Vegard_ Skrevet Mandag kl. 16:13 Skrevet Mandag kl. 16:13 Apropos det med manuelle stoler og elektriske så er ryggene ørlite forskjellig på skumgummien, så det kan bli litt mer arbeid enn først antatt og i verste fall kan trekket ha formet seg litt annerledes. Jeg endte opp med å bytte trekket mellom skumgummien på manuell og elektrisk stol på mitt, men man ser ikke at det er gjort B. Sveigdalen reagerte på dette 1
B. Sveigdalen Skrevet Mandag kl. 21:10 Forfatter Skrevet Mandag kl. 21:10 4 hours ago, Vegard_ said: Apropos det med manuelle stoler og elektriske så er ryggene ørlite forskjellig på skumgummien, så det kan bli litt mer arbeid enn først antatt og i verste fall kan trekket ha formet seg litt annerledes. Planen var å bytte ryggen som hel enhet, og bare montere inn motoren for nakkestøtten. Nå har jeg dog ikke åpnet opp den manuelle stolen for å se hvordan det ser ut mht. fester og å montere denne motoren. Han jeg kjøpte dette av hadde satt inn førerstolen i en bil med el justering, og han nevnte ikke noe større problemer med ombygging. Men hvis det er forskjeller, så blir dette mindre aktuelt å gjøre. Da beholder jeg heller den originale ryggen og ser på omtrekking med ny Alcantara med tiden. For sitteputa *er* forskjellig. Der er det hull til håndtaket for manuell justering av lårstøtten; noe du ikke har på det elektriske. Han jeg kjøpte det av hadde kamuflert dette hullet bra, men akkurat det er hovedgrunnen til at jeg ikke vil bruke hele setet.
Vegard_ Skrevet Mandag kl. 23:32 Skrevet Mandag kl. 23:32 2 hours ago, B. Sveigdalen said: Planen var å bytte ryggen som hel enhet, og bare montere inn motoren for nakkestøtten. Nå har jeg dog ikke åpnet opp den manuelle stolen for å se hvordan det ser ut mht. fester og å montere denne motoren. Han jeg kjøpte dette av hadde satt inn førerstolen i en bil med el justering, og han nevnte ikke noe større problemer med ombygging. Men hvis det er forskjeller, så blir dette mindre aktuelt å gjøre. Da beholder jeg heller den originale ryggen og ser på omtrekking med ny Alcantara med tiden. For sitteputa *er* forskjellig. Der er det hull til håndtaket for manuell justering av lårstøtten; noe du ikke har på det elektriske. Han jeg kjøpte det av hadde kamuflert dette hullet bra, men akkurat det er hovedgrunnen til at jeg ikke vil bruke hele setet. Det er mye mulig at det fungerer, husker ikke helt om den interne ramma på de er forskjellig eller ikke. Men det er relativt enkelt å bytte trekk da, bare å klippe alle de metallringene som holder stoffet fast og bruke strips evt til å feste det på nytt. B. Sveigdalen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå