Tony Soprano Skrevet Juni 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2021 27 minutter siden, Saltkjelen skrev: Trist med salg, men når det gjelder eiendomsinvesteringer støtter jeg dette elleve av ti ganger. Så for øvrig ut til å være noen flotte alternativer du har skaffet deg. Jeg kan ikke svare på det med felger fra F25 (selv om jeg antar det går), men du kan i alle fall bruke felger fra E53. Selv drømmer jeg litt om et E83-prosjekt med noen potente X5 4,6iS eller 4,8iS-hjul. Spennende med eiendom. Jeg er svært imponert over A8 det er jo noen år siden jeg rattet en slik men interiør og byggekvalitet på dette er imponerende. Massajeseter bla på denne er langt bedre enn i F01. E83 har jeg jo hatt flere av før og det er delte meninger om design men jeg har alltid sett på dette som moderne og det står seg veldig godt i dag også. Kom over en med comfortsitze som er litt sjelden vare. 4.6 / 4.8 hjul på E83 ? Kult 😎 men blir ikke dette altfor stort og passer det ? Kult med store hjul & senk på E83 da.... Del gjerne bilder 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2021 Share Skrevet Juni 25, 2021 1 time siden, Tony Soprano skrev: En stund siden sist 😊 Ting forandrer seg fort hos meg og solgte E64 og F01 disse blir lite brukt grunnet nybygg i Spania. Inn med impulskjøp av 2012 Audi A8 3.0 TDI Quattro forøvrig ett svært hyggelig bekjentskap. Kommer til å bruke denne som kontinentkrysser i ett års tid til ny bil er på plass i Spania. Er stadig på jakt etter en ok priset B10. Gleder meg nå til fullvaksinering i Juli og tur til sydligere strøk på skikkelige motorveier. Gratulerer med salg av bil, og spennede med husbygging i Spania. Jeg støttet helt opp om å kjøre ned, er så mye mer spennende enn å fly. Å fly innenfor Europa er iallfall helt uaktuelt for min del, til konas fortvilelse noen ganger. Jeg misunner deg fullvalsinering nå i Juli, jeg som er 31 år må nok vente lenger. Men har satt av noen uker med ferie til høsten hvor det skal kjøres på kontinentale motorveier og småveier. Som du sier, skal bli godt å få kjørt litt på ordentlige veier...få ut litt av potensialet av bilene våres. Motorveiene i Norge er så strengt regulert at det er bare for dumt, skal være den første til å innrømme at jeg har tøyd strikken litt noen ganger...bare for å få ett lite snev av å kjøre på kontinentet 😅 Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2021 (endret) Spec E83 X3 Colour Titan-Silber Upholstery Leather Nevada Black Editions And Packages S337M Sports Package S710M Leather Steering Wheel S715M Aerodynamics Package S7R6Comfort Plus Package W/ M Sport Package Comfort And Interior Equipment S402Panorama Glass Roof S413Luggage Compartment Net S423Floor Mats Velours S428Warning Triangle And First Aid Kit S430Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431Interior Mirror With Automatic-Dip S456Comfort Seat With Memory S464Ski Bag S473Armrest Front S493Storage Compartment Package S494Seat Heating Driver/Passenger S496Seat Heating, Rear S4BZInterior Trim Finishers Titanium Light S4UPAdaptive Securing System Multimedia S609Navigation System Professional S612BMW Assist S633Preparation, Mobile Phone, Business S672CD Changer For 6 CDs S677HiFi System Professional DSP S7SPNavi Professional/M.-Ph.prep. Bluetooth Driver Assistance And Lightning S502Headlight Cleaning System S508Park Distance Control (PDC) S521Rain Sensor S522Xenon Light S524Adaptive Headlights S534Automatic Air Conditioning S548Kilometre Speedo S563Light Package Wheels And Drive S205Automatic Transmission S216Hydro Steering-Servotronic S225Standard Suspension S235Towing Hitch, Detachable S249Multifunction F Steering Wheel S2MMBMW Alloy Wheel M Y-Spoke 191 Environment And Safety S302Alarm System S319Integrated Universal Remote Control S320Deleted, Model Lettering S358Climate Comfort Windscreen S386Roof Railing S801National Version Germany S851Language Version German S863Dealer List Europe S879On-Board Literature, German S8SPControl Unit COP S8SWTransport Protection Foil Individual Equipment S760High Gloss Shadow Line S775Headlining Anthracite Endret Juni 25, 2021 av Tony Soprano papertiger, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 25, 2021 Share Skrevet Juni 25, 2021 Gratulerer med salg og kjøp du kan bruke F11 felger, en nabo her har en fin E83 LCI M sport med Style 350 fra F11, ser kanonbra ut. Hvilken motor er det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2021 6 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med salg og kjøp du kan bruke F11 felger, en nabo her har en fin E83 LCI M sport med Style 350 fra F11, ser kanonbra ut. Hvilken motor er det i denne? Felger fra F11 da øker utvalget 😊 Motor 2.0d 177HK. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 26, 2021 Share Skrevet Juni 26, 2021 (endret) Ser ut som en ryddig E83 du har funnet deg Kan vel egentlig bruke felger fra mange ulike BMW, så lenge bredde og innpress er innafor. Har sett felger fra E53, E46, E60, E63, E65, F10, E70, F01, E82 osv på disse. Endret Juni 26, 2021 av Daniel. Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2021 En sann fornøyelse med høytrykk etter att det har virket 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2021 Ny vindusheis på plass og oljeservice utført. Lakket kalippere/bremsekjold i dag. Rengjort felger og fikk på Pirelli dekk på 19’’ Orginale M Sport. Nå står polish & rens for tur. Walkabout, Marius2002, Kolstad Jr. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 12, 2021 Share Skrevet Juli 12, 2021 Ser pent ut dette 😊. Sølv x3 som ser sånn ,ja det liker jeg . Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 31, 2021 Forfatter Share Skrevet August 31, 2021 Har ryddet litt i bilparken og setter nå snart kursen sydover til Spania det har blitt utsatt noen ganger. Det hyggelige nå blir å følge byggeprosess videre og valg av materialer innvendig,blir jo også import av bil fra Tyskland og ser nå på forskjellige alternativ. Skal kjøre sydover og gleder meg til skikkelige veier og bruker Audi A8 på turen. Følgende biler aktuell for import til Spania blir : Jaguar XJ | Audi A8 | BMW 7| BMW X5/6 | S Klasse. BimmerFan! og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2022 Hvorfor kjøre BMW når man kan ratte Audi ? Herlig med duggfrie lykter og knirkefritt interiør….. Kjørte ut av garasjen men kjørte rett inn igjen da salt i veibane ble oppdaget🤓 flobben, Sjakalen, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Fordi Audien ligger ca. 10-15 år bak interiørmessig 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Fordi Audi`en aldri blir bedre enn en god nummer 2 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 nå åpner du for relgionskrig her @Tony Soprano, fleste som uttaler seg har vel heller ikke prøvd noen annet en BMW og noen eldgamle slitere. Noen liker morra og noen liker dattra heter det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 12, 2022 Share Skrevet Januar 12, 2022 Hehe, dette er farlig å si på ett BMW forum Alle mine BMWer har hatt knirkefritt interiør iallfall, en annen fordel er at de står ikke så mye på verksted som Audi gjør (har eid Audi). Så får man nytt bilen bedre Ang dugg i lykter så er G30en min den første BMWen jeg har eid som ikke dugger i lyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå