Gå til innhold

Ingvaldsen

Medlem
  • Innholdsteller

    3470
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    44

Ingvaldsen vant dagen sist Januar 12

Ingvaldsen hadde mest likt innhold!

2 følgere

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Lesja
  • Kjøretøy
    e39 530dat og e70 X5M

Nylige profilbesøk

25153 profilvisninger

Ingvaldsen's Achievements

  1. overraskende påkostet også, tenk om det hadde vært et n57 bygg istedenfor.
  2. vær forberedt på kortvarig glede, jeg og flere har hatt veldig dårlig erfaring med disse. og at de er bedre en originale er løgn for selv gummiforinga er mindre solid en den originale, og kulene holder knapt 50k km. hadde x5 med komplett ny meyle forstilling og der var nesten alle kulene defekt etter underkant av 50k km dessverre. det originale holder 200k ++ hadde nok anbefalt deg x5M casterarm da disse har enda kraftigere gummiforing til nesten samme pris som de vanlige fra lemførder.
  3. har du faktisk hørt med koed eller gs om de får tak i ? den står jo ikke som utgått der, bare at det må bestilles fra tyskland. det er det ikke sikkert kundebehandler på bmw orker å finne ut av vist det ikke er på lager i norge eller hedin i sverige
  4. @Alpejohn fin erstatning for dieselmopeden ?
  5. er det mye å hente på denne motoren iforhold til 286hk m57 ?
  6. du har ikke flere bilder å info om denne ? tenkte først det var kompressorbil men syns det kan virke som noe turbo greier ?
  7. snodig at det er på den siden ekspansjonstank muligens sitter, kanskje den har kokt eller lignende. frostveske i lykt blir man ikke kvitt, og m54 med kjøleproblemer er jo et dillemma det også
  8. sålenge han har forståelse for enormt bensinforbruk så er dette grei bil om du ikke skal se på den utvendig. mye bedre en 1,8 å 2 liter bilene.
  9. faren er jo at mange av disse bilene er gamle nå og da bytter jo folk filter selv, du får ikke luftet systemet skikkelig uten å kjøre syklus med ista. samtidig er jo ikke vinterdiesel så mye å skryte av, så dette er ikke et overdrevet problem. har hørt om flust av slike tilfeller både med bmw og andre merker.
  10. da var du seint ute, for han som opprinnelig hadde den over lengere tid solgte jo et drømmeeksemplar av en bil. https://www.finn.no/mobility/item/189582794?ci=7
  11. dette er flott lesing ! du er heldig med å ha endt opp med sedan som hobbybil, jeg har en touring forbannelse over meg x)
  12. ikke sikkert det er det du ser etter men har en 2013 750xd som kommer til salgs snart som får den 550'n der til å virke dårlig utstyrt, selges faktisk ferdig sørvisert. og med nye/bra dekk og felger sommer som vinter. ulempen er jo at den har gått 183k km, og 2 siste servicer er gjort av privatpersoner som gjør det vanskelig med forsikring på drivlinje.
  13. sørg for at det evt må være originale skiver og klosser og ikke noe ettermarked, og det er stor sjans for at ristingen kommer av defekte casterstag om disse er urørt. klosser å skiver rundtom er fort 18-25k for originale deler. er ikke bakdempere byttet så er sikkert de også meldt sin siste tur snart.
  14. kun rdc som standard og tpms er ekstrautsyr, rdc går på rulleomkrets via abs så om den ikke har blitt kjørt så varsler den ikke.
×
×
  • Opprett ny...