Gå til innhold

Leiv’s ymse Flipp eller Flopp


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, liffi skrev:

ikke glem en eiers bil og "gullrekka" ! 🫡

4DC8F1B5-D4D7-4E17-BC80-521008F05D18.thumb.jpeg.660205dc950eb34ff35f92f0a7ade169.jpeg


Neehh. Import fra Tsjekkia denne, så sikkert brukt som spolebil og helt salt over i helgene mens folk danser på taket 😂

Har veldig lyst på slik sjøl,men går ikke da jeg bor i en bakke og fruen hadde fått spade med første snø fall hun ikke kom seg opp :(desverre :) må få flere bilde av herligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ingvaldsen said:

skal du ta en "bilen er importert fra tyskland og har ikke gått på saltede veier" når den kommer for salg ? :P

veldig populært utsagn på finn 

Haha, ja. Bekymringsfullt mange som tror/påstår at salting kun eksisterer i Norge. Samme med "importert fra USA". Enkelte steder i USA har bilene rustet vekk etter 5-6 år.

@liffi: E46 til vinterbil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ingvaldsen skrev:

skal du ta en "bilen er importert fra tyskland og har ikke gått på saltede veier" når den kommer for salg ? :P

veldig populært utsagn på finn 

Arrrg…det der er så irriterende 😡 "Bilen har gått i fint klima i syd-Tyskland" er en gammel klisje jeg hater. Sannheten er at syd-Tyskland ligger på 300-500 meter over havet, og det gjør at de har mer eller mindre Norsk klima. Husk på det neste gang man finner en bil som har gått i München eller Stuttgart. På Autobahn så bruker de ren saltlake, samme gjør de i USA også forøvrig. I Norge så blandes den ofte ut med bla glykol, eller de bruker tørr salt som egentlig er ganske harmløst så lenge det ikke tilsettes fukt.

En annen myte jeg virkelig ønsker at noen tar livet av er "Bilen kommer fra BMW AG systemet i Tyskland"…dette skal liksom være så bra. Gratulerer! Du har enten fått tak i en svinekjørt pressebil eller en bil som er kjørt sine første 12 måneder av en eller annen likegyldig ingeniør eller kommaflytter i "BMW systemet". Den har blitt børstevasket og kjørt kickdown ut på Autobahn ved kald motor hver morgen. Takluka er glemt i åpen posisjon ved minst to regnskyll og regn med at frontfanger og panser allerede er lakket opp selv om bilen bare har gått 18 000 km.

Forøvrig..sorry for denne ranten. Gratulerer med drømmebil med gromt interiør 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@skoglund ganske ufin bakke opp her også, men går som regel bra :) 

@E.C. Ja alt av biler er ikke bedre utenfor Norge som mange tror.
Den E46’n er han som hente sin. Skal selges den å. 330d mener jeg det er. 

@Fredrik 90 sant så sant. Er så mange utsagn fra finn folk som jeg også er ganske lei. Men at det er en eiers bil kan være ok til tider men alt sånt annet svada biter ikke jeg på 🫡

at bilene har det "bedre" på Autobahn en E6 kan vel å diskuteres men blir mer små kjøring her kontra der, men igjen også veldig varierende. 
 

takk takk. Blir spennende å se om dette blir flipp eller flopp ! Har trua jeg med dette interiøret og er vel nesten huket av på alle boksene når denne ble bygget tror jeg. Utstyr drar også en del opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, liffi skrev:

@skoglund ganske ufin bakke opp her også, men går som regel bra :) 

@E.C. Ja alt av biler er ikke bedre utenfor Norge som mange tror.
Den E46’n er han som hente sin. Skal selges den å. 330d mener jeg det er. 

@Fredrik 90 sant så sant. Er så mange utsagn fra finn folk som jeg også er ganske lei. Men at det er en eiers bil kan være ok til tider men alt sånt annet svada biter ikke jeg på 🫡

at bilene har det "bedre" på Autobahn en E6 kan vel å diskuteres men blir mer små kjøring her kontra der, men igjen også veldig varierende. 
 

takk takk. Blir spennende å se om dette blir flipp eller flopp ! Har trua jeg med dette interiøret og er vel nesten huket av på alle boksene når denne ble bygget tror jeg. Utstyr drar også en del opp.

Vi rygger ut i en Bakke og tar Bakke start hver gang:) Bakke går fint det så lenge man slipper å stoppe mitt i den å starte:)så da blir det noen forhold/dager der jeg tipper en 5seire med baktrekk blir vanskelig for fruen å få til topps:)

så fruen er gått fornøyd ned E63 til denne oppgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...