fupsaker Skrevet August 18, 2021 Share Skrevet August 18, 2021 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Helt enig, men hvor er Kina når vi trenger dem 😅 @fupsaker Lekker bil, kvitt deg med Audien nå 👍 Den ligger ute, foreløpig bare skambud. Går nok via forhandler på et tidspunkt. ;) 51 minutter siden, [space] skrev: nice video @fupsaker Ser den trenger spacers som første mod. Takk! Ja, mulig, men ikke førstepri. Må få på 19toms vintergummi først. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 18, 2021 Share Skrevet August 18, 2021 45 minutter siden, Specimen151 skrev: Dritfin. Ble bra uten for mye Shadow Line med grå bil, bra kombinasjon. 20 tommere? Takk, gleder oss. Skulle egentlig ha San Remo-green, men kona stemte for grå. Ja, det er 20 toms med performance-dekk, men de skal nok av til fordel for noe mere rullevennlig. Vi får se. mslello, Ron Jeremy og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 18, 2021 Share Skrevet August 18, 2021 5 timer siden, [space] skrev: Noen trenger lage noe slikt som aftermarket front. Lekkert! Jeg blir i alle fall å plastsveise en 8-serie front med en i4/4-serie støtfanger om det blir kjøp. Dette ser jo unektelig bra ut! fupsaker og [space] reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 18, 2021 Share Skrevet August 18, 2021 1 time siden, Saltkjelen skrev: Lekkert! Jeg blir i alle fall å plastsveise en 8-serie front med en i4/4-serie støtfanger om det blir kjøp. Dette ser jo unektelig bra ut! Jeg vil gjerne kjøpe den til vår om den ikke faller i smak umiddelbart. ;) Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 23 timer siden, fupsaker skrev: Her finner dere linken til min slik den blir seende ut. https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/22e2eca Er det dravit grå? har bestilt i4 m50 men får ikke bestemt meg på fargen. Står mellom dravitgrå og tanzanite blue 2 Marius2002, Motorhavaristen og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 2 timer siden, Z800 skrev: Er det dravit grå? har bestilt i4 m50 men får ikke bestemt meg på fargen. Står mellom dravitgrå og tanzanite blue 2 Dravit med cognac og utvidet M technic-pakke med 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Det var en veldig fin farge på de bildene. Har bare sett den “live“ på en x5 i butikk, likte den veldig godt. Når jeg ser på YouTube på diverse m4, så blir den veldig lys. Litt skeptisk🤔 Hva består utvidet M-tecnich pakke av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 7 minutter siden, Z800 skrev: Det var en veldig fin farge på de bildene. Har bare sett den “live“ på en x5 i butikk, likte den veldig godt. Når jeg ser på YouTube på diverse m4, så blir den veldig lys. Litt skeptisk🤔 Hva består utvidet M-tecnich pakke av? Større bremser foran og noe mer kjøling på motorene visstnok. Så bilen ble naturlig nok noe dyrere, men vi får se hva totalen blir. Blir den regnet som en skikkelig ///M-bil må jeg si den forsvarer prisen jeg har fått svært godt. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 (endret) På 18.8.2021 den 17.53, fupsaker skrev: Her finner dere linken til min slik den blir seende ut. https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/22e2eca Hvordan får du rendret bilen så bra? Er jo mye bedre kvalitet enn på siden til bmw. Brooklyn grey ser helt feil ut i konfiguratoren. La til et bilde av brooklyn grey i mørkt innelys. Syns den ser meget bra ut. er det mulig å se brooklyn grey i samme kvalitet som den i dravit grey? Endret August 19, 2021 av Underground1983 La til bilder M.J reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 1 time siden, Z800 skrev: Det var en veldig fin farge på de bildene. Har bare sett den “live“ på en x5 i butikk, likte den veldig godt. Når jeg ser på YouTube på diverse m4, så blir den veldig lys. Litt skeptisk🤔 Hva består utvidet M-tecnich pakke av? Dravit grå er en ganske så mørk farge, så godt mulig det ikke har vært den fargen dersom bilen så veldig lys ut på YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 40 minutter siden, Underground1983 skrev: Hvordan får du rendret bilen så bra? Er jo mye bedre kvalitet enn på siden til bmw. Brooklyn grey ser helt feil ut i konfiguratoren. La til et bilde av brooklyn grey i mørkt innelys. Syns den ser meget bra ut. er det mulig å se brooklyn grey i samme kvalitet som den i dravit grey? Jeg er helt rå i photoshop. Neida, fikk qr-kode fra min selger som viser flere bilder av bilen, samt video inn- og utvendig. Underground1983 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 @Z800 sjekk ut @Snagg30 sin tråd her inne på forumet - han hadde en periode en Dravitgrå 330e xdrive, han har tatt bilder i mange forskjellige lys. Dravit er en nydelig farge, er et utrolig spill i den. Snagg30 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z800 Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Takk for tips👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 På 18.8.2021 den 20.14, fupsaker skrev: Takk, gleder oss. Skulle egentlig ha San Remo-green, men kona stemte for grå. Ja, det er 20 toms med performance-dekk, men de skal nok av til fordel for noe mere rullevennlig. Vi får se. Gratulerer med bil og et bra kjøp blandt ev alternativene! . Litt synd med fargen men kona må vel få ha litt å si og 😅 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 56 minutter siden, Z800 skrev: Takk for tips👍 Har mange bilde på tlf om du vil ha fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå