Gå til innhold

Bmw E36.30 Sedan Mtech Hellrot | Speedometer oppdatering!!


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Fått vaska og gjort rent litt på M54 motoren som trolig blir beholdt :) skal demontere motorkomponenter og kjøre alt av deler i delevasker, blir også bestilt orginalt pakningssett, ny reim og litt småtteri. Ac er også fjernet. Blir og kjøre litt updates på motor fremover og tillegg ombyggingsprosessen som forhåpentligvis trer i kraft om ikke altfor lenge :) 

IMG_7023.jpeg

IMG_7026.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da var individualgrillen montert :) 

 

Eneste jeg er på leit etter nå er 18 BBS RC300 eller lignende, har sett på Ströms str2 også, noen som har erfaring med felger derifra? 
 

neste nå blir å begynne smått med bilen i vinter, og håper jeg får ordna meg en plass å skru på. Samboeren og jeg skal på visning på et hus nå til uka med 80kvm garasje, hadde vært drømmen :) 

IMG_7114.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2023 den 15.05, E.C. skrev:

80 kvm garasje? Bare å slå til med en gang ;)

Jepp! Eier idag nytt hus (bygd i 2022) som vi nå skal selge pga dårlig trivsel… her er forøvrig bildet av den ene garasjen som er på det huset vi skal se på :) er også en på 45kvm med boder itillegg på 25kvm, blir spennende å se hva vi kan få til ;) 

IMG_7115.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZhilleN changed the title to Bmw E36.30 Sedan Mtech Hellrot | Speedometer oppdatering!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...