Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
5 timer siden, mcbanan skrev:

Sånn kjøring som det der synes jeg kvalifiserer til beslaglegging av bil på lik linje med praksisen i Danmark. 

Å kjøre 220 km/t kl 04 på natta på tom firefelts motorvei synes jeg ikke kvalifiserer til annet enn førerkortbeslag over en viss periode. 

Dessverre så vil de som lager lover det motsatte. Alle henger seg opp i farten…den fordømte farten 😀

Skrevet
1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Sånn kjøring som det der synes jeg kvalifiserer til beslaglegging av bil på lik linje med praksisen i Danmark. 

Å kjøre 220 km/t kl 04 på natta på tom firefelts motorvei synes jeg ikke kvalifiserer til annet enn førerkortbeslag over en viss periode. 

Dessverre så vil de som lager lover det motsatte. Alle henger seg opp i farten…den fordømte farten 😀

Problemet er at flesteparten ikke vet forskjellen på å kjøre for fort og råkjøring. gjelder spesielt journalister, de kaller gjerne alle tilfeller av og kjøre for fort for råkjøring.

Det ideele hadde vært og hatt fri fart på landeveien men veldig strenge straffer for og forårsake ulykker basert på farten. Tror ikke det noen gang vil bli slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...