Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, fupsaker skrev:

Det lukter at jeg holder på i4 en måned. 😁 For å selge litt senere. ;-) Må bare få snusen i hvor mye den skal opp, men om euroen fortsetter stige, minimum 40k til på M50 tenker jeg. Porschen kjøpte jeg til en kurs på 9.52, i dag er den 9.99, dvs at jeg måtte betalt rundt 4,5% mer for bilen denne uken enn da jeg kjøpte. Dessuten er vel råvareprisen på det meste steget, samt at deletilgangen stadig blir dårligere. Så blir spennende å se fremover. Vi som bestilte tidlig gjorde nok lurt i det. :) 

Har du importert Taycan selv? hvis ikke bestiller man jo i kr så merker ikke små svingninger i euro kursen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, fupsaker skrev:

Ja, det gjorde jeg. :) 

Hvilket land importerte du fra? Jeg trodde liksom elbil var billigst i Norge og at import ikke lønnet seg… 😅 Kan import av i4 være en greie eller er prisene like "gale" i utlandet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvilket land importerte du fra? Jeg trodde liksom elbil var billigst i Norge og at import ikke lønnet seg… 😅 Kan import av i4 være en greie eller er prisene like "gale" i utlandet også

Belgia, men den kom fra Stuttgart og dit. Fabrikkny bil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ViKi skrev:

Schnitzer får fire 20" felgtyper til i4

https://ac-schnitzer.no/collections/i4-g26

hmmm 47000.- for bare felgene er heftig.... sååå fine var de ikke synes jeg. Med så smale veiene og høye steinkanter de lager i byer og tettsteder nå for tiden er det altfor stor sjanse til å kantkjøre felgene (når du møter folk som kjører midt i veien😕). Jeg havnet derfor på vinterfelger til drøye 3000.- pr. stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutes ago, Haroni said:

Samme her. Som om tiden har stått stille etter å ha fått beskjed om at bilen er i Bremenhaven. Nå er det kun par uker unna! Fortollingspapirene er i orden og mekanisk klargjøring bestilt.

Jeg har ikke fått beskjed om noe... Så det er nok lenge igjen for meg.. Men det hjelper ikke, akkurat like utålmodig alikavell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering for meg er at bilen mest trolig er i Drammen, men ingen anelse på når den ankommer forhandler. Forventet utlevert denne uka. Men selger mistenker litt forsinkelse med tanke ATS konkursen/oppkjøpet.

Innafor å ta seg en tur til Drammen med en drone å lete? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering fra Bavaria Lillestrøm er følgende:

Vi er nå straks ferdig med å delegere produksjon på kundebiler bestilt første måned, altså Juni. 
Disse bilene ligger nå inne for estimert levering i juli. 

Det vil si at neste runde ut er kunder som bestilte bil i Juli osv. Slik vil det gå til hver enkelt har fått produksjon. 
Vi håper på at kundebiler bestilt innen / i løpet av Oktober vil få produksjon i år.

Så det ser ut som jeg kan få bil i år om ikke annet 😁 
Får håpe det var færre som bestilte i juli/august en det var i juni jeg da 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite/dårlig info fra bmw i tillegg til lang leveringstid gjør at jeg angrer noe innst inni helsike på at jeg ikke stod på mitt ovenfor sjefen(les kona) å bestilte tesla i august i fjor🤭😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...