikk inn noe 32X Endret Mai 11, 2022 av nokiaas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå