Gå til innhold

Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!


fupsaker
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Skulebollen skrev:

Misunner deg! Har fått null info om levering 🙄

Jeg vet strengt tatt ikke helt sikkert noe om levering, men min selger sier det nærmer seg. At produksjon er rett rundt hjørnet og levering deretter. Men det er nok ikke før tidligst om en måned.. Verdenslansering er vel 22.3, så spent på om jeg får den før det og i tid for påske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2022 den 19.16, fupsaker skrev:

Jeg vet strengt tatt ikke helt sikkert noe om levering, men min selger sier det nærmer seg. At produksjon er rett rundt hjørnet og levering deretter. Men det er nok ikke før tidligst om en måned.. Verdenslansering er vel 22.3, så spent på om jeg får den før det og i tid for påske. :)

Normalt blir bilene låst ca 5-6 uker før produksjon. Så tar det vel nye 3-4 uker før bilen er i Norge.

Min I4 M50 ble låst denne uken og forespeilet levering er slutten av april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, E34Stvg skrev:

Normalt blir bilene låst ca 5-6 uker før produksjon. Så tar det vel nye 3-4 uker før bilen er i Norge.

Min I4 M50 ble låst denne uken og forespeilet levering er slutten av april.

Min ble låst forrige uke, men tar ingenting for gitt… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, msakram1984 skrev:

Hei,

Bestilte min hos Bavaria Oslo i august. Ble først loven Q1, og nå sier selgeren Q2/Q3. Vet noen her inne noe mer? 

Egentlig overraskende at du har fått Q1 ved så sen bestilling, mulig vedkommende var litt mer positiv før jul ettersom man trodde produksjon begynte i november. Så Q2/Q3 er nok sannsynlig mtp på delemangel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
37 minutter siden, fupsaker skrev:

Bilen har fått status 150, dvs ferdig produsert! 🍾

Da var du heldig, gratulerer så mye, da er det bare og vente og håpe at den kommer til Norge de nærmeste ukene.

Når jeg snakket med selger hos Bavaria Oslo, for noen uker siden, sjekket han produksjonsstatus på noen uker, og 11 og 12 var ok, så var det noe usikkert fremover. Det største problemet var nå , båt til Drammen. Han fortalte at en ferdigprodusert bil hadde stått 4 uker på fabrikken i påvente av ledig plass i Bremerhaven. Lagringskapasitet i havnen var helt sprengt. De slet med å få plass på de få båtene som gikk. 

Lykke til med ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ampera skrev:

Da var du heldig, gratulerer så mye, da er det bare og vente og håpe at den kommer til Norge de nærmeste ukene.

Når jeg snakket med selger hos Bavaria Oslo, for noen uker siden, sjekket han produksjonsstatus på noen uker, og 11 og 12 var ok, så var det noe usikkert fremover. Det største problemet var nå , båt til Drammen. Han fortalte at en ferdigprodusert bil hadde stått 4 uker på fabrikken i påvente av ledig plass i Bremerhaven. Lagringskapasitet i havnen var helt sprengt. De slet med å få plass på de få båtene som gikk. 

Lykke til med ny bil.

Takk, jeg er spent selv. Eta var uke 16 til Drammen, men det var ved prod uke 12. Så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, fupsaker skrev:

Takk, jeg er spent selv. Eta var uke 16 til Drammen, men det var ved prod uke 12. Så spent!

Den jeg refererte til var ferdigprodusert i uke. 5 på samme fabrikk. Normalt så er det estimert 4 uker fra produsert til levert Norge. Får håpe at transportproblemene har løst seg.  Her er oversikt over ankomster Drammen Havn.

Fartøy i vente – Drammen havn – Ankomst

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...