Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, sveigis skrev:

Denne bilen er grisepen og den som overtar denne er heldig .

Og det svevet er jo magisk 😊😊

Ja, den har virkelig gitt mye kjøreglede så langt 🙂

11 timer siden, Eystein Ose skrev:

Om to uker er jeg påvei til Sötabror med rullestoven på slep😂 Men vi finner en dag. Må og få tid til bilturen vi har snakket om en stund!

Bra for deg at jeg har roet meg litt etter bobil/campingvognhelvete i går, 3 timer lenger tur enn vanlig på tur nedover igjen, langt på vei på grunn av hvite plastbokser som ikke skal holde fartsgrensen, eller ser noen hensikt i å slippe forbi andre. Da sendte jeg noen varme tanker til yrkesbilsjåførene som må håndtere dette hver dag 😂

• 2 months later...
Skrevet

Når du tror toåringen er den største trusselen for bilen på tunet, men du innser at dama og et barnesete er en langt større trussel. Hun står ikke spesielt høyt i kurs nå… 🤬🤬

IMG_5913.jpeg

Skrevet
4 minutter siden, Olaandref skrev:

Når du tror toåringen er den største trusselen for bilen på tunet, men du innser at dama og et barnesete er en langt større trussel. Hun står ikke spesielt høyt i kurs nå… 🤬🤬

IMG_5913.jpeg

Pensle litt lakk der? Eller prøve med litt grov polish først ? Ergerlig ja

Skrevet
5 timer siden, Vingerei skrev:

Pensle litt lakk der? Eller prøve med litt grov polish først ? Ergerlig ja

Ja, jeg får se litt på det, temmelig unødvendig hele greia.

Skrevet
8 timer siden, skoglund skrev:

Fyll i skaden med lakk + poler over:) kommer til å bli bra igjen. Ergerlig når sånt skjer. 

Er det nok? Har en slik selv grunnet barnesete på vei inn i bil. 😛 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg får meldinger om at service er overskredet på X3en, til tross for at de ligger i service historikk som utført, hva kan være grunnen til dette? Det gjelder olje og bremsevæske, pluss kjøretøy kontroll, begge utført to dager før bilen ble tatt over av meg.

• Olaandref changed the title to M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass. Servicetrøbbel i IDrive
  • 4 weeks later...
Skrevet

Lite som skjer på bilfronten her om dagen, eller det eneste som skjer er at dama fortsetter å ødelegge X3en for meg, denne gang en felg som fikk nærkontakt med en "fortauskant". På spørsmål om hvilke fortauskanter som finnes mellom Syvde og Rovde kunne hun fortelle at hun hadde hatt nærkontakt med den knapt 3 meter lange kanten langs bensinpumpa i Syvde. Ganske godt gjort i grunnen.

Men, den gode nyheten er at X3en blir værende og elbilen skal selges, vi er veldig fornøyd med den, og den oppfyller alle våre krav, i tillegg til at verditapet er langt fra det samme som på elbilen. 

Skrevet

Godt å høre! At den blir værende altså. Virker jo til å være litt av et Kinderegg dette her, til en mer spiselig pris enn G21. Kunne godt tenkt meg en slik neste gang. 

kantkjøring er dessverre en del av bilholdet, men viser jo enda bedre på mørke felger, som det fort ser veldig stygt ut på.

angående servicemelding; tror jeg ville forhørt meg med verkstedet som utførte de at de nullstilte indikatorene. 

Skrevet

Om du er redd for flere riper så funker ppf ganske greit mot sånt. Ikke spesielt dyrt heller om du kun tenker ha det i døråpninger. Ang fiks av det der, så hugs å få på 2k klarlakk på topp, ellers er vitsen litt borte.. kanskje det går greit siden det er på innsiden og ikke fult så værutsatt, men på ytre deler er det spesielt viktig. 

Skrevet
På 16.11.2024 den 19.07, papertiger skrev:

Godt å høre! At den blir værende altså. Virker jo til å være litt av et Kinderegg dette her, til en mer spiselig pris enn G21. Kunne godt tenkt meg en slik neste gang. 

kantkjøring er dessverre en del av bilholdet, men viser jo enda bedre på mørke felger, som det fort ser veldig stygt ut på.

angående servicemelding; tror jeg ville forhørt meg med verkstedet som utførte de at de nullstilte indikatorene. 

Veldig godt fornøyd med den, fin trekkbil til henger, helt grei komfort, sprek nok til å ha det litt moro, og jeg må si jeg er veldig fan av fargen, til tross for at jeg ikke alltid syns sorte felger er så fint, så står de fint til bilen.

Ja, litt må man regne med, det er bare sånn det er.

Har vært i kontakt med de, så det blir nok ordnet opp i, er ikke noe jeg stresser med.

På 16.11.2024 den 19.29, BMWE39turbo skrev:

Om du er redd for flere riper så funker ppf ganske greit mot sånt. Ikke spesielt dyrt heller om du kun tenker ha det i døråpninger. Ang fiks av det der, så hugs å få på 2k klarlakk på topp, ellers er vitsen litt borte.. kanskje det går greit siden det er på innsiden og ikke fult så værutsatt, men på ytre deler er det spesielt viktig. 

Det var et godt tips, skal sjekke opp det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...