Gå til innhold

Idas tråd - vårmønstring på Bjerke


 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, sveigis skrev:

Gratulerer med 8 års eierskap av flott bil .😊

Denne har det godt og ser akkurat ut som en e60 skal gjøre .

Ryddig og pen denne skuten din Ida 😊

Tusen takk Jan! 😊 Den lider nok ingen nød i mitt eie, nei. 😅 Begynner dessverre å bli langt mellom de godt holdte eksemplarene nå, det gjør det egentlig desto morsommere å fortsette å holde denne ved like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 8-årsjubileet! Noen drøyt fine bilder du tar her, og viser E60 fra sin absolutt beste side! Nå har vi eid F36’en i 5 år, lengre enn noen annen bil vi har hatt. Det hadde jeg ingen tro på når vi kjøpte den drøye 2 år gammel, men det er som det sies over her, det skapes et bånd når bilene eies noen år. For meg så styrkes det båndet merkbart den dagen bilen går fra å ha nybilgaranti til å ikke ha garanti. Akkurat som om bilens ve og vel nå er kun i dine hender :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer så mye med 8-årsjubileet! Noen drøyt fine bilder du tar her, og viser E60 fra sin absolutt beste side! Nå har vi eid F36’en i 5 år, lengre enn noen annen bil vi har hatt. Det hadde jeg ingen tro på når vi kjøpte den drøye 2 år gammel, men det er som det sies over her, det skapes et bånd når bilene eies noen år. For meg så styrkes det båndet merkbart den dagen bilen går fra å ha nybilgaranti til å ikke ha garanti. Akkurat som om bilens ve og vel nå er kun i dine hender :)

Tusen takk! 😄 Har altfor mange bilder som bare ligger og tar plass, uten at de nødvendigvis får se dagens lys utenom egen kamerarull. En post som dette var derfor midt i blinken. 😅 

Ja, se der! 5 år er ikke verst det heller 😊 Det båndet er absolutt ei greie, haha. Nå er i3 første bilen i mitt eie med nybilgaranti som vi trolig vil ha etter utgått garantitid også, så for min del er det ganske nytt - men følelsen av at alt ligger i egne hender har jeg kjent på mange ganger. Jeg var så trist den gangen E60 runda 200 000, for da var jeg sikker på at det var over for den. Men her er vi nå da, 112 000 km senere og den er i bedre stand nå enn den gang. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det skjer litt i det stille om dagen, og ganske store endringer er på vei - så de neste ukene blir spennende. 😊 

Først ut er interiørlister. Dette har det tatt tid for meg å bli klar for siden jeg egentlig liker de vi allerede har i Spacegrau veldig godt.
Samtidig hadde det vært litt kult med sort høyglans, men så er det jo denne supersensitive pianolakken, da.. 

Heldigvis finnes det ganske mange andre alternativer også, som disse bambuslistene som i går endelig ankom postkontoret: 

0CC583CB-895C-4F79-9F5D-BC704DF24D0B.thumb.jpeg.1cb849bfd477934a6bba52646f626101.jpeg
E424B497-8E9D-4FC6-B882-71E3E9870053.thumb.jpeg.8bd8e4a0048ca32e26a6176e0e55f9ef.jpeg
8B50F7D9-0E9F-4548-AEC9-7DF9ADE65F60.thumb.jpeg.2170ae2ca90e24244a3de5bf7a70702a.jpeg
4C5B2315-5F57-4F03-BBE5-EA4DAC94F778.thumb.jpeg.2642df9208fe03d8fa5570f0a59d7f49.jpeg

Bildene på eBay var litt vanskelige å se tilstanden til listene på, men det kunne se ut som de var ganske stygge - og de er som forventet ikke veldig pene. 😅
Håper polering gjør susen, før vi legger coating og monterer de i bilen. 

Planen er å så la de være en stund og gi de tid til å vokse på oss (kanskje spesielt meg), og skulle det vise seg å være helt krise er det jo ikke verre enn å bytte tilbake til de gamle. 🤷🏼‍♀️ 
Jeg tror dog - etter å ha sett de live at dette kan bli veldig bra.

To be continued! 

Endret av idapederse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • idapederse changed the title to Ida's tråd - nye interiørlister
11 timer siden, papertiger skrev:

Dette blir nok bra Ida :) en kompis kjøpte seg en Spacegrau 2010 X5 i går faktisk, og den hadde sort skinn og 4AZ  Fine-Wood Trim Bamboo Grain Dark lister. Det gjorde mye av interiøret i bilen synes jeg, mer sobert enn alu-lister. 

Så moro! Tror det kan bli en fin kombinasjon, ja. 😊 Vært skeptisk så lenge, men nå når vi plutselig har de liggende gleder jeg meg veldig til å få de på plass. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chris A skrev:

Artig å se noen som går for tre looken:) ikke bare piano, carbon osv. 👌

Jeg har ikke alltid vært like fan av tre, men må innrømme at det vokser på meg. Falt pladask for de ash poppy-listene(?) man får på F-serien, men disse er ikke å oppdrive til E-serien ser det ut til. Bambus blir nok en fin erstatning der. 😊

Synes trelistene gjerne er litt penere på de nyere modellene, de du har i din X5 var i alle fall helt nydelige! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, idapederse skrev:

Jeg har ikke alltid vært like fan av tre, men må innrømme at det vokser på meg. Falt pladask for de ash poppy-listene(?) man får på F-serien, men disse er ikke å oppdrive til E-serien ser det ut til. Bambus blir nok en fin erstatning der. 😊

Synes trelistene gjerne er litt penere på de nyere modellene, de du har i din X5 var i alle fall helt nydelige! 😊

@idapederse. Da er det bare å vise listene i bilen til damene😅🤩✌️av en eller annen grunn har jeg alltid vert svak for tre looken på lister i bil. Jeg syns listene i min gjør seg utrolig i lag med resten av interiøret! 

Dem som er i min heter;

04WW Individual fine wood ash grain grey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • idapederse changed the title to Idas tråd - vårmønstring på Bjerke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...