Haroni Skrevet August 22, 2022 Share Skrevet August 22, 2022 Ble noe klokere etter denne videoen fra TB. Vi får ha et ørlite håp om at BMW fikser dette med en software oppdatering. Det jeg kan tilføye til videoen, er at det ikke har noe for seg å lade over 70%, ei heller å slå av HVAC i forkant av hyppige ladinger ved høy gradestokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet August 22, 2022 Share Skrevet August 22, 2022 (endret) 1 time siden, Haroni skrev: Ble noe klokere etter denne videoen fra TB. Vi får ha et ørlite håp om at BMW fikser dette med en software oppdatering. Det jeg kan tilføye til videoen, er at det ikke har noe for seg å lade over 70%, ei heller å slå av HVAC i forkant av hyppige ladinger ved høy gradestokk. ''Overheating''😲 Hvordan skal BMW fikse det på oppgradering? De har begge fysisk kun én ''vifte''! Enten kjøler den batteriet eller så kjøler / varmer den kupeen! Det var hovedgrunnen til at jeg ikke kjøpte verken i3, og nå denne ferske test av i4, underbygger mistanken da jeg solgte 650'n. Er på let etter ''noe'' og jeg blir svært provosert over bruktbil prisene på de nyere (1-2 år) kontra nybil pris. Akkurat nå er det diesel MB😲 jeg sikler på.... Kanskje jeg blir uten bil en stund. ''se markedet an'' til våren...? Bor midt i sentrum og bil er kun en luksus. Det var derfor jeg reflekterte meg frem til at i3 kunne vert en ''ventepølse''. Men nei takk. ( ref. vedlegget) Han gir BMW virkelig saklig(...) begrunnet kritikk for disse 2 el-bilmodeller, og kaller det konstruksjons feil! Endret August 22, 2022 av Mr. Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2022 Share Skrevet August 22, 2022 (endret) @Mr. Erling Hvis du bor i byen og ikke trenger bil, og du hadde nettopp en 650i…er det ikke bedre å heller kjøpe en entusiastbil til fine kjøreturer? Diesel Mercedes? Hva i allverden er fristende med det? 😅 Endret August 22, 2022 av Fredrik 90 BMWE39turbo og Mr. Erling reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet August 22, 2022 Share Skrevet August 22, 2022 (endret) 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: @Mr. Erling Hvis du bor i byen og ikke trenger bil, og du hadde nettopp en 650i…er det ikke bedre å heller kjøpe en entusiastbil til fine kjøreturer? Diesel Mercedes? Hva i allverden er fristende med det? 😅 Så så .. .pass på så ikke fordommer og ikke minst ignoranse avslører deg, Fredrik 😏 Men ja, .. .savner ''suget'' fra V8'ern ... Den skjemte meg bort. Kort og godt! Men prisen jeg fikk var ikke til å se bort i fra salg. Jeg likte godt din beskrivelse av hvordan din amerikanske V8'er oppfører seg. Jeg kunne ikke orket å ha en slik. Det er også en av grunnene til ikke eie en ''M'' modell. For ''kantete''. Og: ''hvis jeg bor i byen''? Jeg bor kun i by sine sentrum. ''Gang avstand til alt''!😁 Bodd her i sentrum i 14 år, 8 år i Ålesund sentrum og 11 år i Stavanger sentrum. Bil er kun luksus. Denne diesel doningen er ikke en sinkehttps://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=267320627 Endret August 22, 2022 av Mr. Erling PatrickB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappod Skrevet August 23, 2022 Share Skrevet August 23, 2022 Har noen av dere som mistet produksjonsdato i juli fått ny? Jeg har ikke fått noen enda, men er usikker på om de har delt ut noen nye eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 23, 2022 Share Skrevet August 23, 2022 1 time siden, Zappod skrev: Har noen av dere som mistet produksjonsdato i juli fått ny? Jeg har ikke fått noen enda, men er usikker på om de har delt ut noen nye eller ikke Jeg har ikke fått ny.. 🙄 bestilte 20 juni. Fikk prod.dato i juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 23, 2022 Share Skrevet August 23, 2022 1 hour ago, Zappod said: Har noen av dere som mistet produksjonsdato i juli fått ny? Jeg har ikke fått noen enda, men er usikker på om de har delt ut noen nye eller ikke Jeg har, fått uke 39. Zappod reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
army Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 Nei, min i4- M50 har stått hos forhandler i 4 uker. Først 1 sikkerhets oppdatering, omtrent 1 uke. Nå venter de på en modul som må byttes og bilen må omprogrammeres. Trodde det var Tesla som du måtte vente på deler i ukesvinner. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 @army flere må det, de vil ikke gi ut bilene halvveis. En nær slektning fikk nylig sin iX40 etter å ha ventet i nesten 1,5 måned på samme, selv om bilen har stått hos forhandleren. Forhandleren der hadde 8stk. iX40 som var solgt og ventet på samme, frustrende for forhandler og kunder. Kjipt om de leverer ut en bil med sikkerhetsmessige svakheter. BMW er premium og ting skal være tipptopp, de er ikke Tesla-halvveis Men jeg forsvarer ingen her, skjønner frustrasjonen hos kundene. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
army Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 Premium? Burde ikke feil i komponenter blitt oppdaget i sluttkontroll av bilene. Har sett video på YouTube at flere sirkulerer rundt bilene før de kjøres ut fra produksjonsbåndet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 1 hour ago, army said: Premium? Burde ikke feil i komponenter blitt oppdaget i sluttkontroll av bilene. Har sett video på YouTube at flere sirkulerer rundt bilene før de kjøres ut fra produksjonsbåndet. Det er jo nettopp det som er skjedd, det er oppdaget i sluttkontroll før utlevering til kunde. Kjøp deg en Tesla, det virker som riktig bil for deg. mslello, Mr. Erling og Ron Jeremy reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
army Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 2 timer siden, CrZyWiz skrev: Det er jo nettopp det som er skjedd, det er oppdaget i sluttkontroll før utlevering til kunde. Kjøp deg en Tesla, det virker som riktig bil for deg. Burde ikke sluttkontroll være på fabrikk og ikke hos forhandler. Fjåzete den Tesla bemerkningen, jeg sier i første innlegget at Det er kjent at hos Tesla kan det hende at bilen blir stående ukeavis i avvente av deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 https://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1949676 i4 by ACS. Fin høyde nå, og gjorde seg med den frontsplitteren. Alle de små vingene skjønner jeg ikke. ogee1, Simwiu, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAB57 Skrevet August 27, 2022 Share Skrevet August 27, 2022 Leste på i4 talk at cognacfarge på interiør blir borte på 2023 mod. Noen som har hørt det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 27, 2022 Share Skrevet August 27, 2022 2 timer siden, KAB57 skrev: Leste på i4 talk at cognacfarge på interiør blir borte på 2023 mod. Noen som har hørt det samme? Ikke hørt noe om det, har Cognac på min og forhåpentligvis får jeg ny produksjonsuke neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå