Rullator Skrevet August 22 Forfatter Skrevet August 22 På 19.8.2025 den 8.27, Otis skrev: Ang dynamo, så er det bare å spyle med vann og børste med avfetting. Men vær sikker på at den er ren etterpå. Det skal tåle mye vann. Den skal tåle avfetting altså? Lest at bremserens kan skade børster, men ikke forska på avfetting. Men takk for tips 🤠
Otis Skrevet August 22 Skrevet August 22 Nå skal ikke jeg påstå at børstene tåler all slags avfetting. Men børster er vel laget av kull/grafitt, og jeg er ganske sikker på at de fleste vanlige sorter avfetting ikke ødelegger kull/grafitt. Men mulig noen andre her inne kan si noe mer om det. Rullator reagerte på dette 1
Rullator Skrevet August 22 Forfatter Skrevet August 22 Som nevnt så er jeg jo på ballen med og godkjenne bremser, etter at @E.C. Kom med info om at jeg KAN faktisk godkjenne hvilke som helst bremser, bare man har riktig papirer. Jeg forhørte meg med venner, og fant ut at Epytec er en TÜV sertifisert produsent som kan lage alt mulig custom, og alt som kommer derifra, kommer med papirer. vi har mailet frem og tilbake, og jeg var på tur til og pakke inn de adapterne jeg allerede har, for og sende til Tyskland. Der må de da kopiere dem jeg har, lage tegninger, også produsere egne som de kan gå god for, med papirer. Kjempefint, men da står jeg uten nødvendige deler i potensielt 10-12 uker. Men, jeg har en venn som har redda meg før. Han er en sånn en datafyr, som er flink med ledninger og tekniske tegninger. Så jeg hørte med Epytec om de heller kan ta imot tegninger med mål på mail. Ja sa de, så da er det jo greit. Han heiv seg i tegninga, og satte igang 3D printeren når han trodde han var i mål. Det ble på tredje forsøket at vi traff alle målene 100%. sitter som det skal her, så nå venter jeg bare på at han skal ferdigstille teknisk tegning, som jeg kan sende til Epytec, og de kan starte jobben. I mellomtiden så kan jeg fortsette med og sette sammen bilen. Når adapterene en gang dukker opp, så bytter jeg bare de ut med de godkjente. Det går litt redbull også, men Meny har tilbud, så det går bra. Men sjekk den sammenligningen da! Det er så svært, sammenligna med en halvliter. Mortenej, E.C., KMT og 5 andre reagerte på dette 8
skoglund Skrevet August 25 Skrevet August 25 Gromme bremser, men jeg er litt nysgjerrig på hva en slik bremse pakke veier, mulig du har nevnt det tidligere i tråden.
Rullator Skrevet August 25 Forfatter Skrevet August 25 20 minutter siden, skoglund skrev: Gromme bremser, men jeg er litt nysgjerrig på hva en slik bremse pakke veier, mulig du har nevnt det tidligere i tråden. Ikke nevnt noe på det tidligere, men jeg tipper på rundt 30-35 kilo per hjørne 😅 med andre ord så er det ikke noe som gir noe fordeler med original effekt.. skoglund reagerte på dette 1
DrSakke Skrevet August 25 Skrevet August 25 Gøy!!! Hadde en e61 525d selv en gang i tiden- fantastiske biler å kjøre!!! Bestemt farge enda? holdt på å kjøpen en 530d i individual farge "ruby black" - den er praktisk talt sort men bryter i rubinrød i lys. mvh sakke Rullator reagerte på dette 1
Rullator Skrevet August 28 Forfatter Skrevet August 28 På 25.8.2025 den 22.58, DrSakke skrev: Gøy!!! Hadde en e61 525d selv en gang i tiden- fantastiske biler å kjøre!!! Bestemt farge enda? holdt på å kjøpen en 530d i individual farge "ruby black" - den er praktisk talt sort men bryter i rubinrød i lys. mvh sakke E61 er en bil jeg alltid har hatt øye for. Veldig gode og pene biler! farge blir det mere prat rundt, når den tid kommer 😅 er mange mulige alternativer. Men først så blir det og prøve seg på og manipulere den karbonsorte fargen over på litt mere lilla, og se hvordan den blir. Det er veldig mye og velge i, desverre 😂 DrSakke reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet August 29 Skrevet August 29 Ruby Black ville blitt en innerier som passer Bangles designlinjer godt. Kjør på!
Rullator Skrevet August 30 Forfatter Skrevet August 30 På 29.8.2025 den 0.23, DrSakke skrev: Det er en utrolig pen farge, og definitivt en god kandidat på lista! Skulle ønske jeg kunne fått sett den live på bil først, men får prøve og lakkere en framskjerm først 17 timer siden, Saltkjelen skrev: Ruby Black ville blitt en innerier som passer Bangles designlinjer godt. Kjør på! Den er jo ikke langt unna det jeg har forespeilet meg, så jeg skal google meg litt frem der. Også få til en fargeprøve da, som nevnt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå