M-jakob Skrevet Desember 7, 2025 Skrevet Desember 7, 2025 For en fantastisk bil. Husker jeg tenkte når M3/4 kom med den nye fronten at jeg var litt skeptisk men den har vokst på meg til å bli den bilen jeg drømmer om å ha i garasjen. Og at den er bedre en RS4 er jo helt nydelig å høre hehe. Lars S reagerte på dette 1
Vegard_ Skrevet Desember 7, 2025 Skrevet Desember 7, 2025 Heftig doning det her ja! Gratulerer! Min lokale forhandler hadde en stående på gulvet og må si jeg dagdrømmer om slike nå 😅 Lars S reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Desember 7, 2025 Skrevet Desember 7, 2025 Flott bil og farge! har du vurdert å bli med noe på Rudskogen til neste år?
Lars S Skrevet Desember 7, 2025 Forfatter Skrevet Desember 7, 2025 12 minutter siden, Snagg30 skrev: Flott bil og farge! har du vurdert å bli med noe på Rudskogen til neste år? Takk! Har jo lyst og hvert moro å få testet bilen på banen. Så er jeg veldig forsiktig med bilene mine da… har jo kjørt disse Cayman Porschene på Rudskogen i 5 omganger nå, så vet jo hvor morsomt det er, og synes det er fint å kjøre uten å bekymre seg for egen bil og slitasje av dekk og bremser. Vi får se, har jo lyst🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå