Kvasi Skrevet April 11 Forfatter Share Skrevet April 11 (endret) Kanskje de mest strøkne felgene jeg har eid men bittelitt kantkjøring var det, blir evt slipt ned hvis noe vises etter sandblåsing og så blir det pulverlakkering. Og så ligger det nye dekk og venter, og jeg får endelig kjenne hvor godt bilen faktisk går, samt oppfører seg på sommerføre. Endret April 11 av Kvasi papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 25 Forfatter Share Skrevet April 25 Rimelig digg å få montert dette og slippe gonginga i en evighet hver gang jeg skrudde på tenningen. mr.pingu, Larssoyl, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet April 26 Share Skrevet April 26 On 2/13/2024 at 12:14 AM, Kvasi said: Ble fint med karbonfolie og m-deksel Neste upgrade til store iDrive kontroller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 (endret) Det nærmer seg, og i juni blir det hellakkering av bilen 👍 Endret Mai 10 av Kvasi fupsaker, BMWE39turbo og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 På 26.4.2024 den 11.00, mr.pingu skrev: Neste upgrade til store iDrive kontroller? Har kjøpt, men den passet av en eller annen grunn ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 10 Forfatter Share Skrevet Mai 10 (endret) Endret Mai 10 av Kvasi fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 13 Forfatter Share Skrevet Mai 13 På bilen sammen med nye Good Year F1 asymmetric 6. Både ser og kjennes bra ut syns jeg, men fikk et akutt spacerbehov. fupsaker, Marius2002, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 5 Forfatter Share Skrevet September 5 (endret) Varmen i rattet virket ikke når jeg kjøpte bilen og diagnose sa brudd i varmetråd, og snart er det vinter. Så, har nå kjøpt flere ratt fra huggere etter å først ha bedt om og fått bekreftelse på at alt virket og rattene så bra ut. Etter fått noe som var langt fra beskrivelse i posten samtlige ganger har jeg nå gitt meg ut på å shine opp det siste av de. Må si jeg er svært fornøyd med resultatet etter etpar timer på altanen 👍 Endret September 5 av Kvasi papertiger, mslello, Otis og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet September 5 Share Skrevet September 5 Ble flott med nye interiørlister og godt arbeid med rens og puss av ratt. Jeg tror det er mange som kommer til å bytte interiørlister og deksler også på dagens helt nye biler med all denne glossy overflaten som ser så fin ut i 5 minutter for deretter aldri se bra ut igjen. Produsenter av slikt går nok ikke konkurs. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 5 Share Skrevet September 5 Litt lotto å kjøpe ting som skal se bra ut fra høggere. I tillegg er det nesten alltid bilder i en kvalitet som hadde vært under par for et kompaktkamera fra 2002. ///M-ini95 og Lars89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 5 Forfatter Share Skrevet September 5 2 timer siden, E.C. skrev: Litt lotto å kjøpe ting som skal se bra ut fra høggere. I tillegg er det nesten alltid bilder i en kvalitet som hadde vært under par for et kompaktkamera fra 2002. Helt klart, og litt rart. Ingen andre sjapper slipper unna med å selge ting som ikke er som lovet og når jeg spurte konkret på forhånd skulle man tro de så ut som beskrevet. Men nei, de bare måå lyve virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 5 Forfatter Share Skrevet September 5 På plass i kjærra, ser plutselig ut som airbagen må shines opp. mslello, mr.pingu, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet September 6 Share Skrevet September 6 19 hours ago, E.C. said: Litt lotto å kjøpe ting som skal se bra ut fra høggere. I tillegg er det nesten alltid bilder i en kvalitet som hadde vært under par for et kompaktkamera fra 2002. Jeg tror det skylder en feil hos finndel.no, jeg har merket at eldre bilder på denne platformen var vesentlig høyere opplysning. Virker som de over optimalisert komprimering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 6 Share Skrevet September 6 De bruker noe felles der ja, Finndel har samme nettsted-layout som høggeriets "egne" nettsider, så det er nok ikke på kameraene i seg selv nei. Også er det ofte rimelig treigt i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå