sveigis Skrevet Februar 6 Skrevet Februar 6 Fy flate for en jobb 😖😖😖😅 Dette blir så lekkert og gleder meg til å se sluttresultat her . Digg med lyst rent og fresht interiør .
ehaugsnes Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Nå er det for seint og snu😅 har fått demontert det meste som trengs nå. Mangler dørtrekk, så skal jeg finkutte gulvteppe irundt varmeapparat. Heldigvis kan jeg legge det beige oppå det sorte og kutte med litt overlapp slik at jeg kan justere det tilnærmet perfeksjon. Og ta ut varmeapparat for og få skifta alt det gidder jeg ikke😅 ingenting blir synlig, og det vil i teorien ligge 100% som orginalt foruten annen farge under varmeapprat og et lite kutt der hvor skillet går. Målet for morgendagen er og få inn fremste del av gulvteppet og muligens dash😊 Det er noen deler og holde styr på, men jeg har tatt bilder og notater, så håper jeg kommer i mål uten noen skruer til overs😅 synes alt virker logisk og bra satt sammen og. Det er bare det at det er veldig mye skruer. Ampera, Marius2002, *MrB* og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå