Ron Jeremy Skrevet Juni 7 Skrevet Juni 7 1 time siden, Marius2002 skrev: Takk, jeg er helt enig Skal få litt interiørbilder etterhvert, men BMW skal få fikse baksetet først Bilen er lekker, fargen er riktig og felgene sitter som et skudd. Mye å gledes over her Marius 🤩👍🏻 Kos deg med denne! Regner med den skal tråkke rundt med vogna om et par uker?! Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Juni 7 Forfatter Skrevet Juni 7 @Ron Jeremy Det stemmer, om 4 uker for å være nøyaktig Igår kom EMUK-speilene. De Milenco jeg hadde passet ikke. Så da "måtte" jeg til med spesialspeil som er modelltilpasset.😬 Tok ingen bilder, men passet som hånd i hanske. Jeg fikk 2026-speilhusene som er større, så stakk til opphavet og byttet speilhus til de gamle. Han har X5 og 250-bred vogn så da passet de massive litt bedre. Har EMUK han også. Jeg har smal vogn og mindre bil så da passet de litt mindre speilene bedre
sveigis Skrevet Juni 7 Skrevet Juni 7 Veldig fin denne Marius og gøy tenker jeg og være tilbake i Bmw igjen 😊 Marius2002 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Juni 7 Skrevet Juni 7 Gratulerer med kjekk bil, hadde selv to år med G01, ingen problem eller feil, ingenting i veien med komforten heller 😃 fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 1 1
Marius2002 Skrevet Mandag kl. 19:35 Forfatter Skrevet Mandag kl. 19:35 (endret) Bilen bare fungerer og kjøpte idag connected package professional og huket av for en måned med fri fotoboksvarsling. Det gjorde jo underverker for den teknologiske opplevelsen. Prisen på BMW er 1,- dyrere enn Tesla for et år for tilsvarende (Premium abonnement). Ergo ikke ille pris. Har vel talt 6 kartoppdateringer idag, så det var nok påtide. Jeg har fått svarte sidehulldeksler og hekkspoiler og helt nytt baksete. Det var deilig Skal inn å skifte bremseklosser bak nå på torsdag og DA skal alt være tipp topp til ferien. Skal få tatt noen bilder innvendig også, men så er det å huske det på dagtid hvor vi har dagslys og bildene blir bra med mobil. Samt nye utvendige bilder med rett farge på detaljer. Ikveld åpnet jeg panseret for første gang… Det ser jo nytt ut der nedi. Gikk over med quick detailer på underside panser og tørket støv på alle deksler. Ikke at det var mye, men ja… ene dreneringen på siden var tett. Ikke at det er noe fare der, men støvsugde opp og rengjorde. Endret Mandag kl. 20:31 av Marius2002 ett-eller-annet var package mslello, ///M-ini95, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 11 1
Marius2002 Skrevet i går, 06:55 Forfatter Skrevet i går, 06:55 (endret) Og så til litt nørding. Jeg har funnet ut at appen kun registrerer turer som er på min bruker. Så denne er ikke helt 100%, da den mangler turen på 32 mil jeg postet her. Siden jeg hadde medsjåfør og brukte feil nøkkel så ble det gjestebruker. Samtidig ser jeg den hopper til gjestebruker ved bruk av kick-to-open bakluke uten å låse opp bilen først. Noe usikker hvorfor. Men okei. Så på denne statistikken kan man plusse på kjørte 320km og noe mer bensinbruk. Men det var kun 1 dag. Så statistikken er gjeldende for den daglige kjøringen Ser dette passer behovet mitt bra. Jeg har vært oppe i 45km elektrisk rekkevidde på gjettometeret og nede i 27km. Når jeg er nede i 27, så justerer den seg opp når jeg begynner å kjøre/ved neste start. Ergo ligger jeg på et snitt på 30-35km som jeg antok. Endret i går, 06:56 av Marius2002 Ron Jeremy, papertiger, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå