hvilket klosser har du idag ?
har du sprekker i casterforing ?
ved rehabilitering av kaliper så har jeg god erfaring med frenkit stempel, resten kjøper du originalt ATE.
klosser er det jurid og textar som originalt på e39, jeg har god erfaring med jurid. dårlige klosser legger igjen ujevnt belegg på skiva, eller så kan de glasere seg å sende all varmen i skiva. vist du ikke har kast i selve skiva så kan du komme unna med å bare bytte klosser, så sant du ikke har gravrust i stempel og blanke glidepinner uten fett.
ut i fra den beskrivelsen din med at det kommer etter at bremser har fått varme i seg så holder jeg en finger på klosser.
når det kommer til casterforinger så får man vell ikke tyskproduserte lemførder uten logo lengere, du må kjøpe via bmw. alternativ er å kjøpe original bmw gummi å bytte kun den vist kula er i god stand, eller så kan du kjøpe powerflex om du kan leve med at det kan knirke. eller så kan du kjøpe kuleforing fra turner motorsport som jeg har gjort til min nå, men enda ikke montert.