Gå til innhold

"My BMW" svikter ofte.


 Share

Anbefalte innlegg

Har installert "My BMW"-appen da jeg ofte var misfornøyd med Connected Drive-appen. Men faktisk ser det ut som "My BMW" er enda mer ustabil. Jeg har opplevd litt for ofte at start klimatisering av bilen feiler. Den står og spinner til den gir opp og selv når jeg prøver på ny svikter den igjen. Jeg har en 2018 hybridbil (740e).

Er virkelig dette systemet så ustabilt - at det skal være lotto om jeg får forvarmet kupeen eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ove67 skrev:

Har installert "My BMW"-appen da jeg ofte var misfornøyd med Connected Drive-appen. Men faktisk ser det ut som "My BMW" er enda mer ustabil. Jeg har opplevd litt for ofte at start klimatisering av bilen feiler. Den står og spinner til den gir opp og selv når jeg prøver på ny svikter den igjen. Jeg har en 2018 hybridbil (740e).

Er virkelig dette systemet så ustabilt - at det skal være lotto om jeg får forvarmet kupeen eller ikke?

Sliter med det samme til tider, appen er regelrett drit. Den har funket greit en periode nå, men jeg forventer mye mer fra et merke som BMW når det kommer til dette. Jeg hadde mye mindre problem med forrige appen.

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg innstallerte «my BMW», har jeg 2-3 ganger opplevd at jeg ikke får gjennom klimatisering.

Slik er irriterende, men jeg bruker den opptil flere ganger daglig i snitt - og appen har jeg hatt et år ca.
Vet det er et gjennomgående tema at folk sliter med disse appene, det er på tvers av alle merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også slitt med det flere ganger på i3, første gang på lenge i morges. Da måtte jeg ut og kjøre bilen én meter og skru den av igjen for å sette på parkeringsklimatisering før jeg skulle kjøre i barnehagen. Som det blir nevnt: Alle de tyske ser ut til å slite med dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...