Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Saltkjelen said:

Ser nok sånn ut, ref. felger og tårnstiveren i carbon (samt det lille M-merket rett under tårnstiveren).

https://drm24.no/nyheter/oyenvitne-bekrefter-kappkjoring-var-sikker-pa-ingen-overlevde-204728

Stemmer det med bildene her også. Tragisk for alle parter, og en dyr lærepenge for alle involvert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dusy skrev:

https://drm24.no/nyheter/oyenvitne-bekrefter-kappkjoring-var-sikker-pa-ingen-overlevde-204728

Stemmer det med bildene her også. Tragisk for alle parter, og en dyr lærepenge for alle involvert her.

Er vel en del som har sett Episode 10 av Insider og blitt inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 11.40, Dusy skrev:

https://www.nrk.no/norge/to-til-sykehus-etter-trafikkulykke-i-drammen-1.14975813

Så ikke bra ut..kan det være en F80 M3? Hvis ja, så har jeg en stygg magefølelse av å ha sett denne for en uke siden kjøre gris i Drammen.

 

På 7.4.2020 den 12.01, Saltkjelen skrev:

Ser nok sånn ut, ref. felger og tårnstiveren i carbon (samt det lille M-merket rett under tårnstiveren).

Ja det stemmer... ifølge en kamerat er det en 18-åring, å ja han kjører/kjørte som en idiot!! Gud vet hva han har drivi med her. Alle vet veldig godt om den rundkjøringa der. Men kompisen min sa at kan godt tenkes at han trodde han skulle klare rundkjøringa i 150km/t. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, Ivrig86 said:

 

Ja det stemmer... ifølge en kamerat er det en 18-åring, å ja han kjører/kjørte som en idiot!! Gud vet hva han har drivi med her. Alle vet veldig godt om den rundkjøringa der. Men kompisen min sa at kan godt tenkes at han trodde han skulle klare rundkjøringa i 150km/t. 

Får håpe han sitter igjen og grubler over hvor ille det kunne ha gått mtp. hans liv og andres. Mellomtiden får vi andre betale høyere forsikringspremie 🤦🏾‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke si dette sikkert i tilfellene nevnt tidligere i tråden, men det er altfor lett for unge sjafører å full finansiere millionbiler i dette landet. Hadde man startet å stramme inn der, kun mye av dette vært unngått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er hvordan en 18 åring i det hele tatt klarer å få råd til en F80 M3? Videre så lurer jeg på hvilket forsikring selskap som er tjukke nok i huet til å forsikre en slik bil på en 18 åring, eventuelt hvilke foreldre som er villige til å stå med på forsikringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutes ago, Daniel. said:

Er vel ikke så mange uker siden en ungdom taket en relativt ny 911 her i Bergen som han hadde lånt fra noen.

Og det en 911, også da..

Syntes Storebrand er preventive på dette. Med broderns M2 Comp så blir egenandelen på 50.000,- hvis uhellet skulle være ute med noen andre enn brodern som sjåfør. Du kjenner på det når du sitter bak rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dusy skrev:

Og det en 911, også da..

Syntes Storebrand er preventive på dette. Med broderns M2 Comp så blir egenandelen på 50.000,- hvis uhellet skulle være ute med noen andre enn brodern som sjåfør. Du kjenner på det når du sitter bak rattet :)

Var en 20-åring.

911.jpg?chk=82CCAE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det jeg lurer på er hvordan en 18 åring i det hele tatt klarer å få råd til en F80 M3? Videre så lurer jeg på hvilket forsikring selskap som er tjukke nok i huet til å forsikre en slik bil på en 18 åring, eventuelt hvilke foreldre som er villige til å stå med på forsikringen. 

Tja, mange unge som tjener bra,flere bransjer som det er mulig å tjene anstendige årslønner, er onkel til en 19 åring som tjener rundt en 900 k.Han kom hjem med bil til 750k, da var søster mi mildt sagt forbanna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo bra unge kjører nyere biler, da de er sikrere ved eventuelle uhell. Jeg legger meg heller ikke oppi hva en 18-19-åring har råd til, men bilene er gjennomsnittlig betydelig dyrere enn da jeg var 18 år. Det er helt greit det også. Mens jeg startet forsikringen på 20% og har jobbet meg opp til 75% år for år, får man jo starttilbud på 50% idag. Klart dette også spiller inn på hva en kan ta seg råd til av bil. Jeg mener derimot de aller fleste 18-åringer ikke har noe bak rattet på en M3/911 etc. og gjøre, men hva skal man si? Mine kompiser hadde E36 325i/328i, Audi S2, Cosworth osv., så jeg vet ikke om vi var særlig bedre til syvende og sist. Prisen på bilene var derimot som sagt annerledes den gang da... Med det sagt ble S2en solgt til sørlandet til en 18-åring som brettet den rundt et tre og alle fire ombord omkom. Det understreker min mening idag om at de fleste uerfarne 18-åringer ikke har noe bak rattet å gjøre på slike motorsterke biler.

Endret av Marius2002
skrivefeiler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...