Gå til innhold

Ingvaldsen

Medlem
  • Innholdsteller

    3745
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    50

Ingvaldsen vant dagen sist August 9

Ingvaldsen hadde mest likt innhold!

2 følgere

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Lesja
  • Kjøretøy
    e39 530dat og e70 X5M

Nylige profilbesøk

26765 profilvisninger

Ingvaldsen's Achievements

  1. på min sto det i individual teksten nederst som ikke alle decodere viser alltid.
  2. e39 m5 er de e stål, husker jeg hadde gravrust på stempel på m5 bremsene jeg hadde på touringen.
  3. har prøvd dette med dårlige klosser uten hell, typisk hella pagid, promeister å diverse billig drit. men det er litt hit an miss uansett dette, det er nok uten tvil de med bmw logo på som er størst sjans for at fungerer 100%. men jeg har nå hatt flaks å fått bra klosser fra både jurid og textar, og en kloss er ikke bra i mine øyner vist den ikke tåler harde nedbremsinger fra autobahn hastigheter. en bmw som ikke kan brukes på autobahn er en bmw i dårlig stand.
  4. hvilket klosser har du idag ? har du sprekker i casterforing ? ved rehabilitering av kaliper så har jeg god erfaring med frenkit stempel, resten kjøper du originalt ATE. klosser er det jurid og textar som originalt på e39, jeg har god erfaring med jurid. dårlige klosser legger igjen ujevnt belegg på skiva, eller så kan de glasere seg å sende all varmen i skiva. vist du ikke har kast i selve skiva så kan du komme unna med å bare bytte klosser, så sant du ikke har gravrust i stempel og blanke glidepinner uten fett. ut i fra den beskrivelsen din med at det kommer etter at bremser har fått varme i seg så holder jeg en finger på klosser. når det kommer til casterforinger så får man vell ikke tyskproduserte lemførder uten logo lengere, du må kjøpe via bmw. alternativ er å kjøpe original bmw gummi å bytte kun den vist kula er i god stand, eller så kan du kjøpe powerflex om du kan leve med at det kan knirke. eller så kan du kjøpe kuleforing fra turner motorsport som jeg har gjort til min nå, men enda ikke montert.
  5. hartge hjul er prikken over i'en !"
  6. kun lemførder som gjelder, alt annet er bare å glemme.
  7. meget kul bil, gamle @Skulebollen sin mener jeg. men skurrer litt når man leser at det er noe fra ta teknix på en slik bil. panser er vell også kopivare.
  8. casterforinger er uten tvil helt ferdige ! hadde nok undersøkt om det er mulig å kun presse in f90 foring eller bruke hele f90 staget vist det er oppgradert. historisk sett så er casterforing på M bil noe mer massiv og forsterket, har selv veldig god erfaring med x5M stag på vanlig e70
  9. summen mellom gjeld og takst på huset er øremerket hus ved behov dessverre..
  10. Om din ikke har ferric grey fra fabrikk så er det veldig kult det også, min gamle m550d hadde frafall av ferric på speil og lister i grill på fanger som eget individual punkt. men smaken er som baken
  11. ender opp med å se over budsjettet på nytt vær gang jeg ser denne
  12. bmw easy tools fra google, men tror ikke ista fulgte med der. husker ikke.
  13. Jeg har ista og inpa fungerende på samme pc
  14. Klarer ikkje å kjenne det noe særlig for hånd, men er det antydning til sprekker i gummi så er de ferdig. stag med kule bør holde 2 gummiforinger så e jo anbefalt å presse i ny Har også ville sjekket om det er mulig å bruke foring fra f90 eller hele staget vist den har egen foring.
  15. ATE skiver og textar eller jurid klosser. Kjører jurid klosser på f01 nå siden det er original leverandør på den fra fabrikk, fungerer meget bra selv etter noe tortur. ofte er textar eller jurid innpreget i stålet på klossen fra bmw. men ser ingenting om at casterforinger er byttet i teksten, for det er jo cirka den kilometeren gummien er ferdig. Om det er originale skiver å klosser den fikk sist så skal jo det fungere veldig bra. på 550’n jeg hadde var casterforinger byttet allerede før 100k km når bilen var 6-7 år gammel.
×
×
  • Opprett ny...