Saltkjelen Skrevet i går, 08:12 Skrevet i går, 08:12 Ja, det der høres minneverdig mye ut som et CA håndtak som er rett før det skal kapitulere. Gnukkelars reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet i går, 08:21 Skrevet i går, 08:21 På 21.10.2025 den 21.51, Gnukkelars skrev: F01 - Sidestøtter er operative igjen! Ny motor hadde som nevnt kun 2 pinnar, måtte også skjære av litt på haken, ettersom den stakk for langt ned til å klare å få i lås. Litt syrefri vaselin (det som var nytta tidligare), vart også påført messingdrevet. Her er begge motorer kjørte fullt ut, og dei står likt på begge sider igjen. E61 - Kombotest og Night Vision-polering Ingen store framskritt å melde her. Men skulle ha av deklser under motor, for å lettere fange opp oljesøl. Og forhåpentligvis kunne skru dei opp reine igjen om ikkje alt for lenge. Sjølvsagt klarte eg ikkje la være å teste litt, spesielt sidan eg mottok masse bilpleieprodukt frå ein som solgte unna pga flytting. (bla den hendige poleringsmaskina frå maxxol og lakkdybdemålar). Litt ozonering, ikkje rensa i forkant. Kjenner at den litt mugne lukta er erstatta av den karakteristiske ozonlukta enn så lenge. Biltema 400, 800 og 1200 var det eg hadde for hand. Skikkeleg cowboy. Her vert det fort varmt. Var djupe sår, så pussa ikkje vekk alt. Desverre ser eg liten endring i bilete, fortsatt veldig mørkt. Dette gler eg meg stort til! Så snart vatn er på plass i garasje, og litt betre system der, så blir det nok gnukking. Var berre testing no, og det vart betre cut enn eg har opnådd på bmw med DA før! Du må nok ut med kamera og demontere linsa og pusse det ordentlig skal du få noe bedring i bildet desverre, jeg slipte ned ganske mye av linsa på min😅 Gnukkelars reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 09:33 Skrevet i går, 09:33 Angående lyd som du har når du åpner ,så er det nok som de andre sier . Har samme lyd i bagasjeromåpner på e61 for tiden og . Ellers så lurte jeg på noe her 😊 Den gule til KC er det siste steg ? Ser den får mye skryt og kunne tenkt meg den jeg og .
Gnukkelars Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, det der høres minneverdig mye ut som et CA håndtak som er rett før det skal kapitulere. Då må eg visst berre finne på aliexpress, og få i hus😅 10 timer siden, ehaugsnes skrev: Du må nok ut med kamera og demontere linsa og pusse det ordentlig skal du få noe bedring i bildet desverre, jeg slipte ned ganske mye av linsa på min😅 Godt å høyre at du tok masse, før eg og gjer det. Ein kan vel ikkje forvente like lyst, og følsomt for faktiske dyr/personar som det ein gong har vore frå fabrikken? Og får ein ut kamera gjennom «grill», eller må rett og slett fangaren av? 8 timer siden, sveigis skrev: Angående lyd som du har når du åpner ,så er det nok som de andre sier . Har samme lyd i bagasjeromåpner på e61 for tiden og . Ellers så lurte jeg på noe her 😊 Den gule til KC er det siste steg ? Ser den får mye skryt og kunne tenkt meg den jeg og . Samme på min e61 iblant. Trudde først det var shoppingluka som poppa opp. Men det må vel være låsen på sjølve luka som du seier? Evt så kan det faktisk ha vore viskar som ikkje fekk inngrep imot motor. For den trudde eg ei stund at var død, men fungera no. Uansett, har ein e61, så må ein vel før eller seinare ta eit raid bak der, mtp kabelbrudd. Er innrykket mitt iallefall. Med forbehold om at eg er rusten/gar begrensa antall bilar bak meg. Så trur eg den er heilt ok som sluttsteg på slik hard lakk. Gjerne i kombinasjon med ei medium pute. Trur det finnes enda bedre kombo for avslutning, men eg trur eg kjem til å gå for den, sidan det er greit å bruke opp det ein har. Veit at KC har fornya sine polisher fleire ganger siste år. Og puter forsåvidt. No var dette ei pute frå 2022 ca, men polish er nok ganske fersk. Gleda meg skikkelig til å sette i gang. Få rydda opp i lakk, og få på nye emblem😍 (Dessverre så er ferdigstilling av stove/kjøkken av høgare prioritet nett no) Det blir meir updates då, det skal eg lova! sveigis reagerte på dette 1
E.C. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Lettest å ta av fanger ved demontering av NiVi tenker jeg. Tror det blir meget kukete å forsøke å skru ut de skruene som holder kameraet fra sidene om ikke annet. For å ikke snakke om å få det tilbake inn. Fanger av på E61 er ikke så mye jobb. Gnukkelars reagerte på dette 1
Gnukkelars Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden @E.C. Neeida, så lenge bilen er org m-sport også. Så det ikkje vert «kuk» med tilpassing mot skjerm (Been there done that, utan brakettane for m-sport🤪). E.C. reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 2 timer siden, Gnukkelars skrev: Då må eg visst berre finne på aliexpress, og få i hus😅 Godt å høyre at du tok masse, før eg og gjer det. Ein kan vel ikkje forvente like lyst, og følsomt for faktiske dyr/personar som det ein gong har vore frå fabrikken? Og får ein ut kamera gjennom «grill», eller må rett og slett fangaren av? Samme på min e61 iblant. Trudde først det var shoppingluka som poppa opp. Men det må vel være låsen på sjølve luka som du seier? Evt så kan det faktisk ha vore viskar som ikkje fekk inngrep imot motor. For den trudde eg ei stund at var død, men fungera no. Uansett, har ein e61, så må ein vel før eller seinare ta eit raid bak der, mtp kabelbrudd. Er innrykket mitt iallefall. Med forbehold om at eg er rusten/gar begrensa antall bilar bak meg. Så trur eg den er heilt ok som sluttsteg på slik hard lakk. Gjerne i kombinasjon med ei medium pute. Trur det finnes enda bedre kombo for avslutning, men eg trur eg kjem til å gå for den, sidan det er greit å bruke opp det ein har. Veit at KC har fornya sine polisher fleire ganger siste år. Og puter forsåvidt. No var dette ei pute frå 2022 ca, men polish er nok ganske fersk. Gleda meg skikkelig til å sette i gang. Få rydda opp i lakk, og få på nye emblem😍 (Dessverre så er ferdigstilling av stove/kjøkken av høgare prioritet nett no) Det blir meir updates då, det skal eg lova! Måtte tydligvis ikke av med fangeren på e65, kunne taes opp bak fangern. Må muligens demontere grillene i fangern. Men jeg tok uansett av fangern da den ble lakkert i samme slengen😊 de to skruene som holdt kameraet i braketten satt og veldig godt hos meg, så glad jeg tok av fangern Gnukkelars reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå