Saltkjelen Skrevet September 1 Skrevet September 1 Triste nyheter. Kondolerer! MagnusAG99 reagerte på dette 1
MagnusAG99 Skrevet Torsdag kl. 15:51 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 15:51 Må jo si jeg begynner å lure litt på denne tausheten.
Dusy Skrevet Torsdag kl. 16:11 Skrevet Torsdag kl. 16:11 Huff @MagnusAG99, må være frustrerende å vente. Tok et Google søk og der dukket det opp litt grums med diverse oppgjør. Håper det ordner seg og at det «bare» er snakk om treghet i en papirmølle. MagnusAG99 reagerte på dette 1
MagnusAG99 Skrevet Torsdag kl. 16:16 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 16:16 Ja jeg så det når jeg kontaktet dem for å hente bilen ja, men tenkte jo at her så handler det om at de får penger, så da måtte det gå fortere😂.
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 17:05 Skrevet Torsdag kl. 17:05 Jeg må si at jeg synes hele prosessen virker amatørmessig utført av Style. Det er ganske almen kunnskap at det eneste man trenger….jeg gjentar DET ENESTE man trenger for å få skilter på en svensk bil i Norge er del en og to av svensk vognkort. Har ikke forhandler dette så kan det bestilles opp i forrige eiers navn, tar en uke så har dem det i posten for å sende videre. Ron Jeremy, sveigis, MagnusAG99 og 1 annen reagerte på dette 4
MagnusAG99 Skrevet i går, 00:11 Forfatter Skrevet i går, 00:11 Dette er det style auto sa at vegvesenet trengte, men dette er jo nå 5-6 uker siden. Av hva jeg vet så tar det bare noen dager, maks en uke å få COC om man kjøper fra Koed. Så ja nei, gudene vet hva som foregår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå