Mr. Erling Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) På hjemmesiden til før Alpina, nå Bovensiepen frister / lokker de med en ny Z4 Denne vil koste ''skjorta'' dvs. i Porsche spris segmentet vil jeg tro?🫤 Z4 ble som kjent tatt ut av produksjon i år, til svært manges skuffelse. Jeg mener det var en tabbe av BMW. I følge hjemmesiden til BOVENSIEPEN vil denne SPIDER være BMW Z4-basert 3,0-liters turbo rekkesekser'n. Som de har økt fra 340hk /500 Nm, til 429 hk / 600 Nm dreiemoment. Revidert innsug, sportseksos anlegg og tuning av hjul opphenget skjerper kjøreopplevelsen med åpent tak. Bare 99 eksemplarer vil bli håndbygd, med 0–100 km/t på 4,2 sekunder og opptil 290 km/t med ytelses pakken. Det å øke med snaue 100 hk. ved kun nytt innsug og sports eksos, ...er det mulig? Og det med 4.2 sekunder undrer jeg litt på. For min gamle 2025 Z4 M40i gjør 3.9 sek. 0-100. Jeg er mer enn fornøyd, ja imponert, over min 2025 Z4. Søren Klype, . .jeg bare elsker å kjører med taket nede. Noe jeg alltid gjør. Endret 20 timer siden av Mr. Erling Marius2002, Olaandref og Ampera reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå