M-jakob Skrevet Desember 7, 2025 Skrevet Desember 7, 2025 For en fantastisk bil. Husker jeg tenkte når M3/4 kom med den nye fronten at jeg var litt skeptisk men den har vokst på meg til å bli den bilen jeg drømmer om å ha i garasjen. Og at den er bedre en RS4 er jo helt nydelig å høre hehe. Lars S reagerte på dette 1
Vegard_ Skrevet Desember 7, 2025 Skrevet Desember 7, 2025 Heftig doning det her ja! Gratulerer! Min lokale forhandler hadde en stående på gulvet og må si jeg dagdrømmer om slike nå 😅 Lars S reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Desember 7, 2025 Skrevet Desember 7, 2025 Flott bil og farge! har du vurdert å bli med noe på Rudskogen til neste år?
Lars S Skrevet Desember 7, 2025 Forfatter Skrevet Desember 7, 2025 12 minutter siden, Snagg30 skrev: Flott bil og farge! har du vurdert å bli med noe på Rudskogen til neste år? Takk! Har jo lyst og hvert moro å få testet bilen på banen. Så er jeg veldig forsiktig med bilene mine da… har jo kjørt disse Cayman Porschene på Rudskogen i 5 omganger nå, så vet jo hvor morsomt det er, og synes det er fint å kjøre uten å bekymre seg for egen bil og slitasje av dekk og bremser. Vi får se, har jo lyst🙂
Lars S Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Da var sommerhjulene på igjen. Synes jo den er mye finere med 20» felg foran ifht 19» som er std på disse, men funderer på om det hadde hvert enda bedre med 20» rundtom på alle hjul og 285/30-20 både foran og bak. Er 295/25-21 på bakhjulene ellers. Så satte på framhjulene på ene siden med en 12 mm spacer bak. Synes det ser bra ut. Bildene viser begge oppsettene. Hører gjerne andre sine meninger om dette, finest med 20 eller 21» bak? Snagg30, Espen.st og Marius2002 reagerte på dette 3
Saltkjelen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg synes også at framhjulene originalt er for små. Personlig liker jeg de best i 21”, så hva med å sette på dette rund baut? Om ikke, støtter jeg å kjøre med 20” rund baut.
Espen.st Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 22 minutter siden, Lars S skrev: Da var sommerhjulene på igjen. Synes jo den er mye finere med 20» felg foran ifht 19» som er std på disse, men funderer på om det hadde hvert enda bedre med 20» rundtom på alle hjul og 285/30-20 både foran og bak. Er 295/25-21 på bakhjulene ellers. Så satte på framhjulene på ene siden med en 12 mm spacer bak. Synes det ser bra ut. Bildene viser begge oppsettene. Hører gjerne andre sine meninger om dette, finest med 20 eller 21» bak? de felgene er bare 10/10 😍 Lars S reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Utrolig lekker bil med de felgene der 👍 Ville kjørt 20" rund baut, føler 21" blir litt i meste laget på en performance bil som dette. Lars S reagerte på dette 1
Lars S Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg synes også at framhjulene originalt er for små. Personlig liker jeg de best i 21”, så hva med å sette på dette rund baut? Om ikke, støtter jeg å kjøre med 20” rund baut. Spørs om det er plass, er 10,5x21 et20 bak og 9,5x20 et 20 foran, så får sjekke om det er 13 mm klaring mot demper foran, man kan jo subbe andre plasser også. Men tror det hadde sett rått ut ja med 21 rund baut. Lars89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå