Snagg30 Skrevet Juli 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2023 (endret) Har fått hentet tilbake 7’ern, den har nå fungert utmerket uten problemer og høyden er som den skal vær. Ikke hatt problemer siden onsdags morgen, etter det har alt vært ok. Men når bilen parkeres hever venstre side seg, og høyre senker seg. Har feilmelding på høyde sensor når de kjører diagnose så det gir jo meining. Men parkeres bilen på flat bakke så er høyden helt fin, skjer kun ved nedover bakke. Uansett må de fortsette å feil søke men fikk tilbake bilen frem til da chrome er lekkert på G11. Topp stemning tidligere i uken Fikk og benyttet anledningen til å ta en ordentlig vask innvendig/utvendig for å samtidig ta en sjekk over bilens tilstand. Den har noen år mer på veien en X3M’n vi hadde men denne er til min store overraskelse penere i lakken en X3M’n. Forrige eier har håndvasket bilen, og foliert bilen på ganske mange steder. Selv inne i dørhåndtakene er det foliert så gir en indikasjon på at eier har tatt greit vare på bilen. Fikk kost meg med litt bilde taking i kveld, bilen er rett og slett forbanna deilig. Jeg og samboer sa for en tid tilbake «X3M’n er egentlig ganske komfortabel» men NEI det er den ikke, G11 er definisjonen på komfortabel. Ryggen på setene har og samme listverk som ellers i bilen. Kunne ønske innsteglistene var noe annet en «M», kler ikke bilen. Keramisk innfatning Velger man kald eller varm luft kommer det opp i displayet hva man har valgt, unødvendig? Ja det vil jeg si men jeg digger det. Et av høyde punktene for min del er valget av lukt i bilen, det lukter bokstavelig talt luksus. Jeg trodde dette var mer en gimmick men nei det lukter utrolig godt Alle servicer tatt på Bavaria Ser jeg har eksos kontroll, dette var nytt for meg Endret Juli 21, 2023 av Snagg30 Lars S, Walkabout, fupsaker og 17 andre reagerte på dette 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2023 (endret) Måtte dele opp innlegget da det ble så mange bilder. Tablet i midtarmlene bak som kan styre det meste i bilen, fungerer og som vanlig tablet med apper som Netflix / YouTube osv. Stoff innvendig i dørkarmer Selv dør håndtakene føles premium, de er utformet på en utrolig lekker måte En annen kul ting jeg har merket er at når man legger fingrene på sete justerings knappene så kommer det opp i skjermen hva hver enkelt knapp gjør, her registrer bilen altså at du holder fingrene på sete justerings knappene og utifra hvor den registrer du holder så kommer det opp hva den eksakte knappen justerer Annen utrolig deilig greie som jeg fant ut underveis er at der er varme i alle dører og midtarmlene foran. Er jo kjipt å fryse på albuene på vinters tid Eget display for valg av kald/varm luft Også havariet selv! Snasent, meget rask og fin effekt kurve. Mye moment lavt i registeret Tross problemer tidlig i eierskapet gleder jeg meg vanvittig til å få brukt denne bilen her, jeg hadde ikke sky høye forventninger når jeg hentet den. Jeg viste rett og slett ikke hva jeg gikk til, men fy flate for ei maskin og for en luksus. Tar av meg hatten for BMW her, dette er hel rått på så mange nivå. Har for øvrig fått hentet pris på 629M fra Bavaria, hyggelig pris uten rabatt. Og siden GS alltid gir meg 20-25% rabatt er det ikke usannsynlig det kommer er nytt 21" felg sett med tiden Har fått vasket M3’n og sjekket den for kjøleveske og olje i dag. I morgen kjører jeg til Rudskogen og får brukt den til sitt formål for første gang. Krysser fingrene for alt går som planlagt Trodde først noe var gale med M3’n da det kom noen stygge smelle lyder ved mye ratt utslag, men så kom jeg til å tenke på at torsdag som var fikk jeg på helt nye Cup2 dekk fremme da det ble bestilt feil sist gang jeg satt på bak dekk. Og joda her var det bare mye stein som Cup2 dekka hadde klistret til seg. Endret Juli 21, 2023 av Snagg30 Skulebollen, Lars89, BrokeBoi og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 21, 2023 Share Skrevet Juli 21, 2023 En stykk lekker tralle! 😍 Lastet med utstyr, noe jeg er veldig fan av. Var nok ikke billig ny denne😎 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 22, 2023 Share Skrevet Juli 22, 2023 7serie er noe eget ja, merker fort at det er noen hakk opp fra 5serie! kos deg på rudskogen med m3’n😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 22, 2023 Share Skrevet Juli 22, 2023 Lykke til på Rudskogen, spent på updates😁 7er er noe eget ja🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2023 @Markus E30 Mange takk for det! Artige er jo hvor mye mer utstyrt den faktisk kan vær, men har lagt min elsk på denne bilen. @turbojugen Uten tvil! Er jo vandt med 3 serie og rundt der så å nå ratte 7-serie er en helt annen liga. Det skal jeg! @Skulebollen Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 22, 2023 Share Skrevet Juli 22, 2023 Meget lekkert! Ser ut som det finnes individual innstegslister 🤔 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 22, 2023 Share Skrevet Juli 22, 2023 Du har virkelig en flott bilpark nå😃 Har du E36en enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 22, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2023 @mslello Ingen dum tanke, hadde sett mye bedre ut. Men er det «lov» på en ikke indovodual? @Eystein Ose Ja nå skal jeg innrømme jeg er meget fornøyd, en bil i hver sin ende av bruks skalaen. Dessverre er E36 solgt tilbake til forrige eier, den ble solgt til fordel for M3’n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 23, 2023 Share Skrevet Juli 23, 2023 Gratulerer så mye med lekker skute! Herreminhatt så mye digg utstyr det var på denne. Tok meg i å kikke innom på Finn etter 6GT, som jo er en 7-serie med hatchback 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 24, 2023 Share Skrevet Juli 24, 2023 På 22.7.2023 den 22.11, Snagg30 skrev: @mslello Ingen dum tanke, hadde sett mye bedre ut. Men er det «lov» på en ikke indovodual? Ja, det var det ja... Den blir jo på en måte lite individual da Men mulig det dukker opp flere alternativ hvis du bruker ditt regnr? Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 24, 2023 Share Skrevet Juli 24, 2023 (endret) Jeg hadde gått for de enkle, opplyste hvor det kun står BMW. Front varenr. 51477370314 Bak varenr. 51477369889 og 51477369890 Endret Juli 24, 2023 av StigJ Snagg30, Fahad, laffe og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2023 @papertiger tusen takk! Kom hjem fra Rudskogen i natt og ble stående og kike på bilen ute, det er et godt tegn. @StigJ Se der ja! Nydelig bare å bestille med en gang, tusen takk. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 24, 2023 Share Skrevet Juli 24, 2023 2 timer siden, Snagg30 skrev: @papertiger tusen takk! Kom hjem fra Rudskogen i natt og ble stående og kike på bilen ute, det er et godt tegn. @StigJ Se der ja! Nydelig bare å bestille med en gang, tusen takk. Blir bra, synes @StigJsitt forslag var bedre jeg også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 24, 2023 Share Skrevet Juli 24, 2023 2 timer siden, Snagg30 skrev: @StigJ Se der ja! Nydelig bare å bestille med en gang, tusen takk. Tror det er like greit å finne en G11 Individual så slipper du skifte innstegslister 😄 mslello, Walkabout og Snagg30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå