Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 hours ago, Evopower said:

Jeg satt i powerflex black series i mine casterstag. Angrer ikke et sekund. Det svikter ikke når man bremser hardt eller svinger. Man fikk litt ekstra edge i styrefølelsen uten å miste komfort i stor grad 😊 

Ellers så er det koselig å se daily tråd med en n57 e70. Er det risikosport å kjøpe en slik i dag? Med tanke på register og HT pumpe. Ser på 2014 X6 30d selv

Spotter en forester med bola felger 😀 det er det vinter beater?

Ja, har fått med meg at flere skryter av Powerflex-foring i casterstagene. Men er litt skeptisk til om det blir for stivt for en bruksbil, samt om de må smøres opp inn i mellom for å forhindre knirk.

Jeg var utelukkende på jakt etter pre-face bil for å få M57. 😊

Foresteren har fifteen52 Tarmac felger, og den er det hovedsakelig fruen som ratter rundt i. 😊

Skrevet (endret)
1 time siden, eivi91 skrev:

Ja, har fått med meg at flere skryter av Powerflex-foring i casterstagene. Men er litt skeptisk til om det blir for stivt for en bruksbil, samt om de må smøres opp inn i mellom for å forhindre knirk.

Jeg var utelukkende på jakt etter pre-face bil for å få M57. 😊

Foresteren har fifteen52 Tarmac felger, og den er det hovedsakelig fruen som ratter rundt i. 😊

Ja måtte tilbake i første tråd å se. Der står det jo m57 ja :) min feil, trodde 2009 var første året med n57 på e70. Tenk om bmw hadde laget 8 trinns kassa ilag med m57. Slik det er nå må man velge m57 og middels god girkasse, eller en mer tvilsom n57 men med en knallbra girkasse 😅 

Jeg var også spektisk til powerflex, da jeg liker originale deler best. Men akkurat kreftene i casterstag er slik at de lever litt i foringen uansett merke. Noen sier de skal leve litt. Men jeg prøvde powerflex likevel. Dusse knirket kanskje i 2 uker før det ble helt stille og man følte aldri at vibrasjoner og slag ble merkbart værre. 

Endret av Evopower

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...