viggo E34 Skrevet Mars 30 Skrevet Mars 30 Nydelig den her, å det mocca interiøret er bare deilig 🤩 m-blå reagerte på dette 1
m-blå Skrevet April 1 Forfatter Skrevet April 1 To som er klare for vår og sesong. 😊 viggo E34, eivi91, hanssae og 11 andre reagerte på dette 14
Snagg30 Skrevet April 1 Skrevet April 1 Flott bil! nå blir det ikke BMW på meg igjen før vi skal ha F90 M5 eller G30 M550i. Du må gjerne sende meg en melding den dagen du tenker å selge, med forbehold bilen har grei km.stand Dusy, fupsaker og m-blå reagerte på dette 2 1
m-blå Skrevet April 1 Forfatter Skrevet April 1 5 timer siden, Snagg30 skrev: Flott bil! nå blir det ikke BMW på meg igjen før vi skal ha F90 M5 eller G30 M550i. Du må gjerne sende meg en melding den dagen du tenker å selge, med forbehold bilen har grei km.stand Takk😊. Skulle jeg plutselig få andre planer sender jeg deg en melding. Herlig bil så ikke noe og lure på om du kommer over en bra en.
m-blå Skrevet April 22 Forfatter Skrevet April 22 Hmmm…. Går kanskje troll i ord her. Jeg har fått en investeringsmulighet og mangler litt egenkapital. Da må enten båten eller bilen gå. Ville derfor legge ut her først hvis noen er interesert før det evnt. Kommer en annonse om en uke eller to. Meget fornøyd med bilen som kjører som en drøm, nå har andre mulighet til og overta 😊. Ampera, sveigis, Snagg30 og 3 andre reagerte på dette 6
Snagg30 Skrevet April 22 Skrevet April 22 22 minutter siden, m-blå skrev: Hmmm…. Går kanskje troll i ord her. Jeg har fått en investeringsmulighet og mangler litt egenkapital. Da må enten båten eller bilen gå. Ville derfor legge ut her først hvis noen er interesert før det evnt. Kommer en annonse om en uke eller to. Meget fornøyd med bilen som kjører som en drøm, nå har andre mulighet til og overta 😊. Jeg fikk aldri svart på meldingen du sendte, vi har dessverre akkurat handlet en ny bil og da utgår denne. Hadde du bestemt deg litt før hadde vi nok ganske sikkert handlet lykke til med salg m-blå og fupsaker reagerte på dette 2
m-blå Skrevet April 22 Forfatter Skrevet April 22 1 time siden, Snagg30 skrev: Jeg fikk aldri svart på meldingen du sendte, vi har dessverre akkurat handlet en ny bil og da utgår denne. Hadde du bestemt deg litt før hadde vi nok ganske sikkert handlet lykke til med salg Takk for det…. Det sitter langt inne men vi får se. 53 minutter siden, humpfy skrev: Send gjerne pris på pm! Pm sendt
m-blå Skrevet April 24 Forfatter Skrevet April 24 (endret) I går hadde jeg en helt fantastisk første «langtur» med bilen. Haugesund-Skien-Haugesund, totalt 730km. For en «maskin»😊. Helt rå på forbikjøringer og M understellet sluker ujevne veier over Haukeli… stramt men samtidigt komfortabelt. Det var absolutt ikke noe økonomikjøring, allikevel synes jeg forbruket er utroligt lavt på så stor motor som ble brukt skikkeligt en del ganger. Husk at dette er fjelloverganger pluss stopp for veiarbeid, tomgangskjøring osv… Samt jeg tok av ved Gvarv og kjørte en «ny» liten fjellvei ned til Skien som var meget morsom, og som absolutt ikke bidrog til og dra ned forbruket men ga meg ett stort smil 💪🏻. totalen på 730km ble 0,77 ltr/mil. Første 40 km fra Haugesund til Ølen i jevn trafikk viste så lavt som 0,65 ltr/mil. Dette var før oppoverbakkene i fjellene. Endret April 24 av m-blå Saltkjelen, papertiger, laffe og 7 andre reagerte på dette 9 1
papertiger Skrevet April 24 Skrevet April 24 Det er rimelig utrolig imponerende! Er ikke så sikker på om 530d'en vår hadde brukt noe mindre på den strekningen. Den bruker 0,6 på pen kjøring fra Stavanger til Kristansand.
sveigis Skrevet April 24 Skrevet April 24 Først av alt ,den som kjøper denne får en nydelig bil og det forbruket er jo helt fantastisk 😊. Hadde pengene vært der hadde jeg kjøpt tvert .
m-blå Skrevet April 24 Forfatter Skrevet April 24 1 time siden, papertiger skrev: Det er rimelig utrolig imponerende! Er ikke så sikker på om 530d'en vår hadde brukt noe mindre på den strekningen. Den bruker 0,6 på pen kjøring fra Stavanger til Kristansand. Ja det er imponerende. Jeg mener på at min F11 M550D brukte akkurat 0,7 på mila over Haukeli. 59 minutter siden, sveigis skrev: Først av alt ,den som kjøper denne får en nydelig bil og det forbruket er jo helt fantastisk 😊. Hadde pengene vært der hadde jeg kjøpt tvert . Ja meget fornøyd så jeg prøver og vri og vrenge litt her og der og kanskje beholde den 😊 Ampera og sveigis reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet April 24 Skrevet April 24 Det der er veldig fine tall, klarer ikke det med X3M40i som jeg har i hvert fall. Nydelig bil, får bare mer og mer lyst på 5 serie selv. m-blå reagerte på dette 1
Werther Skrevet Onsdag kl. 16:26 Skrevet Onsdag kl. 16:26 @m-blå 0,77 på blandet er imponerende ja. Til sammenligning har jeg en 2015 Ford Mustang GT 5.0 m/421hk som går som brukis, og den ligger på 0.85-0.95 på langkjøring. Klarte 0.75 over 10 mil langs RV3 fra Alvdal mot Elverum, men det er jo "nedoverbakke" hele veien Kjørecomputer de siste 8000km sier 1,02 pr mil totalt siden februar, men en tank med mer småkjøring og gassing går opp mot 1.1. Uansett er V8 like moro hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå