sdhild99 Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Hei, jeg har ikke Googlet da jeg ønsker referanser hvis mulig. Er det noen som vet om noe(n) firma som kan restaurere Bmw-felger, eksempelvis style 21 og 37? Da mener jeg tilnærmet factory finish, ikke med sprayboks i garasjen. Uten å vite noe om det vil jeg tippe Style 37 er mer krevende grunnet litt sånn børstet stål finish på eikene og det beskyttelsesbelegget på selve kanten/leppa. Blir glad for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Har ikke erfaring selv, men ser både på forum og så og si alle grupper på FB så går Felgteknikk.no igjen og igjen med positive erfaringer fra folk. fupsaker og Larssoyl reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 37 minutter siden, sdhild99 skrev: Hei, jeg har ikke Googlet da jeg ønsker referanser hvis mulig. Er det noen som vet om noe(n) firma som kan restaurere Bmw-felger, eksempelvis style 21 og 37? Da mener jeg tilnærmet factory finish, ikke med sprayboks i garasjen. Uten å vite noe om det vil jeg tippe Style 37 er mer krevende grunnet litt sånn børstet stål finish på eikene og det beskyttelsesbelegget på selve kanten/leppa. Blir glad for tilbakemeldinger Her får du alt på en plass. https://www.felgteknikk.no/felgreparasjon?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwuJ2xBhA3EiwAMVjkVIb-OPpJJPxO8jBbRKLawJUaZM6tvlU1FPzvXX8jGK69nvUJptem5xoC_M0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds fupsaker og sdhild99 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Har hørt mye bra om Felgteknikk, og hadde tenkt å bruke de på mine style 65. Men frakten ble dyr fra Vestlandet, så jeg gikk for lokal løsning med Bergen Billakkering i stedet. De gjorde en meget god jobb. sdhild99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Hør med Oslo felgretting sdhild99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 10 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Hør med Oslo felgretting Oslo Felgretting lakkerte 359 felgene mine, topp jobb til en helt ok pris. sdhild99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet April 23 Share Skrevet April 23 Kan også anbefale Oslo Felgretting. Jeg benyttet dem til renovering av 706M og resultatet ble bra. sdhild99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 Jeg bor 15 min unna Felgteknikk og bruker de flittig. Så litt "upartisk" derav. Brukt på både BMW-, Porsche-, og Tesla-felger. Upåklagelig hver gang. Prismessig alt fra ca 2400 opp til nesten 5k for totalrenovering av en 20" felg. I hvilket prisleie ligger Oslo felgretting? sdhild99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 @fupsakerDet er omtrent samme nivå prismessig. Jeg betale 11k for felgsettet jeg hadde innom i fjor. Jobben bestod av utbedring av små kantkjøringer på to av felgene og nylakkering av alle fire. fupsaker og sdhild99 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 Fikk pris fra Oslo Felgretting for renovering av et sett OZ Ceres nå for litt siden, 14000 med lakkering av senter, diamant kutt på kanter og montering av dekk, ventiler og skruer. fupsaker, mr.pingu og sdhild99 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet April 25 Forfatter Share Skrevet April 25 (endret) Tusen takk for gode innspill fra alle i denne tråden. Dette setter jeg pris på Jeg har et sett style 21 (Throwing stars) og et sett style 37 (M-parallells) som jeg vurdere å få renovert. Endret April 25 av sdhild99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 @B. Sveigdalen har renovert sine style 37 nylig å kan kanskje si noe om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B. Sveigdalen Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 (endret) 2 hours ago, Ingvaldsen said: @B. Sveigdalen har renovert sine style 37 nylig å kan kanskje si noe om det Jeg kan gjerne anbefale Felgteknikk, basert på mine erfaringer med dem på akkurat dette felgsettet. Jeg tok det vinterstid, så jobben tok litt tid, men det var avtalt. Og felgene har holdt seg bra i årene etterpå. Endret April 25 av B. Sveigdalen Lagt til bilde Ampera, Larssoyl, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå