skoglund Skrevet August 10, 2022 Forfatter Share Skrevet August 10, 2022 (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Rå bil du har her også 😊 Den er vel gøy å kjøre tenker jeg . Den funker, men har vert litt krøll etter kam bytte i fjor, så har vert mye mapping for å få det til bli sånn som jeg vill på finkjøring,bybkjøring tomgang med mere. +strøm tullet nå,men det er under kontroll nå. Lader 14.5v på tomgang. Men den skal få understell oppgradering etterhvert, funger som røykmaskin slik den står nå:)liker det også da. Og det er med snille 350hp på bakhjulene, men er jo moderne maskin så det er veldig brukene hester. Ls maskin, hel alu motor. Endret August 10, 2022 av skoglund sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet August 17, 2022 Forfatter Share Skrevet August 17, 2022 Lite action her nå omdagen, mye snekkering og dårlig vær så det blitt lite bil kjøring. hengern fikk seg nye lys, Ellers ryktes det at det er kommet en strøken E9 CSL til byen, så denne må jeg prøve komme meg nærmer inn på. kjenner sønnen til han som har kjøpt den,så det er gode muligheter:)skal være som ny stand så er veldig spent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet September 4, 2022 Forfatter Share Skrevet September 4, 2022 Da var det dags for litt end of sesson treff med lett mix av kjøretøy. sveigis, Walkabout, Snagg30 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet September 4, 2022 Forfatter Share Skrevet September 4, 2022 Andre bil merker mslello, Blinklys, Weltzin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet September 4, 2022 Forfatter Share Skrevet September 4, 2022 IMG_0573.MOV Blinklys, sveigis, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet September 4, 2022 Forfatter Share Skrevet September 4, 2022 Så var det klart for ny tank på camaro,den gammel var det ingen skvulpe kammer i og var lite brukende når det ble lite fuel i tanken heller lengre aks og svinger der bensin fikk mulighet til å stikke av. og i tillegg var det ikke skikkelig utført pumpe montasjen. Så det var skikkelig gått å få dette på plass og vite hva som er der. Blinklys, Hpi, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Oktober 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2022 Da ble det høstvask, den har for det meste hvert arbeids kompis i carporten i høst så den var full av støv.:) sveigis, norbakken og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 5, 2022 Share Skrevet Oktober 5, 2022 Ja det er litt av en bilpark du har absolutt .😀 Camaroen din er råtøff må jeg si og de felga du har på e46 ,er det noe amerikansk eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Oktober 5, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2022 5 timer siden, sveigis skrev: Ja det er litt av en bilpark du har absolutt .😀 Camaroen din er råtøff må jeg si og de felga du har på e46 ,er det noe amerikansk eller ? Takker,camaro står faktisk i fruen sitt navn ,så den er det hun som eier,men har blitt ett solid bidrag fra min side etter hvert i den bilen også siden det er jeg som drifter og bygger på den hehe Vossen vl1 er hjula på E46 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Oktober 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2022 Dagens diamant:) mslello, hemperen, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2022 Share Skrevet Oktober 15, 2022 Dæven du … Er det din ?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Oktober 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2022 Nei, den er desverre ikke min,ute av min pris range totalt .hehe sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2022 Share Skrevet Oktober 15, 2022 7 timer siden, skoglund skrev: Nei, den er desverre ikke min,ute av min pris range totalt .hehe Ahh da vet jeg hvem sin det er @skoglund.. Intialene til eier er M S ?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Oktober 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2022 (endret) 2 timer siden, sveigis skrev: Ahh da vet jeg hvem sin det er @skoglund.. Intialene til eier er M S ?😊 Nei er nok en eldre herre man lokalt her som eier den,mulig gammel eier er M.S:) Helt forbanna strøken hele greia ,over og under osv. Endret Oktober 15, 2022 av skoglund sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Desember 23, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2022 Da er det bare å ønske go jul til dere alle , har for det meste gått i hytte prosjekt de siste mnd. Men har skaffet meg ett sett kleeman felger som skulle bli vinter felger til MB, ble ikke ferdig i dag da vi fucka det på den siste felgen i maskin, så siden det var lille jul aften og vi begge hadde ting vi måtte gjøre ,så blir det romjula prosjekt å få den siste ferdig å få lakk på de. Spes på hjula 8,5 og 10x19 tenker det blir bra med litt old school MB. hjul på denne. E46 er satt inn på lagring , så all good der også:) sveigis og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå