Olaandref Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Noen som bruker dette? Pluss/minus med det? Ender opp med ca 2100,- på salg og lurer på om det er verdt kronene. 🤔
*MrB* Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg endte opp med en digital NAF-løsning sist jeg solgte. I etterkant tror jeg smidig bilhandel hadde vært like greit. Koster noen kr, men det er dønn sikkert for begge parter. Betaling bekreftes med bankid før overtakelse osv.
Olaandref Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden 1 minutt siden, *MrB* skrev: Jeg endte opp med en digital NAF-løsning sist jeg solgte. I etterkant tror jeg smidig bilhandel hadde vært like greit. Koster noen kr, men det er dønn sikkert for begge parter. Betaling bekreftes med bankid før overtakelse osv. Jeg ender nok opp med å bruke den, virker bra, men tenkte å høre litt om folk har noen erfaringer.
*MrB* Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 11 minutes ago, Olaandref said: Jeg ender nok opp med å bruke den, virker bra, men tenkte å høre litt om folk har noen erfaringer. Kom akkurat på at jeg brukte den sist jeg kjøpte. Der fungerte det sømløst og fint. Bare pass på at kontoen du overfører fra tillater stor nok engangssum. Hvis ikke kneler hele prosessen, uten at den sier ifra om at problemet ligger der. Olaandref og mr.pingu reagerte på dette 2
Haug530D Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Brukte det når jeg kjøpte E60'n og brukte det når jeg solgte en E87, begge deler gikk like sømløst Olaandref reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 43 minutes ago, *MrB* said: Kom akkurat på at jeg brukte den sist jeg kjøpte. Der fungerte det sømløst og fint. Bare pass på at kontoen du overfører fra tillater stor nok engangssum. Hvis ikke kneler hele prosessen, uten at den sier ifra om at problemet ligger der. Ja brukte det for å kjøpe F48 sist og så glemte jeg å sjekke det, stod jeg der på en lørdag vente veldig lenge før jeg kom i kontakt med banken for øke grensen. Husker ellers ikke så mye av prosessen men det er en bra ting, fordi det gikk smidig ellers så har glemt det meste Olaandref reagerte på dette 1
Lars S Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Du bør sjekke at betalingsløsningen fungerer for kjøpesum over 500.000,- hvis ikke så er ikke dette verdt stort. Mener det var en begrensning der. Endret 14 timer siden av Lars S
Lars S Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vet heller ikke om det fungerer bra hvis kjøper skal låne på bilen.
papertiger Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sist jeg kjøpte bil brukte selger dette, og det funket helt greit. Men når jeg skulle selge sist gang endte jeg opp med å bruke NAF sin løsning til 500kr i stedet for å betale Finn flere tusen kroner. Opplegget er det samme mener jeg å huske.
E.C. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Straksbetaling fra DNB - max 75 spenn + 79 spenn for digitalt signert kontrakt via NAF. Eller 2000 spenn hos finn da. Jeg vil jo helst unngå å bruke sånne tjenester hos finn, for jeg synes at de med monopolposisjonen sin allerede har rævkjørt folk nok på pris. laffe, Olaandref, trondthi og 5 andre reagerte på dette 8
Olaandref Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Får sjekke opp med kjøper om det med maxgrense. Men ja, jeg er ikke uenig i det du skriver til slutt her @E.C., Finn har vel blitt for store og slukt hele markedet, og sitter med en oppfatning av at de er usårbare alene på topp, men det igjen kan vel plutselig åpne for andre plattformer, er jo ofte det som skjer når det blir misnøye. E.C. reagerte på dette 1
teerex Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Finn håver inn penger. Glad jeg ikke skal selge noe særlig kapitalvarer i årene som kommer 😄 Olaandref reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå