Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

11 timer siden, fxslin skrev:

Var knall dag det! Fikk også pratet med mange og en del forum medlemmer! Fikk ikke hilst deg dog, men jeg var litt "starstruck" da det var mye fint å se på :-) Men sto pratet en del han som hadde Z1'en du har tok bilde av (og litt min bil). Dette var en super hyggelig kar med masse kompetanse på Z1 historie, veldig artig å høre på en som kan så mye historien bak bilen og biltypen de eier.

Skulle vel nesten bare mangle, han har vel hatt den Z1 i en mannsalder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, sluquet skrev:

Flotte bilder! Gikk forbi bilen din, så bra ut :) 

Takk for det 😀 Var utrolig mye fint å se på, veldig mye nyere M biler. Har vært med på disse vårmønstringene hvert år siden 2011. Aldri har det vært så mye nye M biler som i år 👍

9 timer siden, FredrikE24 skrev:

Du fikk meg med i bildet også ser jeg

Var det det? Så kult da, synd man ikke kjenner fjeset på folk når man går på treff. Alle skulle hatt ett navneskilt med nicknavnet fra Bimmers på, da kunne man hilst på mange 👍 Jeg snakket med Fahad, Turbo HF, BMWCriss, Christer B og HPVL som jeg vet hvem er, sikkert noen andre også som jeg ikke er vet hva heter her inne. Hyggelige og trivelige folk alle sammen iallfall 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg passerte mange jeg kjente, men skulle rekke videre på Amcar-treff på Ekeberg, samt prøvekjøring av motorsykler på Lillestrøm Varemesse, så kan si at programmet var ganske tettpakka :) Jeg hadde nok gjenkjent deg om jeg var fokusert på det.
Jeg bare svingte innom på veien rett og slett tura nedover ene rekka og oppover den andre.

Gule lys, det er jo meg:mrgreen:
Så må jeg si at det var rart å se hvordan jeg ser ut bakfra med MC-dressen på.. 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det var mye pent der :)

Den røde urørte E36n var til salgs for noen mnd siden, da med senk og noe BBS felger. Den var og til salgs en stund før det igjen i original tilstand.

Syns å huske det var noe mystisk med kilometerstanden på den. Men nå funker ikke den funksjonen på Vegvesen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.5.2018 at 20.13, Daniel. skrev:

Ser ut som det var mye pent der :)

Den røde urørte E36n var til salgs for noen mnd siden, da med senk og noe BBS felger. Den var og til salgs en stund før det igjen i original tilstand.

Syns å huske det var noe mystisk med kilometerstanden på den. Men nå funker ikke den funksjonen på Vegvesen :P

Godt at det av og til kan gå litt andre veien også 😀 Det er ikke mange E36 igjen med litt motor som fremstår som helt originale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Godt at det av og til kan gå litt andre veien også 😀 Det er ikke mange E36 igjen med litt motor som fremstår som helt originale. 

Var en urørt 325ia sedan til salgs for noen mnd siden også :) Hadde jeg hatt lagringsplass så hadde jeg nesten vurdert den selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Marius2002 skrev:

Mye interesse da? :) 
Er jo et veldig fint eksemplar dette!
 

Ikke mye, en har sett på den og likte den veldig godt. Har vært noen bytte forslag i E60 og slikt, ikke av interesse for meg. Han som var å kikka på den bøy meg 325 000,- hvilket er uaktuelt for min del. Ja det er ikke så galt, men jeg vet at denne bilen er finere enn de andre 530ene som ligger ute til en lavere pris (dere vet hvor syk jeg er når det kommer til bilvedlikehold). Min har riktig utstyr, ryddig historikk og selges med 12 mnd garanti. Det bør være verd noe ekstra enn de andre som ligger ute, og er ikke dette tilfellet så beholder jeg heller bilen. Markedet bestemmer prisen, men jeg bestemmer om jeg vil selge eller ei til den prisen. Så nøye og godt jeg har holdt denne bilen til nå så har jeg god bil i mange år fremover 👍 Litt dumt når jeg har lyst på noe nytt og annet, men sånn er det. Så sparer jeg de pengene og beholder en super bil som jeg er jævlig godt fornøyd med for å si det mildt 😀

Lar den ligge ute til over sommeren, skjer det ikke noe mer da så tar jeg den vekk fra Finn og selger Excursion i stede (byttes i noe annet kult fra US and A). Er for mye med tre bruksbiler i tillegg til firmabil. Dessuten så trenger jeg F10 til Nurburgring tur til høsten, samt en Spania tur til våren som er under planlegging. Hadde vært kult om de turene kunne vært kjørt med noe nytt, men F10en vet jeg at funker på slike turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisforlangende?

Hvor i Spania skal dere?
Tipset jeg ikke om Pyrineene og Andorra med sine tax-free varer i fjellheimen, knappe 20 mil fra Barcelona, til deg? 
Minner mye om Alpene.

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg synes det er fantastisk at jeg har hatt bilen i over 4 år og oppdager først nå har jeg har kroker i bagasjerommet til handleposer...🙄😂

E5201A89-57BE-4E65-BA89-313A0D9CF010.thumb.jpeg.d21b2108bf377b0314ac36b5a9dc5174.jpeg

Har dette bak i firma Mondeoen og synes det var genialt, sverta over at ikke BMW kunne komme med sånne. Alle vet jo hvor irriterende det er med handleposer som velter, så colaflasker og tomater ruller rundt i bagasjerommet bare fordi du var litt utenksom i den ene svingen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg må bare si at jeg synes det er fantastisk at jeg har hatt bilen i over 4 år og oppdager først nå har jeg har kroker i bagasjerommet til handleposer...🙄😂

Har dette bak i firma Mondeoen og synes det var genialt, sverta over at ikke BMW kunne komme med sånne. Alle vet jo hvor irriterende det er med handleposer som velter, så colaflasker og tomater ruller rundt i bagasjerommet bare fordi du var litt utenksom i den ene svingen.. 

Hehe, ikke så gale som meg med E60'en, fant ikke ut før jeg skulle klargjøre bilen for salg etter tre år at jeg kunne tilte setene (selve helningen sitteputen) manuelt, alt annet var jo elektrisk. Ble jo så mye bedre å sitte i da :P Tok meg noen måneder å finne krokene i F11 også, der er de i plast og må vippes ut så ikke så lett å få øye på med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 24.4.2018 at 22.50, Skulebollen skrev:

Jeg sitter selv og tenker litt på f10 m5 da disse er begynt og bli ok priser på etterhvert.. Har du noe mer spesifikt til din skepsis mtp. verkstedpriser osv. @Fredrik90?

Hva er det som gjør en M bil så mye dyrere enn feks.  en 530d når den først er inne på verksted? Er det sååå innmari stor forskjell?
Spør av nysjerrighet.

Servicen er ikke noe særlig dyrere, 10 liters oljetank vs 8,5 liter, har også dobbelt sett luftfilter, og M oljen er litt dyrere, altså kanskje 3000 kr dyrere totalt å serve enn en vanlig F10.

Er bra de M5 F10 motorene, med motor og drivverk forsikring, tegne utvidet garanti så er du ganske bra sikret. Jeg hører om mer problemer på M550d, turbo ras, motor ras++ 

Endret av Proshift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...