M-jakob Skrevet Søndag kl. 11:50 Skrevet Søndag kl. 11:50 For en fantastisk bil. Husker jeg tenkte når M3/4 kom med den nye fronten at jeg var litt skeptisk men den har vokst på meg til å bli den bilen jeg drømmer om å ha i garasjen. Og at den er bedre en RS4 er jo helt nydelig å høre hehe. Lars S reagerte på dette 1
Vegard_ Skrevet Søndag kl. 11:58 Skrevet Søndag kl. 11:58 Heftig doning det her ja! Gratulerer! Min lokale forhandler hadde en stående på gulvet og må si jeg dagdrømmer om slike nå 😅 Lars S reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 12:32 Skrevet Søndag kl. 12:32 Flott bil og farge! har du vurdert å bli med noe på Rudskogen til neste år?
Lars S Skrevet Søndag kl. 12:53 Forfatter Skrevet Søndag kl. 12:53 12 minutter siden, Snagg30 skrev: Flott bil og farge! har du vurdert å bli med noe på Rudskogen til neste år? Takk! Har jo lyst og hvert moro å få testet bilen på banen. Så er jeg veldig forsiktig med bilene mine da… har jo kjørt disse Cayman Porschene på Rudskogen i 5 omganger nå, så vet jo hvor morsomt det er, og synes det er fint å kjøre uten å bekymre seg for egen bil og slitasje av dekk og bremser. Vi får se, har jo lyst🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå