Ziggy99 Skrevet 14 timer siden Share Skrevet 14 timer siden Har en 2020-modell F48 (x1 20d), og skal kjøpe nye viskerblad fremme og bak. Noen som har anbefalinger til noen gode her? Tenkte å unngå å kjøpe til overpris fra merkeforhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden Alltid vært fornøyd med Bosch. Kjøper stort sett på salg hos Thansen eller Bilxtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden Har brukt mye Bosch, men skal prøve SWF neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden Trodde alle kjøpte på Biltema ☺️ Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden Bosch eller originale. Orker ikke «gnisse lyd». Prøvd mye forskjellige merker. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 11 timer siden Share Skrevet 11 timer siden alltid brukt bosch, ble overrasket over hvor billig de var på autodoc mot hva jeg tidligere har betalt i norge. Makky123 og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet 11 timer siden Share Skrevet 11 timer siden Sist gang kjøpte jeg originale. Det kostet en del mer enn andre men samtidig så varte de 3 ganger så lenge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden Kjøpte Valeo sist da det skulle være OE til e9x. Fungert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden 2 hours ago, teerex said: Trodde alle kjøpte på Biltema ☺️ Biltema sine har en uoriginal innfestning som skal passe alt mulig rart, den tiden du bruker på å finne ut av monteringa er ca. like lang som tiden Bosch bruker til postkassa fra internett. Sist jeg prøvde å montere en visker fra Biltema ga jeg faktisk opp og jeg anser ikke meg selv som den dummeste når det gjelder bil. Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden 3 timer siden, E.C. skrev: Biltema sine har en uoriginal innfestning som skal passe alt mulig rart, den tiden du bruker på å finne ut av monteringa er ca. like lang som tiden Bosch bruker til postkassa fra internett. Sist jeg prøvde å montere en visker fra Biltema ga jeg faktisk opp og jeg anser ikke meg selv som den dummeste når det gjelder bil. Kjøpte Biltemas modelltilpasset sett i fjor til min E70. Enkel montering og veldig god kvalitet ser det ut til. Koster 299, så midt på treet prismessig kanskje. Litt rart produktbilde.... 😄 https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/viskerblad/vindusviskere-modelfit/vindusvisker-modelltilpasset-2-stk-2000046059 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet 7 timer siden Share Skrevet 7 timer siden Holder meg til originale på både i3 og F01. . Ingen gnisselyder eller striper på vinduet og imponerende lang levetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå